Leuke website en alles Maar dan beloven ze stellig op de website dat als je een vloer hij hun besteld dat ze het gratis komen leggen Dus ik in goed gevoel een vloer bestellen voor mijn zieke vader Verwachten dat ze het ook komen leggen zoals op de website beschreven staat Zelfs nog een extra email gestuurd Om te zeggen dat het wel gelegd moet worden .. Kom ik vandaag bij mijn zieke vader thuis ligt er zo'n rol in zijn kamer hebben het niet eens even neer gelegd Dan bel je de klantenservice sta ja eerst 50minuten in de wacht En dan kom je er pas achter dat je bent *** door kwantum ! Wow
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Desiree
|
Vorig jaar zomer nieuwe vloerbedekking gekocht op 06-07-23. We wilde niet al te duren vloerbedekking omdat het om een tijdelijke woning gaat. Het was zo geregeld in de winkel, op dat moment goed geholpen en een tevreden klant naar buiten.
Vervolgens was ik op de dag (01-08-23) van het leggen toevallig in Denbosch bij de kwantum. Ik vraag rond welke tijd ze bij ons zijn om de vloerbedekking komen leggen omdat mijn man tijdens zijn werk aan het wachten was in onze tijdelijke woning. We liepen ook nog even de bestelling door omdat we dan zeker wisten dat het dan goed kwam. Bij het controleren komen we er achter dat er geen ondervloer bij zit, terwijl ik de avond ervoor een goede ondervloer eruit gehaald heb. Ik heb meerdere malen gevraag of de bestelling zo compleet is. meerdere malen werd gezegd ja het is helemaal compleet. We hebben het over een ondervloer gehad en dat dat er zeker in moest want dan was alles fris en fruitig. We hebben voor een fors bedrag van 538.29 euro extra moeten betalen om de ondervloer te kopen. Ook toen was er geen coulance vanuit Kwantum. Er kwam een extern bedrijf de vloer leggen maar ook die vroegen weer extra geld om de ondervloer te leggen. Dat moest contant betaald worden. Dat was ook nog een ruim bedrag.
De vloerbedekking is die dag gelegd en had overal opstaande bobbels en een aantal stukken zelfs vergeten te leggen. Ik ben gelijk naar de winkel gegaan en daar vertelde ze dat ik contact op moest nemen met de klantenservice, zo gezegd zo gedaan. Mail gestuurd foto's gemaakt etc. Ik moest een aantal weken wachten omdat dat nog wel weg zou gaan. dat was dus niet het geval. ze hebben drie maanden later de vloerbedekking hersteld, er zaten een paar delen bij die ze niet konten herstellen maar dat kon over twee jaar wel zeiden de mannen dat zou gewoon garantie zijn. de delen die ze hebben hersteld verdienen nog steeds geen schoonheidsprijs. Kwantum zou contact met mij opnemen maar dat is vervolgens niet gebeurd. Zes maanden later heb ik alles bij elkaar ruim drie en half uur in de wacht gestaan en nog steeds geen oplossing. Er word zelfs naar 45 min in de wacht te hebben gestaan de telefoon opgehangen. Vervolgens zit ik nu alweer ruim anderhalf uur in de wacht, met excuus dat het een drukke afdeling is. NOU KWANTUM DAT SNAP IK DAT HET EEN DRUKKE AFDELING IS ALS JULLIE ZO MET JE KLANTEN OM GAAN! Dus nu 6 maanden verder met veel geduld en begrip ben ik er helemaal klaar mee!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Roosendaal
|
Ik ben zeer teleurgesteld in de Kwantum en hoewel ik begrijp dat mijn ervaring een incident (al lees ik er meer) kan zijn, zal ik het bedrijf niet aanbevelen. Op het moment dat er ook maar iets fout gaat, lijkt alles fout te gaan. Het bedrijf verzuimt in communicatie, medewerkers beschikken niet over mandaat en komt gemaakte afspraken niet na!
Wat is er gebeurd?
