KA spiegelt de reis naar Saudi Arabië mooi voor, maar dit wordt niet waargemaakt. Maak deze reis niet zolang Al Ula en omgeving nog niet vrijgegeven zijn voor bezoek door toeristen. KA heeft ondanks dit deze reis willens en wetens door laten gaan zonder vooraf ter plekke de situatie door iemand van de reisorganisatie zelf te laten beoordelen, zoals wel beweerd wordt. Een pertinente leugen. De prijs/kwaliteitverhouding is geheel zoek; Koning Aap lijkt meer geïnteresseerd in de centen dan in het aanbieden van een kwalitatief goede reis. Daarnaast doet KA aan zelfcensuur: op de site geen reviews van deze reis omdat deze stuk voor stuk negatief waren. Boek deze reis bij voorkeur bij een andere reisorganisatie, b.v. Battuta of desnoods Djoser, die compenseren het gemis aan het niet kunnen bezoeken van de twee belangrijkste hightlights van het land nog enigszins en zijn qua prijs veel vriendelijker. Omdat dit niet de eerste keer is dat er een issue is met betrekking tot de uitvoering van een reis, heeft ondergetekende besloten nooit meer een reis te boeken bij deze amateurclub.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Mira
|
- geen toelichting gegeven -
8.0
Prijs_kwaliteitverhouding
Klantgerichtheid
Service
Globetrotter
|
- geen toelichting gegeven -
7.0
Prijs_kwaliteitverhouding
Klantgerichtheid
Service
Heijtenis Marc
|
Na veel aandringen van een medewerkster van Koning aap heb ik me laten overhalen de visumaanvraag door hen te late uitvoeren. In een mail beloven ze de aanvraag in de chinese ambassade binnen te steken op 28 januari. We zijn nu exact een maand verder en het is er nog niet.
Als je het zelf doet moet je op een 5 à 6 werkdagen rekenen. En het lag niet aan de ambassade!
Op hun site beweren ze dat je kan afwijken van de vaste vluchten maar toen het zover kwam konden ze niet eens een ticket boeken! Mijn vriendin en ik moeten nu met twee verschillende vluchten uit China terugkeren... Als ik klaagde over het totale gebrek aan organisatie i.v.m. Visumaanvraag zei een medewerkster dat ze daardoor een verzekering aanbieden. Een verzekering tegen incompetentie van een reisbureau, je moet maar durven. En we zijn nog niet vertrokken! Een beschutte werkplaats scoort volgens mij beter. Na de reis meer nieuws!
1.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Bob
|
Deskundige professionele organisatie. Contactpersonen zijn prima op de hoogte van het land waar je heen wilt. Specialist voor Azie in het bijzonder China. Doelgroep lijkt steeds meer bij 35+ te liggen.
Wij zijn al meer dan 10 maal met Aap op reis geweest en meer dan tevreden.
de laatste jaren maken we gebruik van de individuele tak en dit bevalt prima alles wordt geregeld zoals je het aangeeft en nog nooit een groot probleem gehad.
Dit jaar naar Buthan geweest en het was bijna perfect.
Na een groepsreis door Patagonie hadden we een aantal aanmerkingen die prima werden afgehandeld.
36 Reviews Plaats review
Fred
|KA spiegelt de reis naar Saudi Arabië mooi voor, maar dit wordt niet waargemaakt. Maak deze reis niet zolang Al Ula en omgeving nog niet vrijgegeven zijn voor bezoek door toeristen. KA heeft ondanks dit deze reis willens en wetens door laten gaan zonder vooraf ter plekke de situatie door iemand van de reisorganisatie zelf te laten beoordelen, zoals wel beweerd wordt. Een pertinente leugen. De prijs/kwaliteitverhouding is geheel zoek; Koning Aap lijkt meer geïnteresseerd in de centen dan in het aanbieden van een kwalitatief goede reis. Daarnaast doet KA aan zelfcensuur: op de site geen reviews van deze reis omdat deze stuk voor stuk negatief waren. Boek deze reis bij voorkeur bij een andere reisorganisatie, b.v. Battuta of desnoods Djoser, die compenseren het gemis aan het niet kunnen bezoeken van de twee belangrijkste hightlights van het land nog enigszins en zijn qua prijs veel vriendelijker. Omdat dit niet de eerste keer is dat er een issue is met betrekking tot de uitvoering van een reis, heeft ondergetekende besloten nooit meer een reis te boeken bij deze amateurclub.
Mira
|- geen toelichting gegeven -
Globetrotter
|- geen toelichting gegeven -
Heijtenis Marc
|Na veel aandringen van een medewerkster van Koning aap heb ik me laten overhalen de visumaanvraag door hen te late uitvoeren. In een mail beloven ze de aanvraag in de chinese ambassade binnen te steken op 28 januari. We zijn nu exact een maand verder en het is er nog niet.
Als je het zelf doet moet je op een 5 à 6 werkdagen rekenen. En het lag niet aan de ambassade!
Op hun site beweren ze dat je kan afwijken van de vaste vluchten maar toen het zover kwam konden ze niet eens een ticket boeken! Mijn vriendin en ik moeten nu met twee verschillende vluchten uit China terugkeren... Als ik klaagde over het totale gebrek aan organisatie i.v.m. Visumaanvraag zei een medewerkster dat ze daardoor een verzekering aanbieden. Een verzekering tegen incompetentie van een reisbureau, je moet maar durven. En we zijn nog niet vertrokken! Een beschutte werkplaats scoort volgens mij beter. Na de reis meer nieuws!
Bob
|Deskundige professionele organisatie. Contactpersonen zijn prima op de hoogte van het land waar je heen wilt. Specialist voor Azie in het bijzonder China. Doelgroep lijkt steeds meer bij 35+ te liggen.
Wij zijn al meer dan 10 maal met Aap op reis geweest en meer dan tevreden.
de laatste jaren maken we gebruik van de individuele tak en dit bevalt prima alles wordt geregeld zoals je het aangeeft en nog nooit een groot probleem gehad.
Dit jaar naar Buthan geweest en het was bijna perfect.
Na een groepsreis door Patagonie hadden we een aantal aanmerkingen die prima werden afgehandeld.