Ik heb in het verleden meer dan een jaar enorm slechte ervaringen met apotheek Boomstede gehad, heb ze uiterst klant onvriendelijk ervaren. Weinig klant gericht, onbehulpzaam en onvriendelijk te woord gestaan worden en betuttelend, en ook nog vaak lange wachtrijen. Dus op zeker moment was voor mij de maat vol (terwijl ik van mezelf durf te stellen dat ik echt geen onredelijk of overkritisch persoon ben) en ben ik - samen met mijn man, die ook niet tevreden was over apotheek Boomstede - overgegaan naar apotheek Bisonspoor. Aanvankelijk was de service op alle fronten daar stukken beter. Maar toen werd apotheek Bisonspoor - net als apotheek Boomstede - een Benu apotheek. Het duurde even, maar na verloop van tijd vonden we de service daar toen ook minder worden. Daar toen ook vaak wachtrijen, ook minder goed bereikbaar per telefoon, en minder klantvriendelijk. Ik heb tegenwoordig iedere week een voorverpakte medicijnenrol nodig, waarin al mijn medicatie zit met daarbij de tijdsaanduiding aangegeven, omdat dit mij een duidelijk overzicht geeft en ik anders vaak mijn medicatie vergeet. Indien nodig kan je het aanvragen dat je je nodige medicatie op deze manier krijgt, en dat het dan ook thuis bezorgd wordt. Dit heb ik gedaan. Maar de laatste maanden is er ook meermalen iets in dat systeem iets mis gegaan, dat ik bijvoorbeeld ontdekte dat daar een bepaald soort medicijnen die erin behoorden te zitten, niet in zaten, en dat ik meermalen dan weer naar mijn huisarts en dan weer naar de apotheek moest bellen, om het geregeld te krijgen dat dat dan weer goed kwam. Dat lukte echt niet met 1 telefoontje, en dat was echt lastig, want ook aan de telefoon kreeg ik met wachtrijen te maken. Volgens mij is er bij Benu apotheek Bisonspoor inmiddels zo'n sprake van personeelstekort, dat ze ook niet erg kritisch meer lijken te zijn in de kwaliteit van het personeel wat ze daar aannemen. In elk geval is het ons op dat we er de laatste maanden vaker zijn geholpen door nieuw personeel, die weinig van het systeem en/of onze vragen leek te snappen. Een aantal weken terug kreeg ik een briefje bij mijn wekelijkse medicijnenrol geleverd, waarin mij door Benu apotheek Bisonspoor werd mee gedeeld dat ik tesamen met alle andere klanten van apotheek Bisonspoor, die ook van de service met een wekelijks aan huis bezorgde medicijnenrol gebruik maakten, als klant (zonder overleg of waarschuwing vooraf) overgedragen was aan.... Benu apotheek Boomstede ( met wie ze stelden nauwer te gaan samen werken), en dat ik mij dus voortaan met mijn vragen of verzoeken die over medicatie gingen, tot apotheek Boomstede moest wenden, omdat ik nu daar als klant ingeschreven stond, en niet langer bij apotheek Bisonspoor. Het was een beleidsmatige beslissing die de efficiëntie bij het systeem van de medicijnrollen moest bevorderen. Gezien de eerdere ervaringen die ik bij apotheek Boomstede heb opgedaan, was ik niet blij met deze verandering, en ik vond het ook niet netjes hoe dit mij is.pelweg werd mee gedeeld, zonder dat ik kenbaar had kunnen maken of dit eigenlijk wel conform mijn wens als klant was. Desalniettemin besloot ik de verdere gang van zaken even af te wachten, en aan te zien hoe dat verliep. Tenslotte ben ik een aantal jaar bij Benu apotheek Boomstede weg geweest, en kon daar in de tussentijd één en ander veranderd zijn, ten gunste van verbetering in de service. Gisteravond merkte ik, dat er wederom een bepaald medicijn, dat in mijn rol behoort te zitten, ontbrak; niet alleen voor die dag, maar ook voor alle andere dagen van deze week, waarop ik het moet slikken en echt nodig heb. Ik heb hierover getracht te