In november 2022 gordijnen besteld, welke pas 6 maanden later (mei 2023) geleverd zijn. Het ging om gordijnen inclusief ophangdienst. Er is door de kwantum verkeerd gecommuniceerd. Op de dag dat de gordijnen geleverd zouden worden (wat is bevestigd per e-mail en sms), is er niemand geweest. De klantenservice meldde mij dat de bestelling vertraagd was, maar kon niet zien tot wanneer. In de tussentijd heb ik niks van de Kwantum mogen vernemen. Ik heb 7 keer zelf contact gezocht met diverse medewerkers en winkels. Wachttijden zijn lang. Medewerkers beschikken niet over mandaat en er is geen initiatief getoond om het probleem op te lossen. Na mijn in gebreke stelling heb ik nogmaals contact gezocht om tot een laatste oplossing te komen. In ruil voor een financiële vergoeding zijn we overeengekomen dat de gordijnen alsnog geleverd mochten worden. De gordijnen zijn inmiddels geleverd, maar als het om de terugbetaling gaat; ook hier: Waar de Kwantum vraagt om begrip en een doorlooptijd van maximaal 10 werkdagen, heb ik hier wederom een telefoontje naar de klantenservice aan moeten besteden en heeft dit in totaal 34 dagen geduurd voordat het geld op mijn rekening stond.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lyn
|
Bijzonder slechte communicatie wat de Klantenservice betreft!! Eindeloos aan de telefoon gezeten,3 kwartier is nog niks..ook op mails word geen antwoord terug gegeven,nadat ik nog een wijziging door wil geven over mijn bestelling van lamellen. Heel respectloos vind ik het,kortom een waardeloos bedrijf wat ik absoluut niet aanbeveel!! In de winkel zelf wel heel vriendelijk en vakkundig personeel,maar om ze telefonisch te bereiken of via de mail een hele dikke,vette onvoldoende!!! Dus u bent gewaarschuwd!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Desiree
|
Bestel nooit je vloer bij kwantum!
In laten meten door hen, zodat we dachten, dan gaat het sowieso goed. Onze vloer was goed genoeg werd gezegd, geen ondervloer nodig, vinyl kon er zo op. Tot het gelegd zou worden op 12 december. Bleek het toch niet te kunnen. Resultaat dat wij een week nog moeten huren ergens tot de vloer klaar is om gelegd te worden. Ze nemen hier 0 verantwoordelijkheid voor. Na een week extra moeten we ons tijdelijk verblijf uit, net voor kerst. Ipv dat ze zorgen dat we met kerst weer thuis zitten krijgen we net te horen, 2 januari! Dit bekent dat wij met kerst, oud&nieuw en alles ertussen geen verblijf hebben met onze kindjes. 0 moeite om het sneller in te plannen, om excuses te maken of ergens in tegemoet te komen. Terwijl het HUN inschattingsfout is. Schijnt heel vaak te gebeuren. Dus wees gewaarschuwd.
Update: na weken wachten werd het eindelijk gelegd. Hebben ze dus ook verkeerd ingemeten waardoor het niet past. Nog niet klaar dus!????
Update 2: 5 mei willen ze het pas af komen maken. Te idioot voor woorden dit. Enige wat ze zeggen: ja sorry, het kan niet eerder. We snappen dat het vervelend is maar doen er lekker niets aan om al onze fouten goed te maken.
288 Reviews Plaats review
Jeroen
|Leuke website en alles Maar dan beloven ze stellig op de website dat als je een vloer hij hun besteld dat ze het gratis komen leggen Dus ik in goed gevoel een vloer bestellen voor mijn zieke vader Verwachten dat ze het ook komen leggen zoals op de website beschreven staat Zelfs nog een extra email gestuurd Om te zeggen dat het wel gelegd moet worden .. Kom ik vandaag bij mijn zieke vader thuis ligt er zo'n rol in zijn kamer hebben het niet eens even neer gelegd Dan bel je de klantenservice sta ja eerst 50minuten in de wacht En dan kom je er pas achter dat je bent *** door kwantum ! Wow
Desiree
|Vorig jaar zomer nieuwe vloerbedekking gekocht op 06-07-23. We wilde niet al te duren vloerbedekking omdat het om een tijdelijke woning gaat. Het was zo geregeld in de winkel, op dat moment goed geholpen en een tevreden klant naar buiten.
Vervolgens was ik op de dag (01-08-23) van het leggen toevallig in Denbosch bij de kwantum. Ik vraag rond welke tijd ze bij ons zijn om de vloerbedekking komen leggen omdat mijn man tijdens zijn werk aan het wachten was in onze tijdelijke woning. We liepen ook nog even de bestelling door omdat we dan zeker wisten dat het dan goed kwam. Bij het controleren komen we er achter dat er geen ondervloer bij zit, terwijl ik de avond ervoor een goede ondervloer eruit gehaald heb. Ik heb meerdere malen gevraag of de bestelling zo compleet is. meerdere malen werd gezegd ja het is helemaal compleet. We hebben het over een ondervloer gehad en dat dat er zeker in moest want dan was alles fris en fruitig. We hebben voor een fors bedrag van 538.29 euro extra moeten betalen om de ondervloer te kopen. Ook toen was er geen coulance vanuit Kwantum. Er kwam een extern bedrijf de vloer leggen maar ook die vroegen weer extra geld om de ondervloer te leggen. Dat moest contant betaald worden. Dat was ook nog een ruim bedrag.
