Bestelling inmiddels 6 weken geleden geplaatst en betaald..., nooit geleverd. Pakket was "kwijt" geraakt. Daarna claimde de klantenservice dat het alsnog was afgeleverd bij mij (want op tracktrace stond "afgeleverd") - echter was het niet bij mij, maar bij HUN EIGEN RETOURMAGAZIJN(!), waar ik ze zelf op heb moeten wijzen omdat niet verder gekeken werd dan de neus lang is. Nu, 6 weken later en meerdere keren 45+min in de wacht te hebben gestaan bij de telefonische klantenservice en talloze e-mails (met extreem late nutteloze reactie of zelfs geen reactie) verder, nog steeds mijn geld NIET TERUG. Al met al compleet waardeloze service, ver weg blijven van dit bedrijf als je geen gedoe wilt...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Heinrich
|
Zoals zoveel georiënteerd na tuinmeubelen na een bezoek in Amersfoort hadden we een mooie set gezien.
Even op internet kijken na de referenties en wat blijkt bij de meeste mensen pas na 3 keer tevreden maar iedereen is lovend over de service en sommige zelfs over het gratis vogelhuisje
Dus het risico genomen om ze toch maar online te bestellen een bank met 2 stoelen
Wat blijkt 1ste levering inderdaad de stoelen beschadigd netjes omgeruild tweede levering weer beschadigd wel minder maar toch
Weer geapt met foto's erbij en wat blijkt dinsdag middag 4 uur word ik gebeld ze vertrekken nu uit Almelo met een aantal stoelen zodat we zelf kunnen kijken en er 2 uit kunnen halen
Top 18.30 uur kees Smit voor de deur om inderdaad 2 stoelen te ruilen
Helaas een beetje waar ma na 3 keer super tevreden top klantenservice super vriendelijk hun vervoerder brinks ook netjes alleen jammer van het karton wat die niet mee terug wilde nemen de tweede keer
En ook de vriendin blij met ja ja het gratis vogelhuisje voor de pijn te verzachten
Kan alleen maar zeggen dat menig ander bedrijf hier een voorbeeld aan kan nemen
Producten kunnen nu eenmaal beschadigen maar service is iets wat je verleent of niet en kees Smit heeft voor mij een koninklijke service laten zien TOP
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Veen
|
Ik vind het een mooie zaak. Alleen het personeel erg opdringerig en het lijkt wel of ze allemaal dezelfde verkoopcursus hebben gehad. We wilden een stoel uitproberen en er kwam gelijk iemand met de opmerking: nu nog een biertje erbij. Bij het volgende setje: nu nog een portie bitterballen erbij en daarna kwam de wijn er nog bij. Je kreeg geen kans om rustig iets uit te proberen en daar met je partner over te praten. Nee ik kom daar niet meer.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
S.W. Bruins
|
Tuin schommelbank
Sterke punten
Uiterst correct bij behandeling van de bestelling en optimale begeleiding van de aflevering
10
0
Rientje
|
Geweldige zaak
Sterke punten
Wat een mooie zaak. Een overweldigend assortiment tuinmeubelen met erg scherpe prijzen. We hebben een goede uitleg gekregen in de winkel het personeel heeft de tijd voor ons genomen. Alles is snel bij ons geleverd en we zullen dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden familie en bekenden.
873 Reviews Plaats review
Sjors
|Bestelling inmiddels 6 weken geleden geplaatst en betaald..., nooit geleverd. Pakket was "kwijt" geraakt. Daarna claimde de klantenservice dat het alsnog was afgeleverd bij mij (want op tracktrace stond "afgeleverd") - echter was het niet bij mij, maar bij HUN EIGEN RETOURMAGAZIJN(!), waar ik ze zelf op heb moeten wijzen omdat niet verder gekeken werd dan de neus lang is. Nu, 6 weken later en meerdere keren 45+min in de wacht te hebben gestaan bij de telefonische klantenservice en talloze e-mails (met extreem late nutteloze reactie of zelfs geen reactie) verder, nog steeds mijn geld NIET TERUG. Al met al compleet waardeloze service, ver weg blijven van dit bedrijf als je geen gedoe wilt...
Heinrich
|Zoals zoveel georiënteerd na tuinmeubelen na een bezoek in Amersfoort hadden we een mooie set gezien.
Even op internet kijken na de referenties en wat blijkt bij de meeste mensen pas na 3 keer tevreden maar iedereen is lovend over de service en sommige zelfs over het gratis vogelhuisje
Dus het risico genomen om ze toch maar online te bestellen een bank met 2 stoelen
Wat blijkt 1ste levering inderdaad de stoelen beschadigd netjes omgeruild tweede levering weer beschadigd wel minder maar toch
Weer geapt met foto's erbij en wat blijkt dinsdag middag 4 uur word ik gebeld ze vertrekken nu uit Almelo met een aantal stoelen zodat we zelf kunnen kijken en er 2 uit kunnen halen
Top 18.30 uur kees Smit voor de deur om inderdaad 2 stoelen te ruilen
Helaas een beetje waar ma na 3 keer super tevreden top klantenservice super vriendelijk hun vervoerder brinks ook netjes alleen jammer van het karton wat die niet mee terug wilde nemen de tweede keer
En ook de vriendin blij met ja ja het gratis vogelhuisje voor de pijn te verzachten
Kan alleen maar zeggen dat menig ander bedrijf hier een voorbeeld aan kan nemen
Producten kunnen nu eenmaal beschadigen maar service is iets wat je verleent of niet en kees Smit heeft voor mij een koninklijke service laten zien TOP
Veen
|Ik vind het een mooie zaak. Alleen het personeel erg opdringerig en het lijkt wel of ze allemaal dezelfde verkoopcursus hebben gehad. We wilden een stoel uitproberen en er kwam gelijk iemand met de opmerking: nu nog een biertje erbij. Bij het volgende setje: nu nog een portie bitterballen erbij en daarna kwam de wijn er nog bij. Je kreeg geen kans om rustig iets uit te proberen en daar met je partner over te praten. Nee ik kom daar niet meer.
S.W. Bruins
|Tuin schommelbank
Sterke punten
Uiterst correct bij behandeling van de bestelling en optimale begeleiding van de aflevering
Rientje
|Geweldige zaak
Sterke punten
Wat een mooie zaak. Een overweldigend assortiment tuinmeubelen met erg scherpe prijzen. We hebben een goede uitleg gekregen in de winkel het personeel heeft de tijd voor ons genomen. Alles is snel bij ons geleverd en we zullen dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden familie en bekenden.