Heel goed geholpen door verkoper dhr.Tom.
goede advies verkregen en kon zo makkelijk beslissen over mijn aankoop
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willem
|
Mediamarkt altijd leuke winkel om te gaan shoppen met de kids. De kids willen Nintendo upgrades waarbij mediamarkt een code verstrekt bij het afrekenen. Die code kunnen ze weer gebruiken.
Bij thuiskomst hup meteen code invullen, blijkt code niet correct te werken. Hebben ze de verkeerde code meegegeven in de winkel. Geen paniek we bellen wel even, nou niet dus :(
Volgens de klantenservice belcomputer duurde het nog maar 1 minuut, na een half uur gaf ik het op. Mijn vrouw heeft daarna wederom geprobeerd.
Super slechte service van mediamarkt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Siska
|
Laptop gekocht en startklaar laten maken voor 29 euro.Bij thuiskomst deed hij het gelijk al slecht (loopt steeds vast) en is zelfs niet ge-update .Mailcontact erover gehad omdat ik nogal ver woon en geen eigen vervoer heb.Ze wilden hem toch zien.Oke weer erheen.”Er is niks aan de hand mevrouw”.Nu wil ik de laptop niet meer want hij is zo onbruikbaar.Ik kon hem inleveren maar met een waardevermindering van 20% wegens “ gebruikssporen”.Het ding heeft op de kast gestaan want hij doet het niet!Hoezo gebruikssporen?!Na laten kijken door een extern bedrijf en er is wel degelijk van alles mis met de laptop.Bedankt mediamarkt voor de slechte service!Ik raad iedereen af om naar mediamarkt Almere te gaan!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Kevin
|
Gister bij de mediamarkt in almere geweest met mijn vader om bluetooth oordopjes te kopen voor hem, nog nooit heb ik zulke slechte service gezien.
Het eerste dat mij opviel was dat het personeel in groepjes leeft daar, gegeven is wel dat niet al hun personeel dit doet.
Wij hebben na een tijdje zoeken naar wat we nodig hadden er maar iemand bij geroepen.
Na oordopjes van 40 euro gevonden te hebben zijn wij nog even naar een hardeschijf gaan zoeken en daarna naar de kassa gelopen.
De blonde mevrouw bij de kassa scande de artikellen in en wij betaalde de 60 euro?!
Na de bon te hebben bekeken hebben we de mevrouw even bij ons geroepen en verteld dat de oordopjes voor 40 euro in de winkel liggen.
Ze vertelde ons dat we even naar de afdeling moesten lopen en het aan het personeel daar moesten aantonen, dan zouden ze de 20 euro compenseren zei ze.
Ok, wij dus naar de afdeling lopen, een personeels lid erbij geroepen, aangetoont dat het niet klopt, de meneer zei direct *tja, er is niks dat ik hier kan doen*
Ik heb uitgelegt wat de mevrouw bij de kassa zei, begon hij zijn collega aan de kassa af te kraken tegen ons, niet echt collegiaal.
De meneer bleef volhouden dat hij niks voor ons kan betekenen dus hebben we het product terug gebracht naar de kassa en ons geld terug genomen.
Al om al een zeer slechte ervaring.
Ik zal zeer zeker niemand meer naar de media markt sturen
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Natasja
|
Waar zal ik beginnen, mijn scherm van mijn Apple watch is kapot gevallen. Dus ben ik naar de mediamarkt Almere gegaan om deze door hun te laten repareren omdat ik het daar had gekocht.
