Verkoop van frisdrankblikjes op de dag van de tht; na telefonisch contact geen enkele coulance: ze mogen de blikjes nog verkopen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ivo
|
In Almelo restaurant bezocht tijdens deze corona, mogen niet meer dan 30 personen zitten, begrijpelijk volgens de nieuw richtlijnen. Komt een oudere chagrijnige man aangelopen, die het lint open doet als er plek vrij is. Wij hadden een mondkapje op, hij niet. Vraagt of wij ivm de anderhalf meter even terug willen stappen. Wat dacht men ervan het personeel ook een mondkapje te laten dragen, ideetje?
Zou toch moeten in de horeca, of staan zij hierboven? Als je iets besteld en het wordt je aan tafel gebracht heeft het personeel ook geen kapje op, en weg is ook je anderhalf meter dan. Tafels waar geen mens gezeten heeft worden tot twee keer toe schoongemaakt, waar wel mensen zaten worden overgeslagen, zit totale willekeur in. Men doet wat voor het oog van het volk lijkt het wel. Zal wel nooit een fatsoenlijk restaurant worden in Almelo alleen door het personeel dat je volgens mij liever ziet gaan dan komen, vinden al gauw wat veel moeite.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Intratuin
|
Als het wat drukker wordt in het restaurant, zijn de werknemers die het eten moeten bereiden niet erg vriendelijk, gaat ook wat achteruit met kwaliteit. Voorbeeld is landbrood Intratuin, eerst met 3 bolletjes eiersalade, nu al teruggebracht naar 2 . Zo kun je je geld ook verdienen als zaak, maar niet heus. Siert niet als onderdeel van de zaak
6.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Intratuin
|
Ik wou met onze oudere clienten (80 plus) een gezellig uitstapje naar de intratuin. Met de aanbieding die jullie hebben van koffie en apfelstrudel leek me dit een leuke combinatie. Om niet het risico te lopen dat de ouderen met hun kopje koffie zou moeten staan wou ik graag een plek reserveren. Hier werd echter heel moeilijk over gedaan. Uiteindelijk mochten we reserveren maar dan mochten we niet de actie bonnen gebruiken. Vond ik erg vreemd maar goed. Dat konden de clienten in ieder geval zitten. Nu kwamen wij aan in het restaurant met de mededeling dat we gereserveerd hadden en er was dus niks voor ons geregeld.. we moesten alsnog wachten en in alle haast moest er nog een tafel voor ons geregeld worden. Al met al ben ik erg ontevreden over de service en klantvriendelijkheid
992 Reviews Plaats review
j
|Verkoop van frisdrankblikjes op de dag van de tht; na telefonisch contact geen enkele coulance: ze mogen de blikjes nog verkopen.
Ivo
|In Almelo restaurant bezocht tijdens deze corona, mogen niet meer dan 30 personen zitten, begrijpelijk volgens de nieuw richtlijnen. Komt een oudere chagrijnige man aangelopen, die het lint open doet als er plek vrij is. Wij hadden een mondkapje op, hij niet. Vraagt of wij ivm de anderhalf meter even terug willen stappen. Wat dacht men ervan het personeel ook een mondkapje te laten dragen, ideetje?
Zou toch moeten in de horeca, of staan zij hierboven? Als je iets besteld en het wordt je aan tafel gebracht heeft het personeel ook geen kapje op, en weg is ook je anderhalf meter dan. Tafels waar geen mens gezeten heeft worden tot twee keer toe schoongemaakt, waar wel mensen zaten worden overgeslagen, zit totale willekeur in. Men doet wat voor het oog van het volk lijkt het wel. Zal wel nooit een fatsoenlijk restaurant worden in Almelo alleen door het personeel dat je volgens mij liever ziet gaan dan komen, vinden al gauw wat veel moeite.
Klant van Intratuin
|Als het wat drukker wordt in het restaurant, zijn de werknemers die het eten moeten bereiden niet erg vriendelijk, gaat ook wat achteruit met kwaliteit. Voorbeeld is landbrood Intratuin, eerst met 3 bolletjes eiersalade, nu al teruggebracht naar 2 . Zo kun je je geld ook verdienen als zaak, maar niet heus. Siert niet als onderdeel van de zaak
Klant van Intratuin
|Ik wou met onze oudere clienten (80 plus) een gezellig uitstapje naar de intratuin. Met de aanbieding die jullie hebben van koffie en apfelstrudel leek me dit een leuke combinatie. Om niet het risico te lopen dat de ouderen met hun kopje koffie zou moeten staan wou ik graag een plek reserveren. Hier werd echter heel moeilijk over gedaan. Uiteindelijk mochten we reserveren maar dan mochten we niet de actie bonnen gebruiken. Vond ik erg vreemd maar goed. Dat konden de clienten in ieder geval zitten. Nu kwamen wij aan in het restaurant met de mededeling dat we gereserveerd hadden en er was dus niks voor ons geregeld.. we moesten alsnog wachten en in alle haast moest er nog een tafel voor ons geregeld worden. Al met al ben ik erg ontevreden over de service en klantvriendelijkheid
Klant van Intratuin
|Vriendelijk en behulpzaam personeel.