Eerst super te vreden met de service maar helaas is dat helemaal niet meer, na controleren van de rekening bleek het dat ze sommige onderdelen standaard al vervangen of het nou nodig is of niet dit zijn dus onnodige kosten! Daarnaast word je opgebeld dat een reparatie in totaal 800 kost en als je dan akkoord geeft en je auto op komt halen moet je vervolgens 1200 betalen als je dan zegt dat er 800 is afgesproken word er verteld dat bepaalde kosten daar niet in zitten! Scheelt nogal! Als je op zaterdag om 16uur komt om spullen uit je auto te halen omdat je auto na 2 weken nog niet klaar is word er Gezegt dat ze naar huis gaan terwijl ze tot 17uur open zijn heel bijzonder!! Nou voor ons zeker geen Dobbe meer! zonde van dit bedrijf dat de service en eerlijkheid zo is achteruit gegaan!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hannah
|
Sta geparkeerd keurig in het vak. Een auto van een medewerker werkplaats rijdt een deuk in mijn auto. Getuige verteld het aan mij. Ik spreek de medewerker werkplaats er op aan. Hij ontkent in alle toonaarden. Foto's en getuige bewijzen het tegendeel. Grote bek is wat ik krijg als ik hem er op aanspreek. Staat dit garant voor de service van Dobbe? Bah.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Dobbe B.V.
|
Ik ben zeer tevreden over autobedrijf Dobbe in Leidschendam, de service is uitstekend, een leuk
gezellig klein bedrijfje waar je nog wordt behandeld als mens en niet als nummer.
8.0
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
De kwaliteit van de informatie
Het onderhoud
De nazorg
De uitstraling
Klant van Autobedrijf Dobbe B.V.
|
Op 25 /08/2010 heeft de garage mijn kachelkabel vervangen, na een klacht van nij dat ik de verwarming niet kon afzetten. Bij deze reparatie (wat mij € 89,14 kostte), heeft de monteur de raamomlijsting verwijderd en weer teruggeplaatst, echter hij heeft daarbij de bekabeling van mijn bluetooth handsfree telefooncarkit beschadigd door afknelling daarvan. Hierdoor moest ik weer bij KPN-cartechnics dit weer laten repareren, wat mij weer € 65,00 extra kostte.
5 Reviews Plaats review
Blom
|Eerst super te vreden met de service maar helaas is dat helemaal niet meer, na controleren van de rekening bleek het dat ze sommige onderdelen standaard al vervangen of het nou nodig is of niet dit zijn dus onnodige kosten! Daarnaast word je opgebeld dat een reparatie in totaal 800 kost en als je dan akkoord geeft en je auto op komt halen moet je vervolgens 1200 betalen als je dan zegt dat er 800 is afgesproken word er verteld dat bepaalde kosten daar niet in zitten! Scheelt nogal! Als je op zaterdag om 16uur komt om spullen uit je auto te halen omdat je auto na 2 weken nog niet klaar is word er Gezegt dat ze naar huis gaan terwijl ze tot 17uur open zijn heel bijzonder!! Nou voor ons zeker geen Dobbe meer! zonde van dit bedrijf dat de service en eerlijkheid zo is achteruit gegaan!
Hannah
|Sta geparkeerd keurig in het vak. Een auto van een medewerker werkplaats rijdt een deuk in mijn auto. Getuige verteld het aan mij. Ik spreek de medewerker werkplaats er op aan. Hij ontkent in alle toonaarden. Foto's en getuige bewijzen het tegendeel. Grote bek is wat ik krijg als ik hem er op aanspreek. Staat dit garant voor de service van Dobbe? Bah.
Klant van Autobedrijf Dobbe B.V.
|Ik ben zeer tevreden over autobedrijf Dobbe in Leidschendam, de service is uitstekend, een leuk
gezellig klein bedrijfje waar je nog wordt behandeld als mens en niet als nummer.
Klant van Autobedrijf Dobbe B.V.
|Op 25 /08/2010 heeft de garage mijn kachelkabel vervangen, na een klacht van nij dat ik de verwarming niet kon afzetten. Bij deze reparatie (wat mij € 89,14 kostte), heeft de monteur de raamomlijsting verwijderd en weer teruggeplaatst, echter hij heeft daarbij de bekabeling van mijn bluetooth handsfree telefooncarkit beschadigd door afknelling daarvan. Hierdoor moest ik weer bij KPN-cartechnics dit weer laten repareren, wat mij weer € 65,00 extra kostte.