bellen, twee keer. De eerste keer hing ik al zo lang in de wacht, dat ik uiteindelijk maar zelf opgehangen heb. De tweede keer hing ik ook weer extreem lang in de wacht. Toen ik als beller eindelijk de eerste plek in de wachtrij bereikt had, kreeg ik ineens te horen dat me vanwege extreme drukte verzocht werd een ander moment terug te bellen, en werd de verbinding vanuit de apotheek verbroken. Ik vond dit geen nette manier van doen, en besloot toen een andere apotheek in Maarssen te bellen, die geen Benul apotheek is, om te kijken, of ik langs die manier makkelijker en sneller aan de medicatie kon komen die ik nu dus nodig had. Bij die apotheek werd de telefoon direct opgenomen, en werd ik door een aardige mevrouw, die echt bereid was mee te denken, op een zeer prettige, in levende en deskundige manier te woord gestaan. Dat was zo'n wereld van verschil met de manier hoe wij ons als klanten door Benu apotheken Boomstede en Bisonspoor behandeld hebben gevoeld, dat we direct met het hele gezin over zijn gestapt; ik, mijn man, en onze volwassen, nog inwonende zoon. Dat de plaats vervangende spoed apotheek van deze apotheek verder uit de buurt is dan die van Benu apotheek Bisonspoor en Benu apotheek Boomstede, dat nemen we dan maar voor lief. Wij vinden de service daar echt bar en boos!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Kring-apotheek Boomstede
|
Ik word altijd goed behandeld want ik kom regelmatig langs voor medicijnen en zij ken mij al zolang. Voordat ik aan de beurt ben doen ze al mijn medicijnen ingepakt en wel op de balie zodat ik niet te lang hoeft te wachten. Complimenten voor deze persoonlijke service.
162 Reviews Plaats review
I.Jansen
|Ik heb in het verleden meer dan een jaar enorm slechte ervaringen met apotheek Boomstede gehad, heb ze uiterst klant onvriendelijk ervaren. Weinig klant gericht, onbehulpzaam en onvriendelijk te woord gestaan worden en betuttelend, en ook nog vaak lange wachtrijen. Dus op zeker moment was voor mij de maat vol (terwijl ik van mezelf durf te stellen dat ik echt geen onredelijk of overkritisch persoon ben) en ben ik - samen met mijn man, die ook niet tevreden was over apotheek Boomstede - overgegaan naar apotheek Bisonspoor. Aanvankelijk was de service op alle fronten daar stukken beter. Maar toen werd apotheek Bisonspoor - net als apotheek Boomstede - een Benu apotheek. Het duurde even, maar na verloop van tijd vonden we de service daar toen ook minder worden. Daar toen ook vaak wachtrijen, ook minder goed bereikbaar per telefoon, en minder klantvriendelijk. Ik heb tegenwoordig iedere week een voorverpakte medicijnenrol nodig, waarin al mijn medicatie zit met daarbij de tijdsaanduiding aangegeven, omdat dit mij een duidelijk overzicht geeft en ik anders vaak mijn medicatie vergeet. Indien nodig kan je het aanvragen dat je je nodige medicatie op deze manier krijgt, en dat het dan ook thuis bezorgd wordt. Dit heb ik gedaan. Maar de laatste maanden is er ook meermalen iets in dat systeem iets mis gegaan, dat ik bijvoorbeeld ontdekte dat daar een bepaald soort medicijnen die erin behoorden te zitten, niet in zaten, en dat ik meermalen dan weer naar mijn huisarts en dan weer naar de apotheek moest bellen, om het geregeld te krijgen dat dat dan weer goed kwam. Dat lukte echt niet met 1 telefoontje, en dat was echt lastig, want ook aan de telefoon kreeg ik met wachtrijen te maken. Volgens mij is er bij Benu apotheek Bisonspoor inmiddels zo'n sprake van personeelstekort, dat ze ook niet erg kritisch meer lijken te zijn in de kwaliteit van het personeel wat ze daar aannemen. In elk geval is het ons op dat we er de laatste maanden