Afgelopen zaterdag toch nog reactie op mijn mail. Het bordje zou allang verzonden zijn. Om dat ik het nog niet ontvangen had is het opnieuw opgestuurd. Inderdaad vandaag (dinsdag) in goede orde ontvangen. Toch opgelost. Reageren op mails en telefoon aannemen zou beter zijn geweest.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hans
|
Op 22 september een bordje besteld waarvan de levertijd 4 dagen zou zijn. Nu is het 2 oktober en ik heb nog niets ontvangen. Telefoon wordt niet opgenomen en mails niet beantwoord. Vreemd.
Zuivere koffie?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M. Leenders
|
Medio augustus heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Na 2 maanden radiostilte informeer ik naar de stand van zaken. Omdat de zending uit het buitenland komt, duurt het langer werd er gezegd. Na aantal weken wederom contact opgenomen. De bestelling was vertraagd. Uiteindelijk de bestelling begin december ontvangen. Omdat ik zo lang heb moeten wachten, zou ik een compensatie krijgen van het aankoopbedrag. Helaas tot op heden geen restitutie ontvangen.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Radema
|
Vandaag gebeld door de eigenaar dat het wél verstuurd is. ik heb het niet ontvangen en ik krijg alsnog mijn bestelling opnieuw , mijn dank daarvoor.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
HE Radema
|
Geen bestelling ontvangen, wel betaald. Geen contact kunnen krijgen. Wacht nu10 dagen op levering.
204 Reviews Plaats review
Hans
|Afgelopen zaterdag toch nog reactie op mijn mail. Het bordje zou allang verzonden zijn. Om dat ik het nog niet ontvangen had is het opnieuw opgestuurd. Inderdaad vandaag (dinsdag) in goede orde ontvangen. Toch opgelost. Reageren op mails en telefoon aannemen zou beter zijn geweest.
Hans
|Op 22 september een bordje besteld waarvan de levertijd 4 dagen zou zijn. Nu is het 2 oktober en ik heb nog niets ontvangen. Telefoon wordt niet opgenomen en mails niet beantwoord. Vreemd.
Zuivere koffie?
M. Leenders
|Medio augustus heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Na 2 maanden radiostilte informeer ik naar de stand van zaken. Omdat de zending uit het buitenland komt, duurt het langer werd er gezegd. Na aantal weken wederom contact opgenomen. De bestelling was vertraagd. Uiteindelijk de bestelling begin december ontvangen. Omdat ik zo lang heb moeten wachten, zou ik een compensatie krijgen van het aankoopbedrag. Helaas tot op heden geen restitutie ontvangen.
Radema
|Vandaag gebeld door de eigenaar dat het wél verstuurd is. ik heb het niet ontvangen en ik krijg alsnog mijn bestelling opnieuw , mijn dank daarvoor.
HE Radema
|Geen bestelling ontvangen, wel betaald. Geen contact kunnen krijgen. Wacht nu10 dagen op levering.