Dirk is een vakman in hart en nieren. Op het gebied van horloges kreeg ik de meest duidelijke en inzichtelijke voorlichting die je als klant maar kunt wensen. Daarnaast betrouwbaar en een eerlijke prijs bij het maken van een horloge. Kortom als klant voel je je echt geholpen
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
AmAndA
|
Niets is zo prettig dan een no-nonsense ambachtelijke horlogedokter die zegt wat hij doet en doet wat hij zegt en er geen doekje omwindt.
Mijn twee UNO horloges lopen weer gesmeerd.
Petje af.
Sowieso is deze degelijke Rotterdamse juwelierswinkel zeer de moeite waard om op het netvlies te houden. Leve de kleine zelfstandigen!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther
|
Slechte klantenservice. Ik liep vandaag binnen omdat ik graag mijn ringmaat wou opmeten. Mijn vriend wou een ring voor mij kopen maar wist mijn maat niet. Ik liep binnen en de meneer die daar werkte zei niks. Pas na een paar seconden bij de balie krijg je een goedemiddag met een sjagerijnig hoofd erbij. Ik vroeg of ik mijn ringmaat kon opmeten zegt hij waarom zou ik dat doen? Ik zei dat doet iedereen toch bij een juwelier? Hij zegt ik ben niet dom jij gaat je maat hier laten meten en ergens anders een rjng lopen. Ik zei ik wil het ook tegen betaling doen. Hij zei nee alleen als je hier een ring koopt. Hele slechte service. Gelukkig kon ik bij een andere juwelier gratis geholpen worden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
basis
|
horloge. ik was met een mechanisch horloge langs geweest dat ik op een beurs had gekocht. hij keek ernaar en ik werd getracteerd op een warme stroom aan commentaar en ongezouten rotterdamse mening. dat het horloge troep was, de verkoper een slimme jongen was die mij toch even 40euro had afgezet. lachwekkend, maar zeer onprofessioneel. na de goede reviews op internet had ik toch iemand verwacht die meer interesse zou tonen en mee zou denken. bijv. door een ander mechanisme in te bouwen
hij kwam wel over als iemand met verstand van zijn vak, en het sprak voor hem dat hij niet probeerde een dure reparatie aan te praten. Pluspunten: verstand van zijn vak. Minpunten: onprofessionele houding.
4.0
Sharita
|
horloge. Reparatie aan mijn horloge is in eigen atelier gedaan dus dan heb je een snelle en vakkundige service. Bij andere juweliers moet een horloge vaak terug naar de fabriek en dat duurt dan lang en is veelkostbaarder. Pluspunten: Goed en snel gerepareerd. Minpunten: geen.
5 Reviews Plaats review
Jan Backbier
|Dirk is een vakman in hart en nieren. Op het gebied van horloges kreeg ik de meest duidelijke en inzichtelijke voorlichting die je als klant maar kunt wensen. Daarnaast betrouwbaar en een eerlijke prijs bij het maken van een horloge. Kortom als klant voel je je echt geholpen
AmAndA
|Niets is zo prettig dan een no-nonsense ambachtelijke horlogedokter die zegt wat hij doet en doet wat hij zegt en er geen doekje omwindt.
Mijn twee UNO horloges lopen weer gesmeerd.
Petje af.
Sowieso is deze degelijke Rotterdamse juwelierswinkel zeer de moeite waard om op het netvlies te houden. Leve de kleine zelfstandigen!
Esther
|Slechte klantenservice. Ik liep vandaag binnen omdat ik graag mijn ringmaat wou opmeten. Mijn vriend wou een ring voor mij kopen maar wist mijn maat niet. Ik liep binnen en de meneer die daar werkte zei niks. Pas na een paar seconden bij de balie krijg je een goedemiddag met een sjagerijnig hoofd erbij. Ik vroeg of ik mijn ringmaat kon opmeten zegt hij waarom zou ik dat doen? Ik zei dat doet iedereen toch bij een juwelier? Hij zegt ik ben niet dom jij gaat je maat hier laten meten en ergens anders een rjng lopen. Ik zei ik wil het ook tegen betaling doen. Hij zei nee alleen als je hier een ring koopt. Hele slechte service. Gelukkig kon ik bij een andere juwelier gratis geholpen worden.
basis
|horloge. ik was met een mechanisch horloge langs geweest dat ik op een beurs had gekocht. hij keek ernaar en ik werd getracteerd op een warme stroom aan commentaar en ongezouten rotterdamse mening. dat het horloge troep was, de verkoper een slimme jongen was die mij toch even 40euro had afgezet. lachwekkend, maar zeer onprofessioneel. na de goede reviews op internet had ik toch iemand verwacht die meer interesse zou tonen en mee zou denken. bijv. door een ander mechanisme in te bouwen
hij kwam wel over als iemand met verstand van zijn vak, en het sprak voor hem dat hij niet probeerde een dure reparatie aan te praten. Pluspunten: verstand van zijn vak. Minpunten: onprofessionele houding.
Sharita
|horloge. Reparatie aan mijn horloge is in eigen atelier gedaan dus dan heb je een snelle en vakkundige service. Bij andere juweliers moet een horloge vaak terug naar de fabriek en dat duurt dan lang en is veelkostbaarder. Pluspunten: Goed en snel gerepareerd. Minpunten: geen.