vaker zijn geholpen door nieuw personeel, die weinig van het systeem en/of onze vragen leek te snappen. Een aantal weken terug kreeg ik een briefje bij mijn wekelijkse medicijnenrol geleverd, waarin mij door Benu apotheek Bisonspoor werd mee gedeeld dat ik tesamen met alle andere klanten van apotheek Bisonspoor, die ook van de service met een wekelijks aan huis bezorgde medicijnenrol gebruik maakten, als klant (zonder overleg of waarschuwing vooraf) overgedragen was aan.... Benu apotheek Boomstede ( met wie ze stelden nauwer te gaan samen werken), en dat ik mij dus voortaan met mijn vragen of verzoeken die over medicatie gingen, tot apotheek Boomstede moest wenden, omdat ik nu daar als klant ingeschreven stond, en niet langer bij apotheek Bisonspoor. Het was een beleidsmatige beslissing die de efficiëntie bij het systeem van de medicijnrollen moest bevorderen. Gezien de eerdere ervaringen die ik bij apotheek Boomstede heb opgedaan, was ik niet blij met deze verandering, en ik vond het ook niet netjes hoe dit mij is.pelweg werd mee gedeeld, zonder dat ik kenbaar had kunnen maken of dit eigenlijk wel conform mijn wens als klant was. Desalniettemin besloot ik de verdere gang van zaken even af te wachten, en aan te zien hoe dat verliep. Tenslotte ben ik een aantal jaar bij Benu apotheek Boomstede weg geweest, en kon daar in de tussentijd één en ander veranderd zijn, ten gunste van verbetering in de service. Gisteravond merkte ik, dat er wederom een bepaald medicijn, dat in mijn rol behoort te zitten, ontbrak; niet alleen voor die dag, maar ook voor alle andere dagen van deze week, waarop ik het moet slikken en echt nodig heb. Ik heb hierover getracht te bellen, twee keer. De eerste keer hing ik al zo lang in de wacht, dat ik uiteindelijk maar zelf opgehangen heb. De tweede keer hing ik ook weer extreem lang in de wacht. Toen ik als beller eindelijk de eerste plek in de wachtrij bereikt had, kreeg ik ineens te horen dat me vanwege extreme drukte verzocht werd een ander moment terug te bellen, en werd de verbinding vanuit de apotheek verbroken. Ik vond dit geen nette manier van doen, en besloot toen een andere apotheek in Maarssen te bellen, die geen Benul apotheek is, om te kijken, of ik langs die manier makkelijker en sneller aan de medicatie kon komen die ik nu dus nodig had. Bij die apotheek werd de telefoon direct opgenomen, en werd ik door een aardige mevrouw, die echt bereid was mee te denken, op een zeer prettige, in levende en deskundige manier te woord gestaan. Dat was zo'n wereld van verschil met de manier hoe wij ons als klanten door Benu apotheken Boomstede en Bisonspoor behandeld hebben gevoeld, dat we direct met het hele gezin over zijn gestapt; ik, mijn man, en onze volwassen, nog inwonende zoon. Dat de plaats vervangende spoed apotheek van deze apotheek verder uit de buurt is dan die van Benu apotheek Bisonspoor en Benu apotheek Boomstede, dat nemen we dan maar voor lief. Wij vinden de service daar echt bar en boos!
Klant van Kring-apotheek Boomstede
|Ik word altijd goed behandeld want ik kom regelmatig langs voor medicijnen en zij ken mij al zolang. Voordat ik aan de beurt ben doen ze al mijn medicijnen ingepakt en wel op de balie zodat ik niet te lang hoeft te wachten. Complimenten voor deze persoonlijke service.
Klant van Kring-apotheek Boomstede
|Bij onze apotheek komt het erg vaak voor dat de medicijnen niet in "huis" zijn.
Klant van Kring-apotheek Boomstede
|Hele goede ervaring.Ervaren personeel begripvol en oplossingsgericht. Denken met je mee.
Klant van Kring-apotheek Boomstede
|leuke mensen die met je meedenken,gezellige sfeer!!!meer vergoeding