Incasseren, incasseren, incasseren!!
Omdat mijn ouders afgelopen november 50 jaar getrouwd waren zouden we ter ere hiervan met het gezin (9 personen) een rondreis Zuid Afrika gaan maken. Mijn ouders hebben hier jaren voor gespaard en we keken er echt naar uit! We zouden in de tweede helft van mei aanstaande vertrekken. Mijn ouders hadden al een aanbetaling gedaan van ruim € 3000,00. En toen kwam Corona. Op het moment dat mijn ouders de rest van de reis moesten betalen (een bedrag met 4 nullen!!) zaten we middenin de Corona crisis. Mijn ouders hebben aan Fox gevraagd of de betaling van het restant bedrag uitgesteld kon worden. Het zag er niet naar uit dat de reis door zou gaan. Fox wilde hier niks van horen. In goed overleg hebben wij toen besloten de reis te annuleren met het verzoek om een voucher voor de aanbetaling. Wederom weigerde Fox!! Mijn ouders waren de aanbetaling kwijt. Wat schetst onze verbazing? Enkele dagen later worden alle reizen tot 1 juni geannuleerd.
Weer contact opgenomen en nogmaals gevraagd of Fox een voucher voor dit toch wel aanzienlijke bedrag zou willen uitgeven. En wéér krijgen we nee te horen. Wij zullen nooit meer een reis met Fox boeken!! En ik zal er mijn uiterste best voor doen om dit verhaal bij zoveel mogelijk mensen kenbaar te maken!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Peggy Moorman
|
Reis sri lanka tijdens de aanslagen. Slechte reisleiding met duidelijke persoonlijke voorkeuren, behandeld als of we een schoolklas waren, slechte info, aanpassing van programma werden niet overlegd. Dit zijn een aantal punten maar er zijn er velen meer. Natuurlijk hebben we onze klachten eerst voorgelegd bij Fox zodat zij de kans zouden krijgen om ons tegemoet te komen. Helaas is de communicatie met de desbetreffende afdeling bij fox stroef en onbegripvol en daarnaast ook nog zeer selectief met het beantwoorden van onze e-mails. Het komt er op neer dat we het moeten doen met een excuus. Het was een dure vakantie dus u zult vast wel begrijpen hoe teleurgesteld wij zijn. Dit is dan ook de reden waarom wij deze reviews plaatsen. Ze verdienen niet eens 1 ster.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Iris Boender
|
Fox verre reizen van ANWB is een prima organisatie tot je een klacht hebt. Meerdere e-mailberichten gestuurd met de vraag of zij de klacht inhoudelijk kunnen behandelen maar helaas na 3 maanden nog geen reactie mogen ontvangen over de klacht.
Telkens wordt een reactie over de klacht omzeild en geven zijn geen gehoor.
Ik heb een reis gehad naar Sri Lanka ten tijde van de crisis die toen uitbrak. FOX vindt helaas dat ik als klant begrip moet hebben voor hoe druk zij het hadden en moesten overwerken om een terugreis te boeken. Ik als klant wil graag begrip en een reactie op de klacht die gaat over de reisleidster.
Opnieuw een reis boeken bij FOX doe ik niet en raadt het ook iedereen af. Als er dan iets gebeurd dan hoef je in ieder geval niet op bemiddeling van FOX te rekenen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Alice C.
|
PLEASE STAY FROM THIS AGENCY!!! First time I used this company and also the very last time!! They overcharge you for services they don't even provide!!! I recently booked a tour with them to Russia. With this tour, a train trip was included from Moscow to St. Petersburg. One day before our train trip to St. Petersburg, I was told that Fox 'forgot' to book my train ticket and since the train was fully booked, I had to take a later train all by myself to St. Petersburg!!! I have used numerous travel agencies in the past, but never ever experienced such negligence. And when I later confronted Fox with it, they couldn't even bother to respond or apologize for their mistake. Ridiculous company!!! Definitely will NOT recommend to anyone!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Linnie
|
Afgelopen zomer een familiereis gemaakt naar Thailand en voor de eerste keer met het gezin een groepsrondreis gemaakt met andere families. De groep was super leuk en gezellig en dat maakte sommige misstappen van de reis goed.
Het was met name de hotel selectie die heel erg wisselend was, van heel goed tot soms echt wel heel slecht. De reisleiding woonde zelf in Bangkok en de Nederlandse reisleider woonde al heel lang in Thaise standaarden en kon zich daarom niet goed inleven in de kritiek die wij als wellicht enigszins verwende reizigers. Maar wij waren de klant en de klant is koning, toch? Dat ging op locatie dus niet helemaal lekker. Programma was prachtig, maar met kinderen wil je ook wat meer rustmomenten erin, dan is een uurtje s'avonds zwembad niet genoeg. Al met al wel een aanrader maar voor de geboden kwaliteit was de prijs toch wel hoog.