De vloerbedekking is die dag gelegd en had overal opstaande bobbels en een aantal stukken zelfs vergeten te leggen. Ik ben gelijk naar de winkel gegaan en daar vertelde ze dat ik contact op moest nemen met de klantenservice, zo gezegd zo gedaan. Mail gestuurd foto's gemaakt etc. Ik moest een aantal weken wachten omdat dat nog wel weg zou gaan. dat was dus niet het geval. ze hebben drie maanden later de vloerbedekking hersteld, er zaten een paar delen bij die ze niet konten herstellen maar dat kon over twee jaar wel zeiden de mannen dat zou gewoon garantie zijn. de delen die ze hebben hersteld verdienen nog steeds geen schoonheidsprijs. Kwantum zou contact met mij opnemen maar dat is vervolgens niet gebeurd. Zes maanden later heb ik alles bij elkaar ruim drie en half uur in de wacht gestaan en nog steeds geen oplossing. Er word zelfs naar 45 min in de wacht te hebben gestaan de telefoon opgehangen. Vervolgens zit ik nu alweer ruim anderhalf uur in de wacht, met excuus dat het een drukke afdeling is. NOU KWANTUM DAT SNAP IK DAT HET EEN DRUKKE AFDELING IS ALS JULLIE ZO MET JE KLANTEN OM GAAN! Dus nu 6 maanden verder met veel geduld en begrip ben ik er helemaal klaar mee!
Roosendaal
|Ik ben zeer teleurgesteld in de Kwantum en hoewel ik begrijp dat mijn ervaring een incident (al lees ik er meer) kan zijn, zal ik het bedrijf niet aanbevelen. Op het moment dat er ook maar iets fout gaat, lijkt alles fout te gaan. Het bedrijf verzuimt in communicatie, medewerkers beschikken niet over mandaat en komt gemaakte afspraken niet na!
Wat is er gebeurd?
In november 2022 gordijnen besteld, welke pas 6 maanden later (mei 2023) geleverd zijn. Het ging om gordijnen inclusief ophangdienst. Er is door de kwantum verkeerd gecommuniceerd. Op de dag dat de gordijnen geleverd zouden worden (wat is bevestigd per e-mail en sms), is er niemand geweest. De klantenservice meldde mij dat de bestelling vertraagd was, maar kon niet zien tot wanneer. In de tussentijd heb ik niks van de Kwantum mogen vernemen. Ik heb 7 keer zelf contact gezocht met diverse medewerkers en winkels. Wachttijden zijn lang. Medewerkers beschikken niet over mandaat en er is geen initiatief getoond om het probleem op te lossen. Na mijn in gebreke stelling heb ik nogmaals contact gezocht om tot een laatste oplossing te komen. In ruil voor een financiële vergoeding zijn we overeengekomen dat de gordijnen alsnog geleverd mochten worden. De gordijnen zijn inmiddels geleverd, maar als het om de terugbetaling gaat; ook hier: Waar de Kwantum vraagt om begrip en een doorlooptijd van maximaal 10 werkdagen, heb ik hier wederom een telefoontje naar de klantenservice aan moeten besteden en heeft dit in totaal 34 dagen geduurd voordat het geld op mijn rekening stond.
Lyn
|Bijzonder slechte communicatie wat de Klantenservice betreft!! Eindeloos aan de telefoon gezeten,3 kwartier is nog niks..ook op mails word geen antwoord terug gegeven,nadat ik nog een wijziging door wil geven over mijn bestelling van lamellen. Heel respectloos vind ik het,kortom een waardeloos bedrijf wat ik absoluut niet aanbeveel!! In de winkel zelf wel heel vriendelijk en vakkundig personeel,maar om ze telefonisch te bereiken of via de mail een hele dikke,vette onvoldoende!!! Dus u bent gewaarschuwd!!
Desiree
|Bestel nooit je vloer bij kwantum!
In laten meten door hen, zodat we dachten, dan gaat het sowieso goed. Onze vloer was goed genoeg werd gezegd, geen ondervloer nodig, vinyl kon er zo op. Tot het gelegd zou worden op 12 december. Bleek het toch niet te kunnen. Resultaat dat wij een week nog moeten huren ergens tot de vloer klaar is om gelegd te worden. Ze nemen hier 0 verantwoordelijkheid voor. Na een week extra moeten we ons tijdelijk verblijf uit, net voor kerst. Ipv dat ze zorgen dat we met kerst weer thuis zitten krijgen we net te horen, 2 januari! Dit bekent dat wij met kerst, oud&nieuw en alles ertussen geen verblijf hebben met onze kindjes. 0 moeite om het sneller in te plannen, om excuses te maken of ergens in tegemoet te komen. Terwijl het HUN inschattingsfout is. Schijnt heel vaak te gebeuren. Dus wees gewaarschuwd.
Update: na weken wachten werd het eindelijk gelegd. Hebben ze dus ook verkeerd ingemeten waardoor het niet past. Nog niet klaar dus!????
Update 2: 5 mei willen ze het pas af komen maken. Te idioot voor woorden dit. Enige wat ze zeggen: ja sorry, het kan niet eerder. We snappen dat het vervelend is maar doen er lekker niets aan om al onze fouten goed te maken.