Mijn Apple watch heb ik gebracht begin juni, toen was mij verteld dat het ongeveer 2 weken zou duren tot ik het terug zou krijgen, dat vond ik verassend snel. Na enkele dagen bleef ik e-mails krijgen dat 'Find my iphone' nog aanstond en daarom het horloge niet gemaakt kon worden. Ik heb gelijk alles nagecheckt en volgends mij was 'Find my Iphone' wel uit, ik had zelfs heel de apple watch verwijderd van mijn icloud en Iphone. Vervolgens bleef ik e-mails krijgen dat het nog steeds aanstond.. oke apart dacht ik, laat ik mediamarkt Almere bellen en vragen om hulp. Je tikt mediamarkt almere in bij google, je belt, en krijgt vervolgens het hoofdkantoor van mediamarkt aan de lijn. Opzich is dat geen probleem, ik had alles uitgelegd en ik moest van hun naar de winkel toegaan om het op te lossen want hun konden mij niet helpen. Ik ben naar de Mediamarkt in Almere gegaan, eerst begrepen hun mij niet goed wat nou het probleem precies was. Dus ik heb hun de e-mails laten lezen en het zou opgelost worden, ik ben daar in totaal een uur geweest van de balie naar boven en weer naar de balie beneden en weer naar boven naar de apple afdeling. De medewerkers vertelde mij dat het via de computer uitgezet moest worden op mijn Icloud, ik had al verteld dat ik die had uitgezet maar ach hun hebben er toch meer verstand van dan ik. Uiteindelijk waren we ingelogd op mijn Icloud en wat bleek, mijn 'Find my iphone' was al uitgeschakeld, wat ik al had gezegd. Vervolgens is de fabrieksinstellingen ingeschakeld op mijn Apple watch en zou het toch echt nu goed moeten zijn, en het zou binnen 2 weken gerepareerd zijn ( het scherm van de apple watch).
Na 3 weken kreeg ik een e-mail van Mediamarkt Almere met de vraag hoe ik de reparatie vond die hun geleverd hadden en of ik een recensie wilde achterlaten. Ik dacht hoe kan dit nou? Ik heb mijn apple watch nog niet eens opgehaald, ik weer bellen naar het hoofdkantoor en werd door gewezen om weer naar de winkel te gaan. Ik ben weer naar de Mediamarkt in Almere gegaan om verhaal te halen. De medewerkers van de mediamarkt konden mijn Apple Watch niet vinden en dachten dat deze gestolen was, uiteindelijk hebben ze de camera beelden bekeken maar mijn Apple watch was niet aan iemand meegegeven, dus de aardige dame ging het nog een keer voor mij achter zoeken. Uiteindelijk had zij mijn Apple Watch gevonden ergens achter in een zak. ( Alsof deze Apple Watch ook niks waard is ) zij bood haar excuses aan en zij dat nu alles geregeld zou worden en ik mijn apple watch binnen 14 werkdagen terug zou ontvangen. ( Inmiddels ben ik al 3 maanden verder vanaf het begin ) Ik ging in spanning afwachten en dacht, nu komt het allemaal goed. Ik kreeg de factuur opgestuurd en moest daarmee akkoord gaan zodat Apple mijn scherm reparatie kon gaan starten. Ik ben hiermee akkoord gegaan en enkele dagen later... ja hoor weer een e-mail van hun, helaas maar uw 'Find my iphone' staat nog steeds aan, wij kunnen niet verder met de reparatie. Ik heb gelijk gebeld met het hoofdkantoor omdat ik er nu wel klaar mee ben, deze mevrouw zou een spoedige mail sturen naar Mediamarkt Almere om dit op te lossen. Tot op heden heb ik nog niks vernomen.
Ik ben een heel geduldig en begripvol persoon maar nu ben ik het zat!
Ik wacht nu al ruim 3 maanden op een SCHERM reparatie van mijn Apple watch!!
Ik vind het ontzettend slecht hoe de communicatie is met de Mediamarkt Almere en ik verwacht zeker voor deze slechte service een compensatie ! Ik ben geen stap verder gekomen dan waar ik 3 maanden geleden aan begon. Ik wil alleen dat mijn scherm word gerepareerd, dat is alles!
Ik hoop dat iedereen goed nadenkt voordat hij of zij een reparatie aan de mediamarkt Almere aflevert.
Ik zou het erg prettig vinden als Mediamarkt Almere dit zo spoedig mogelijk voor mij gaat oplossen en zijn verantwoording neemt voor dit.
