Ik ben nu een aantal keren geweest om medicijnen tehalen. Vond het personeel onvriendelijk en hautain. Vandaag had de assistente het mondkapje half op en zat steeds aan haar mondkapje. Medicijnen konden ook niet digitaal worden doorgegeven vanuit het ziekenhuis Gorichem. Hoop dat er aan de klantvriendelijkheid gewerkt gaat worden.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Lia Zaal
|
Bij reguliere medicijnen heb ik tot nu toe nooit problemen ondervonden. Maar nu mijn dochter een bepaalde combinatiezalf nodig heeft, merk ik de slechte service. We wachten al 1,5 week, terwijl ze het hard nodig heeft. De zalf is gemaakt en op voorraad bij de groothandel. Een week geleden werden we gebeld dat de houdbaarheid nog maar een paar weken is; blijkbaar maakt de groothandel eens in de zoveel tijd een grote hoeveelheid. Dat was prima maar vervolgens heb ik persoonlijk gevraagd om een spoedige levering. Bel alsjeblieft even die groothandel en laat me weten hoe of wat. Dat telefoontje moet nog steeds komen, ondanks oog-in-oog staand een toezegging te hebben gekregen van een medewerker. We nemen dagelijks contact op en gisteren werd aan mijn dochter voorgesteld om 1 werkzame stof mee te geven. Zonder contact met de dermatoloog die de combinatie van 2 stoffen heeft voorgeschreven. De aandoening wordt van dag tot dag erger en wij worden er moedeloos van. Machteloos sta je toe te kijken, jipppiee.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Schreuder
|
Nu een jaar bij deze apotheek, door veel verhuizen vele apotheken gezien, zeer te spreken over klantvriendelijkheid, informatie en interesse. Apotheek is niet groot maar altijd snel geholpen.
382 Reviews Plaats review
Pieper
|Ik ben nu een aantal keren geweest om medicijnen tehalen. Vond het personeel onvriendelijk en hautain. Vandaag had de assistente het mondkapje half op en zat steeds aan haar mondkapje. Medicijnen konden ook niet digitaal worden doorgegeven vanuit het ziekenhuis Gorichem. Hoop dat er aan de klantvriendelijkheid gewerkt gaat worden.
Lia Zaal
|Bij reguliere medicijnen heb ik tot nu toe nooit problemen ondervonden. Maar nu mijn dochter een bepaalde combinatiezalf nodig heeft, merk ik de slechte service. We wachten al 1,5 week, terwijl ze het hard nodig heeft. De zalf is gemaakt en op voorraad bij de groothandel. Een week geleden werden we gebeld dat de houdbaarheid nog maar een paar weken is; blijkbaar maakt de groothandel eens in de zoveel tijd een grote hoeveelheid. Dat was prima maar vervolgens heb ik persoonlijk gevraagd om een spoedige levering. Bel alsjeblieft even die groothandel en laat me weten hoe of wat. Dat telefoontje moet nog steeds komen, ondanks oog-in-oog staand een toezegging te hebben gekregen van een medewerker. We nemen dagelijks contact op en gisteren werd aan mijn dochter voorgesteld om 1 werkzame stof mee te geven. Zonder contact met de dermatoloog die de combinatie van 2 stoffen heeft voorgeschreven. De aandoening wordt van dag tot dag erger en wij worden er moedeloos van. Machteloos sta je toe te kijken, jipppiee.
Schreuder
|Nu een jaar bij deze apotheek, door veel verhuizen vele apotheken gezien, zeer te spreken over klantvriendelijkheid, informatie en interesse. Apotheek is niet groot maar altijd snel geholpen.
Klant van Apotheek Vechtevoort
|uitstekend
Klant van Apotheek Vechtevoort
|Zeer plezierig geholpen.