Zojuist heb ik 2 bloempotten geretourneerd. Daar ik geen pinpas bij me had, moest het geld contant worden terugbetaald. De medewerker weigerde op 5 cent na van het gehele bedrag terug te betalen, omdat het contant was en het ingewikkeld was om voor die 5 cent nog een keer de kassa lade extra te openen. Het is maar 5 cent, maar wel zeer klant onvriendelijk.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J. van Nimwegen
|
Op 11 september laminaat besteld en betaald bij Kwantum in Assen, de afspraak is dat het laminaat vandaag zou worden gelegd. Gisteren hiervan van de Kwantum nog een bevestiging per email ontvangen dat men tussen 08:00 en 12:00 uur komt. Gistermiddag dus alle kamers waar het om gaat leeggehaald en opgeruimd, maar vandaag om 12:35 nog niets gezien of gehoord. Na een telefoontje en 2 uur in de wachtstand gestaan te hebben blijkt dat ze geen tijd hebben en pas weer op16 november tijd hebben om het laminaat te leggen. Dit blijkt vaker voor te komen. We hebben het inmiddels geregeld maar hebben 1 les geleerd; nooit meer Kwantum!!
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Oosterkamp
|
Als een klant een matras wil kopen en ze vraagt 2 x om hulp om het matras naar de auto te krijgen.....is er niemand in de winkel die wil helpen, ik heb zelf dat ding door de hele winkel gesleept naar de lift toe en dan nog een keer beneden de winkel door gesleept naar de kassa en toen in mijn eentje het in de auto gehesen, belachelijk en zeer klantonvriendelijk!!!!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Kwantum
|
Ruime keuze, maar niet schoon. Stofvlokken op de vloer, en erg vol.
7.3
0
Albert
|
het winkelen hier gaf mij een goed gevoel, ik zal er zeker vaker komen
34 Reviews Plaats review
Uit Assen
|Zojuist heb ik 2 bloempotten geretourneerd. Daar ik geen pinpas bij me had, moest het geld contant worden terugbetaald. De medewerker weigerde op 5 cent na van het gehele bedrag terug te betalen, omdat het contant was en het ingewikkeld was om voor die 5 cent nog een keer de kassa lade extra te openen. Het is maar 5 cent, maar wel zeer klant onvriendelijk.
J. van Nimwegen
|Op 11 september laminaat besteld en betaald bij Kwantum in Assen, de afspraak is dat het laminaat vandaag zou worden gelegd. Gisteren hiervan van de Kwantum nog een bevestiging per email ontvangen dat men tussen 08:00 en 12:00 uur komt. Gistermiddag dus alle kamers waar het om gaat leeggehaald en opgeruimd, maar vandaag om 12:35 nog niets gezien of gehoord. Na een telefoontje en 2 uur in de wachtstand gestaan te hebben blijkt dat ze geen tijd hebben en pas weer op16 november tijd hebben om het laminaat te leggen. Dit blijkt vaker voor te komen. We hebben het inmiddels geregeld maar hebben 1 les geleerd; nooit meer Kwantum!!
Oosterkamp
|Als een klant een matras wil kopen en ze vraagt 2 x om hulp om het matras naar de auto te krijgen.....is er niemand in de winkel die wil helpen, ik heb zelf dat ding door de hele winkel gesleept naar de lift toe en dan nog een keer beneden de winkel door gesleept naar de kassa en toen in mijn eentje het in de auto gehesen, belachelijk en zeer klantonvriendelijk!!!!
Klant van Kwantum
|Ruime keuze, maar niet schoon. Stofvlokken op de vloer, en erg vol.
Albert
|het winkelen hier gaf mij een goed gevoel, ik zal er zeker vaker komen