579 Reviews Plaats review
Azra
|Heel goed geholpen door verkoper dhr.Tom.
goede advies verkregen en kon zo makkelijk beslissen over mijn aankoop
Willem
|Mediamarkt altijd leuke winkel om te gaan shoppen met de kids. De kids willen Nintendo upgrades waarbij mediamarkt een code verstrekt bij het afrekenen. Die code kunnen ze weer gebruiken.
Bij thuiskomst hup meteen code invullen, blijkt code niet correct te werken. Hebben ze de verkeerde code meegegeven in de winkel. Geen paniek we bellen wel even, nou niet dus :(
Volgens de klantenservice belcomputer duurde het nog maar 1 minuut, na een half uur gaf ik het op. Mijn vrouw heeft daarna wederom geprobeerd.
Super slechte service van mediamarkt.
Siska
|Laptop gekocht en startklaar laten maken voor 29 euro.Bij thuiskomst deed hij het gelijk al slecht (loopt steeds vast) en is zelfs niet ge-update .Mailcontact erover gehad omdat ik nogal ver woon en geen eigen vervoer heb.Ze wilden hem toch zien.Oke weer erheen.”Er is niks aan de hand mevrouw”.Nu wil ik de laptop niet meer want hij is zo onbruikbaar.Ik kon hem inleveren maar met een waardevermindering van 20% wegens “ gebruikssporen”.Het ding heeft op de kast gestaan want hij doet het niet!Hoezo gebruikssporen?!Na laten kijken door een extern bedrijf en er is wel degelijk van alles mis met de laptop.Bedankt mediamarkt voor de slechte service!Ik raad iedereen af om naar mediamarkt Almere te gaan!
Kevin
|Gister bij de mediamarkt in almere geweest met mijn vader om bluetooth oordopjes te kopen voor hem, nog nooit heb ik zulke slechte service gezien.
Het eerste dat mij opviel was dat het personeel in groepjes leeft daar, gegeven is wel dat niet al hun personeel dit doet.
Wij hebben na een tijdje zoeken naar wat we nodig hadden er maar iemand bij geroepen.
Na oordopjes van 40 euro gevonden te hebben zijn wij nog even naar een hardeschijf gaan zoeken en daarna naar de kassa gelopen.
De blonde mevrouw bij de kassa scande de artikellen in en wij betaalde de 60 euro?!
Na de bon te hebben bekeken hebben we de mevrouw even bij ons geroepen en verteld dat de oordopjes voor 40 euro in de winkel liggen.
Ze vertelde ons dat we even naar de afdeling moesten lopen en het aan het personeel daar moesten aantonen, dan zouden ze de 20 euro compenseren zei ze.
Ok, wij dus naar de afdeling lopen, een personeels lid erbij geroepen, aangetoont dat het niet klopt, de meneer zei direct *tja, er is niks dat ik hier kan doen*
Ik heb uitgelegt wat de mevrouw bij de kassa zei, begon hij zijn collega aan de kassa af te kraken tegen ons, niet echt collegiaal.
De meneer bleef volhouden dat hij niks voor ons kan betekenen dus hebben we het product terug gebracht naar de kassa en ons geld terug genomen.
Al om al een zeer slechte ervaring.
Ik zal zeer zeker niemand meer naar de media markt sturen
Natasja
|Waar zal ik beginnen, mijn scherm van mijn Apple watch is kapot gevallen. Dus ben ik naar de mediamarkt Almere gegaan om deze door hun te laten repareren omdat ik het daar had gekocht.
