Advies gekregen in hun showroom voor het laten leggen van een klik pvc in de badkamer. De voeg zou klein blijven ivm de afmetingen en afgewerkt worden met een kleine kitrand. Dit werd dus een rand van meer dan een 1cm ook rondom de deurposten. Een multitool om de deurposten in te kepen werd niet gebruikt. Bij een deurovergang een kit rand van bijna 2 cm.
Heb nu een aantal pakken bij de goedkopere Dé OnlineVloerenSpecialist.nl besteld om zelf de vloer opnieuw te leggen. Had de arbeidsloon Plus de extra toeslag van 175,00 voor de wat kleinere klus was beter kunnen besparen. Kreeg ook geen reactie op de niet geleverde goederen die al wel gefactureerd werden Krijg geen andere reactie anders dan de voeg hoort zo breed. Wat ze niet geleverd hadden heb ik zelf maar ingehouden van de faktuur. Al met al een hoop extra kosten voor het herstellen een vloer die er niet meer uitziet .
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jan willem
|
Zeer mooie winkel. Veel keus.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dirk
|
Zeer goed gelegd de pvc vloer. Bedankt.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Denise
|
Vloer was niet op tijd leverbaar terwijl dit wel beloofd werd. (Aantal x contact over gehad) Eigenaar Erik legde het probleem bij mij en deed erg laconiek. Het leek hem niets te schelen welke gevolgen dit had. Legde alle schuld bij de leverancier en noemde het domme mensen! (Wat ben je zelf dan als je er zaken mee doet vraag ik me af, maar dat ter zijde). Uiteindelijk kon hij een ander type van de vloer leveren.
De bezorger was erg geïrriteerd vanwege files en dat ik al die tijd netjes zat te wachten en het beloofde telefoontje niet had gekregen was geen begrip voor. Vervolgens kreeg hij het pakket niet de wagen uit en is alles pak voor pak eruit 'gegooid'. Hierbij zijn veel planken beschadigd geraakt. Ook was er een plank waarbij het patroon helemaal niet doorliep en ontbrak.
Voor zo'n dure vloer vind ik de service echt meer dan bagger. En Erik, de eigenaar, vind ik een zeer nare, onprofessionele man die geen begrip toont en het probleem bij de klant legt. Hij gaat direct in de aanval met je en is overtuigd van zijn eigen gelijk. Voor deze schade verwacht ik dus ook weinig compensatie op oplossing. Er zal ongetwijfeld wel weer een weerwoord zijn...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Fam. Peppel
|
Wij hadden keurig een afspraak gemaakt, vanwege de corona maatregelen. We waren er netjes op tijd. Niemand kwam ons begroeten. Vervolgens werden wij pas na 45 minuten te woord gestaan door iemand zonder mondkapje. Die geen excuses voor het lange wachten aanbood. We werden niet netjes aangesproken en toen er andere mensen binnen kwamen werden wij direct weer aan de kant gezet en compleet genegeerd. We zijn met gierende banden vertrokken. Nooit meer dit bedrijf voor ons. Om te janken.
146 Reviews Plaats review
verschoof
|Advies gekregen in hun showroom voor het laten leggen van een klik pvc in de badkamer. De voeg zou klein blijven ivm de afmetingen en afgewerkt worden met een kleine kitrand. Dit werd dus een rand van meer dan een 1cm ook rondom de deurposten. Een multitool om de deurposten in te kepen werd niet gebruikt. Bij een deurovergang een kit rand van bijna 2 cm.
Heb nu een aantal pakken bij de goedkopere Dé OnlineVloerenSpecialist.nl besteld om zelf de vloer opnieuw te leggen. Had de arbeidsloon Plus de extra toeslag van 175,00 voor de wat kleinere klus was beter kunnen besparen. Kreeg ook geen reactie op de niet geleverde goederen die al wel gefactureerd werden Krijg geen andere reactie anders dan de voeg hoort zo breed. Wat ze niet geleverd hadden heb ik zelf maar ingehouden van de faktuur. Al met al een hoop extra kosten voor het herstellen een vloer die er niet meer uitziet .
Jan willem
|Zeer mooie winkel. Veel keus.
Dirk
|Zeer goed gelegd de pvc vloer. Bedankt.
Denise
|Vloer was niet op tijd leverbaar terwijl dit wel beloofd werd. (Aantal x contact over gehad) Eigenaar Erik legde het probleem bij mij en deed erg laconiek. Het leek hem niets te schelen welke gevolgen dit had. Legde alle schuld bij de leverancier en noemde het domme mensen! (Wat ben je zelf dan als je er zaken mee doet vraag ik me af, maar dat ter zijde). Uiteindelijk kon hij een ander type van de vloer leveren.
De bezorger was erg geïrriteerd vanwege files en dat ik al die tijd netjes zat te wachten en het beloofde telefoontje niet had gekregen was geen begrip voor. Vervolgens kreeg hij het pakket niet de wagen uit en is alles pak voor pak eruit 'gegooid'. Hierbij zijn veel planken beschadigd geraakt. Ook was er een plank waarbij het patroon helemaal niet doorliep en ontbrak.
Voor zo'n dure vloer vind ik de service echt meer dan bagger. En Erik, de eigenaar, vind ik een zeer nare, onprofessionele man die geen begrip toont en het probleem bij de klant legt. Hij gaat direct in de aanval met je en is overtuigd van zijn eigen gelijk. Voor deze schade verwacht ik dus ook weinig compensatie op oplossing. Er zal ongetwijfeld wel weer een weerwoord zijn...
Fam. Peppel
|Wij hadden keurig een afspraak gemaakt, vanwege de corona maatregelen. We waren er netjes op tijd. Niemand kwam ons begroeten. Vervolgens werden wij pas na 45 minuten te woord gestaan door iemand zonder mondkapje. Die geen excuses voor het lange wachten aanbood. We werden niet netjes aangesproken en toen er andere mensen binnen kwamen werden wij direct weer aan de kant gezet en compleet genegeerd. We zijn met gierende banden vertrokken. Nooit meer dit bedrijf voor ons. Om te janken.