@Expert.nl Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een van de medewerkers, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen. Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken!!! Ik zou zeggen, @Expert.nl Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tino
|
Expert Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een of andere oetlul, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen. Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee ***, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken!!! Ik zou zeggen, @Expert.nl Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op. Anders gaat er alleen maar veel slechte reclame komen!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cor van uden
|
Mijn vader had een muziek torentje gekocht
Hij dacht er kan een kop telefoon op kon maar dat was helaas niet het geval
Na de winkel terug gegaan en hij mocht hem om komen ruilen
Echt top
Bedankt voor de goede service
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ineke
|
Ik heb 30 april een nieuwe radio gekocht.
Begin mei ging de radio kapot. Ik heb 2x gebeld en ben 2x naar de winkel geweest maar zonder resultaat. Ik ben 26 juni in de winkel geweest en daar kreeg ik te horen dat ie onderweg zou zijn.
Het is nu 6 juli en ik ben niet gebeld door een medewerker van Expert en ik heb nog steeds geen radio ontvangen.
39 Reviews Plaats review
tino
|Probleem is netjes opgelost
Tino
|@Expert.nl Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een van de medewerkers, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen. Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken!!! Ik zou zeggen, @Expert.nl Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op!
Tino
|Expert Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een of andere oetlul, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen. Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee ***, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken!!! Ik zou zeggen, @Expert.nl Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op. Anders gaat er alleen maar veel slechte reclame komen!!!!
Cor van uden
|Mijn vader had een muziek torentje gekocht
Hij dacht er kan een kop telefoon op kon maar dat was helaas niet het geval
Na de winkel terug gegaan en hij mocht hem om komen ruilen
Echt top
Bedankt voor de goede service
Ineke
|Ik heb 30 april een nieuwe radio gekocht.
Begin mei ging de radio kapot. Ik heb 2x gebeld en ben 2x naar de winkel geweest maar zonder resultaat. Ik ben 26 juni in de winkel geweest en daar kreeg ik te horen dat ie onderweg zou zijn.
Het is nu 6 juli en ik ben niet gebeld door een medewerker van Expert en ik heb nog steeds geen radio ontvangen.