887 Reviews Plaats review
Edith
|Incasseren, incasseren, incasseren!!
Omdat mijn ouders afgelopen november 50 jaar getrouwd waren zouden we ter ere hiervan met het gezin (9 personen) een rondreis Zuid Afrika gaan maken. Mijn ouders hebben hier jaren voor gespaard en we keken er echt naar uit! We zouden in de tweede helft van mei aanstaande vertrekken. Mijn ouders hadden al een aanbetaling gedaan van ruim € 3000,00. En toen kwam Corona. Op het moment dat mijn ouders de rest van de reis moesten betalen (een bedrag met 4 nullen!!) zaten we middenin de Corona crisis. Mijn ouders hebben aan Fox gevraagd of de betaling van het restant bedrag uitgesteld kon worden. Het zag er niet naar uit dat de reis door zou gaan. Fox wilde hier niks van horen. In goed overleg hebben wij toen besloten de reis te annuleren met het verzoek om een voucher voor de aanbetaling. Wederom weigerde Fox!! Mijn ouders waren de aanbetaling kwijt. Wat schetst onze verbazing? Enkele dagen later worden alle reizen tot 1 juni geannuleerd.
Weer contact opgenomen en nogmaals gevraagd of Fox een voucher voor dit toch wel aanzienlijke bedrag zou willen uitgeven. En wéér krijgen we nee te horen. Wij zullen nooit meer een reis met Fox boeken!! En ik zal er mijn uiterste best voor doen om dit verhaal bij zoveel mogelijk mensen kenbaar te maken!!
Peggy Moorman
|Reis sri lanka tijdens de aanslagen. Slechte reisleiding met duidelijke persoonlijke voorkeuren, behandeld als of we een schoolklas waren, slechte info, aanpassing van programma werden niet overlegd. Dit zijn een aantal punten maar er zijn er velen meer. Natuurlijk hebben we onze klachten eerst voorgelegd bij Fox zodat zij de kans zouden krijgen om ons tegemoet te komen. Helaas is de communicatie met de desbetreffende afdeling bij fox stroef en onbegripvol en daarnaast ook nog zeer selectief met het beantwoorden van onze e-mails. Het komt er op neer dat we het moeten doen met een excuus. Het was een dure vakantie dus u zult vast wel begrijpen hoe teleurgesteld wij zijn. Dit is dan ook de reden waarom wij deze reviews plaatsen. Ze verdienen niet eens 1 ster.
Iris Boender
|Fox verre reizen van ANWB is een prima organisatie tot je een klacht hebt. Meerdere e-mailberichten gestuurd met de vraag of zij de klacht inhoudelijk kunnen behandelen maar helaas na 3 maanden nog geen reactie mogen ontvangen over de klacht.
Telkens wordt een reactie over de klacht omzeild en geven zijn geen gehoor.
Ik heb een reis gehad naar Sri Lanka ten tijde van de crisis die toen uitbrak. FOX vindt helaas dat ik als klant begrip moet hebben voor hoe druk zij het hadden en moesten overwerken om een terugreis te boeken. Ik als klant wil graag begrip en een reactie op de klacht die gaat over de reisleidster.
Opnieuw een reis boeken bij FOX doe ik niet en raadt het ook iedereen af. Als er dan iets gebeurd dan hoef je in ieder geval niet op bemiddeling van FOX te rekenen.
Alice C.
|PLEASE STAY FROM THIS AGENCY!!! First time I used this company and also the very last time!! They overcharge you for services they don't even provide!!! I recently booked a tour with them to Russia. With this tour, a train trip was included from Moscow to St. Petersburg. One day before our train trip to St. Petersburg, I was told that Fox 'forgot' to book my train ticket and since the train was fully booked, I had to take a later train all by myself to St. Petersburg!!! I have used numerous travel agencies in the past, but never ever experienced such negligence. And when I later confronted Fox with it, they couldn't even bother to respond or apologize for their mistake. Ridiculous company!!! Definitely will NOT recommend to anyone!!!
Linnie
|Afgelopen zomer een familiereis gemaakt naar Thailand en voor de eerste keer met het gezin een groepsrondreis gemaakt met andere families. De groep was super leuk en gezellig en dat maakte sommige misstappen van de reis goed.
Het was met name de hotel selectie die heel erg wisselend was, van heel goed tot soms echt wel heel slecht. De reisleiding woonde zelf in Bangkok en de Nederlandse reisleider woonde al heel lang in Thaise standaarden en kon zich daarom niet goed inleven in de kritiek die wij als wellicht enigszins verwende reizigers. Maar wij waren de klant en de klant is koning, toch? Dat ging op locatie dus niet helemaal lekker. Programma was prachtig, maar met kinderen wil je ook wat meer rustmomenten erin, dan is een uurtje s'avonds zwembad niet genoeg. Al met al wel een aanrader maar voor de geboden kwaliteit was de prijs toch wel hoog.