Ik ging voor de informatie van aankoop van diverse auto's voor mijn bedrijf toen ik deze dag de zaak inliep bij de Peugeot dealer davo leidschenveen in mijn vrije tijd kleding werd ik totaal niet opgemerkt door de medewerkers die hadden het win te druk me tt elkaar te praten.
Toen ik naar de nieuwe alfa tonale keek en mijn interesse daar naar uitging werd ik nog steeds niet onopgemerkt.
De auto ging ik bekijken , de deuren open en dicht in de auto gaan zitten er omheen lopend om me heen kijken komt er nog iemand?
Maar nee niemand was geïnteresseerd in mij, zo jammer dat ik zwaar geïrriteerd dacht dan kopen we hier maar geen auto's.
Als ik eigenaar zou zijn van dit bedrijf zou ik mijn medewerkers maar wat beter opleiden zodat ze inzien dat elke klant een goede klant kan zijn ook al heeft hij zijn strakke pak niet aan,
en nu minimaal 3 auto's aan hun neus voorbij zien gaan door hun ongeïnteresseerde interesse in hun potentiële klant.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ray
|
Via internet een afspraak gemaakt en kreeg snel een bevestiging voor de afspraak. Bij brengen van mijn auto werd ik vriendelijk ontvangen door de dame bij de receptie. Ik heb het euvel van de auto uitgelegd . Ik had problemen met het gasklep huis. Later in de ochtend kreeg ik een belletje en gasklephuis was defect. Gele motorlampje bleef branden. Nieuw kost het klephuis 2200 euro. Ze gingen op zoek voor mij naar een gebruikt exemplaar en vonden er een voor 215 euro. Dezelfde dag kon ik mijn auto ophalen. Hij rijdt weer als nieuw. Dankzij Davo kwam ik stukken goedkoper uit. DAVO dank voor alle moeite die jullie voor mij hebben gedaan. DAVO een aanrader als je wat aan je Peugeot hebt.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marc
|
Dit bedrijf wil blijkbaar geen auto’s verkopen. Ik heb 2 keer geprobeerd te bellen om een afspraak te maken voor de aankoop van een auto. Vervolgens gemailed en nu krijg ik elke dag een spam bericht ‘we hebben u geprobeerd te bereiken’ terwijl dat niet zo is. Op mijn mail met het verzoek om me af te melden wordt niet gereageerd. ***
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Coene
|
1.5 jaar geleden mijn auto voor een beurt gebracht . Kreeg hem terug met in elkaar gedraaide motor.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
I.Videler
|
Omdat ik een lekkage onder de motorkap had van hemelwater en de oorzaak moeilijk te vinden was. Kwam ik via via terecht bij Wim van het magazijn. Omdat ik in mijn jonge jaren zelf monteur ben geweest, en met een uitdraai van de desbetreffende te vernieuwen onderdelen. Kwamen wij er achter wat de kwaal was. Wim was niet te beroerd om met mij mee te kijken. Top!!! Bij drie andere Peugeot dealers geweest voor raad.......laat maar staan nu geen tijd heeft veel geregend enz. enz. Wil jullie bedrijf een pluim geven. Greets; Iwan Videler
80 Reviews Plaats review
Van ams r
|Ik ging voor de informatie van aankoop van diverse auto's voor mijn bedrijf toen ik deze dag de zaak inliep bij de Peugeot dealer davo leidschenveen in mijn vrije tijd kleding werd ik totaal niet opgemerkt door de medewerkers die hadden het win te druk me tt elkaar te praten.
Toen ik naar de nieuwe alfa tonale keek en mijn interesse daar naar uitging werd ik nog steeds niet onopgemerkt.
De auto ging ik bekijken , de deuren open en dicht in de auto gaan zitten er omheen lopend om me heen kijken komt er nog iemand?
Maar nee niemand was geïnteresseerd in mij, zo jammer dat ik zwaar geïrriteerd dacht dan kopen we hier maar geen auto's.
Als ik eigenaar zou zijn van dit bedrijf zou ik mijn medewerkers maar wat beter opleiden zodat ze inzien dat elke klant een goede klant kan zijn ook al heeft hij zijn strakke pak niet aan,
en nu minimaal 3 auto's aan hun neus voorbij zien gaan door hun ongeïnteresseerde interesse in hun potentiële klant.
Ray
|Via internet een afspraak gemaakt en kreeg snel een bevestiging voor de afspraak. Bij brengen van mijn auto werd ik vriendelijk ontvangen door de dame bij de receptie. Ik heb het euvel van de auto uitgelegd . Ik had problemen met het gasklep huis. Later in de ochtend kreeg ik een belletje en gasklephuis was defect. Gele motorlampje bleef branden. Nieuw kost het klephuis 2200 euro. Ze gingen op zoek voor mij naar een gebruikt exemplaar en vonden er een voor 215 euro. Dezelfde dag kon ik mijn auto ophalen. Hij rijdt weer als nieuw. Dankzij Davo kwam ik stukken goedkoper uit. DAVO dank voor alle moeite die jullie voor mij hebben gedaan. DAVO een aanrader als je wat aan je Peugeot hebt.
Marc
|Dit bedrijf wil blijkbaar geen auto’s verkopen. Ik heb 2 keer geprobeerd te bellen om een afspraak te maken voor de aankoop van een auto. Vervolgens gemailed en nu krijg ik elke dag een spam bericht ‘we hebben u geprobeerd te bereiken’ terwijl dat niet zo is. Op mijn mail met het verzoek om me af te melden wordt niet gereageerd. ***
Coene
|1.5 jaar geleden mijn auto voor een beurt gebracht . Kreeg hem terug met in elkaar gedraaide motor.
I.Videler
|Omdat ik een lekkage onder de motorkap had van hemelwater en de oorzaak moeilijk te vinden was. Kwam ik via via terecht bij Wim van het magazijn. Omdat ik in mijn jonge jaren zelf monteur ben geweest, en met een uitdraai van de desbetreffende te vernieuwen onderdelen. Kwamen wij er achter wat de kwaal was. Wim was niet te beroerd om met mij mee te kijken. Top!!! Bij drie andere Peugeot dealers geweest voor raad.......laat maar staan nu geen tijd heeft veel geregend enz. enz. Wil jullie bedrijf een pluim geven. Greets; Iwan Videler