Positief; vriendelijke klantenservice Recent een sapcentrifuge van Philips besteld bij Megapool. Het apparaat had een "onbekende levertijd". 2 x telefonisch contact gehad met Megapool en beide keren zeer vriendelijk en welwillend te woord gestaan. Ik kreeg zelfs de mogelijkheid de order te annuleren (deze was reeds betaald) omdat de wachttijd zo lang was. Dit heb ik niet gedaan; uiteindelijk het apparaat ontvangen; goede prijs, geen verzendkosten. Ondanks de lange wachttijd (die veroorzaakt werd door productie-/leveringsproblemen bij Philips; hier kon Megapool niets aan doen) zeer tevreden!
7.5
0
1
jadorsplace
|
Zeer slechte ervaring met de servicedesk! Door een fout in hun systeem werd mijn order niet tijdig geleverd & daardoor heb ik én een gratis boek publicatie gemist doordat ik foto's niet tijdig in kon leveren & heb ik twee dagen niet kunnen werken, aangezien ik glasblazer ben...
Als compensatie boden ze een tasje van € 11,90 aan, te belachelijk voor woorden. Klacht ingediend, nooit meer iets van hen vernomen. De servicedesk-medewerkster weigerde zelfs haar achternaam te noemen en noemde zichzelf, op behoorlijk sarcastische toon, Linda van Megapool...
Al met al een zeer slechte behandeling van mijn klacht!
4.0
0
Danny1975
|
Slechte informatie wat betreft mijn bestelling .
Ze mogen wel wat meer achter hun bestellingen aanzitten.
3 Reviews Plaats review
beoordeelsmurf
|Positief; vriendelijke klantenservice
Recent een sapcentrifuge van Philips besteld bij Megapool. Het apparaat had een "onbekende levertijd". 2 x telefonisch contact gehad met Megapool en beide keren zeer vriendelijk en welwillend te woord gestaan. Ik kreeg zelfs de mogelijkheid de order te annuleren (deze was reeds betaald) omdat de wachttijd zo lang was. Dit heb ik niet gedaan; uiteindelijk het apparaat ontvangen; goede prijs, geen verzendkosten. Ondanks de lange wachttijd (die veroorzaakt werd door productie-/leveringsproblemen bij Philips; hier kon Megapool niets aan doen) zeer tevreden!
jadorsplace
|Zeer slechte ervaring met de servicedesk! Door een fout in hun systeem werd mijn order niet tijdig geleverd & daardoor heb ik én een gratis boek publicatie gemist doordat ik foto's niet tijdig in kon leveren & heb ik twee dagen niet kunnen werken, aangezien ik glasblazer ben...
Als compensatie boden ze een tasje van € 11,90 aan, te belachelijk voor woorden. Klacht ingediend, nooit meer iets van hen vernomen. De servicedesk-medewerkster weigerde zelfs haar achternaam te noemen en noemde zichzelf, op behoorlijk sarcastische toon, Linda van Megapool...
Al met al een zeer slechte behandeling van mijn klacht!
Danny1975
|Slechte informatie wat betreft mijn bestelling .
Ze mogen wel wat meer achter hun bestellingen aanzitten.