Mijn Apple watch heb ik gebracht begin juni, toen was mij verteld dat het ongeveer 2 weken zou duren tot ik het terug zou krijgen, dat vond ik verassend snel. Na enkele dagen bleef ik e-mails krijgen dat 'Find my iphone' nog aanstond en daarom het horloge niet gemaakt kon worden. Ik heb gelijk alles nagecheckt en volgends mij was 'Find my Iphone' wel uit, ik had zelfs heel de apple watch verwijderd van mijn icloud en Iphone. Vervolgens bleef ik e-mails krijgen dat het nog steeds aanstond.. oke apart dacht ik, laat ik mediamarkt Almere bellen en vragen om hulp. Je tikt mediamarkt almere in bij google, je belt, en krijgt vervolgens het hoofdkantoor van mediamarkt aan de lijn. Opzich is dat geen probleem, ik had alles uitgelegd en ik moest van hun naar de winkel toegaan om het op te lossen want hun konden mij niet helpen. Ik ben naar de Mediamarkt in Almere gegaan, eerst begrepen hun mij niet goed wat nou het probleem precies was. Dus ik heb hun de e-mails laten lezen en het zou opgelost worden, ik ben daar in totaal een uur geweest van de balie naar boven en weer naar de balie beneden en weer naar boven naar de apple afdeling. De medewerkers vertelde mij dat het via de computer uitgezet moest worden op mijn Icloud, ik had al verteld dat ik die had uitgezet maar ach hun hebben er toch meer verstand van dan ik. Uiteindelijk waren we ingelogd op mijn Icloud en wat bleek, mijn 'Find my iphone' was al uitgeschakeld, wat ik al had gezegd. Vervolgens is de fabrieksinstellingen ingeschakeld op mijn Apple watch en zou het toch echt nu goed moeten zijn, en het zou binnen 2 weken gerepareerd zijn ( het scherm van de apple watch).
Na 3 weken kreeg ik een e-mail van Mediamarkt Almere met de vraag hoe ik de reparatie vond die hun geleverd hadden en of ik een recensie wilde achterlaten. Ik dacht hoe kan dit nou? Ik heb mijn apple watch nog niet eens opgehaald, ik weer bellen naar het hoofdkantoor en werd door gewezen om weer naar de winkel te gaan. Ik ben weer naar de Mediamarkt in Almere gegaan om verhaal te halen. De medewerkers van de mediamarkt konden mijn Apple Watch niet vinden en dachten dat deze gestolen was, uiteindelijk hebben ze de camera beelden bekeken maar mijn Apple watch was niet aan iemand meegegeven, dus de aardige dame ging het nog een keer voor mij achter zoeken. Uiteindelijk had zij mijn Apple Watch gevonden ergens achter in een zak. ( Alsof deze Apple Watch ook niks waard is ) zij bood haar excuses aan en zij dat nu alles geregeld zou worden en ik mijn apple watch binnen 14 werkdagen terug zou ontvangen. ( Inmiddels ben ik al 3 maanden verder vanaf het begin ) Ik ging in spanning afwachten en dacht, nu komt het allemaal goed. Ik kreeg de factuur opgestuurd en moest daarmee akkoord gaan zodat Apple mijn scherm reparatie kon gaan starten. Ik ben hiermee akkoord gegaan en enkele dagen later... ja hoor weer een e-mail van hun, helaas maar uw 'Find my iphone' staat nog steeds aan, wij kunnen niet verder met de reparatie. Ik heb gelijk gebeld met het hoofdkantoor omdat ik er nu wel klaar mee ben, deze mevrouw zou een spoedige mail sturen naar Mediamarkt Almere om dit op te lossen. Tot op heden heb ik nog niks vernomen.
Ik ben een heel geduldig en begripvol persoon maar nu ben ik het zat!
Ik wacht nu al ruim 3 maanden op een SCHERM reparatie van mijn Apple watch!!
Ik vind het ontzettend slecht hoe de communicatie is met de Mediamarkt Almere en ik verwacht zeker voor deze slechte service een compensatie ! Ik ben geen stap verder gekomen dan waar ik 3 maanden geleden aan begon. Ik wil alleen dat mijn scherm word gerepareerd, dat is alles!
Ik hoop dat iedereen goed nadenkt voordat hij of zij een reparatie aan de mediamarkt Almere aflevert.
Ik zou het erg prettig vinden als Mediamarkt Almere dit zo spoedig mogelijk voor mij gaat oplossen en zijn verantwoording neemt voor dit.