Op 26-4-2019 bezochten ik en mijn moeder het filiaal in middelburg.
Ons oog viel oog viel op een horloge van boss en armani en wilde deze dus bekijken .
Na lang wachten werden we dan begroet door uw medewerkster gemaakt Stefanie , goedenmiddag zij ze en ik andwoorde met goedenmiddag zou u ons zo kunnen helpen , haar andwoord hier op was " ik ben bezig zie je dat niet "
Ik gaf aan geen enkel probleem en dat we even wachten .
Na een kwartier werden we dan eindelijk geholpen deze mevrouw kwam heel geïrriteerd over de eerste vraag was dan ook "wat heb je gezien " voor mij is dat geen enkel probleem maar ik vind het naar mijn moeder ( ik 29 zij 49 ) toch een beetje onbeschoft de vraag wat heeft u gezien of wat zou u graag willem bekijken lijkt mij niet meer dan normaal.
Wij wilde graag 2 horloge's zien mijn moeder wees een 3e aan in de vitrine wat er toen gebeurden schrok ik heel erg van mevrouw sloeg nog net niet de handen van mijn moeder uit de vitrine en zij daarbij AFBLIJFEN!
Dat was eigelijk het punt waarop ik zoiets had van dit gaat te ver , en let op ik begrijp goed dat er ivm met diefstal etc dat klanten niet met hun handen in de vitrines mogen maar dat kan toch echt op een normale manier verteld worden.
Vervolgens zijn we naar de bali gelopen om de 3 horloges te bekijken en onze keus viel op het boss horloge van 350 euro . We gaven aan dat het een cadeau was of ze dat wou inpakken mevrouw pakt naast de bali een doosje van Boss deze doos was erg vies .
Ik vroeg mevrouw of ze misschien een ander doosje heeft een cadeau van 350 euro en dan in een vieze doos.
Mevrouw (Stefanie ) gaf aan dat alle dozen vies waren en het in het magazijn erg stoffig was , ik liep zelf naar de doosjes toe en zag dat er wel degelijk doosjes waren die er netjes uitzagen dus ik wilde er 1 oppakken om te laten zien nog voor dat ik ook maar het doosje kon oppakken werd er naar mij geroepen "Blijf daar met je vingers van af "
Op dat moment barste voor mij de bom ik ben nog nooit zo respectvol behandelt dus ik heb dit aangegeven aam Stefanie en verteld dat ik hier niet van gediend ben en dat zij wel eens aan haar klantvriendelijkheid mag werken dat wij gewoon alleen maar een cadeau willen kopen.
Wij kregen hierop het andwoord ik denk dat u tegen mijn moeder die in het hele verhaal haar mond niet geopend heeft het verwijt werk jij maar eens even aan je opvoeding ik ben echt nog steeds helemaal ontdaan over hoe we behandelt zijn mevrouw Stefanie gaf aan oke ik ben niet klantvriendelijk genoeg dan wacht maar op een andere collega en liep weg.
Terwijl alles rond was er hoefde alleen nog maar afgerekend te worden.
We hebben toen een half uur moeten wachten tot dat een andere collega tijd had om te helpen .
Ik was woedend we stonden imiddels al een uur in de zaak de mensen die na ons kwamen waren eerder klaar ik vroeg tussendoor nog of ik Stefanie haar naam mocht zij vroeg waarvoor ik geef mij naam niet en zij daarbij mag ik jou naam en adres ook dit vind ik wedrom heel ongepast en gaf aan een klacht te willen indienen en daarvoor haar naam nodig te hebben.( gelukkig had ze een naam bordje op waarop ik haar naam toch heb kunnen achter halen )
Uiteindelijk werden we dan geholpen en konden we het horloge kopen .
Als het aan mij had gelegen was dat na dit alles niet bij u geweest alleen helaas hadden we het horloge die middag nodig om weg te geven .
Wij kopen al heel lang bij jullie winkel altijd perfecte service en ik en de familie zijn altijd erg te vreden maar na dit incident helaas niet meer .
Dit ook op het verjaardag feest besproken met meerderen mensen en iedereen tot conclusie gekomen dat dit zo niet kan .
Zo ga je niet met mensen om helemaal niet vaste klanten en we komen geen 2 euro uitgeven 350 dan mag je opseminst met respect behandelt worden .
Ik hoor graag van u of dit de normale gang van zaken is en of u als bedrijf achter dit soort personeel staat.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Siebel Juweliers
|
Zeer tevreden over klantvriendelijke en behulpzaam winkelpersoneel. Ik was al een aantal dagen eerder in de winkel geweest en door een vriendelijke (blonde)jongedame geholpen. We hebben een aantal sieraden uit de vitrine gehaald en gepast. Kwam uit op één ring, maar moest erover nadenken.
Vervolgens ben ik een aantal dagen opnieuw naar de winkel getogen. Mijn verkoopadviseur op de deze tweede dag was Thea. Ze heeft de tijd genomen om mij zo goed mogelijk te adviseren bij de keuze voor een ring, ketting en hanger. Ze heeft de moeite genomen om een uit de collectie gehaalde ring voor mij alsnog te reserveren. Ze moest de ring eerst zoeken, want hij was inmiddels uit de vitrine. Ben ik heel mee, zodat mij set compleet is. Ook de administratieve afhandeling en betaling (facturatie) is netjes gegaan en was ze bereid rekening te houden met mijn wensen en mogelijkheden voor wat betreft afrekening. Kreeg een handgeschreven juwelierscertificaat mee bij de sieraden naast de duidelijke uitleg die zij gaf. Daarnaast ook tips meegekregen voor een handige app voor mijn bijenkorfcard. Ik heb het als een prettige en klantvriendelijke ongedwongen service ervaren en ging afgelopen vrijdag met een mooi ingepakt cadeau de deur uit en kom weer terug zodra de vermaakte ring klaar is.
8.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
E.Sliep
|
Wij gaan trouwen en wilde onze liefde bezegelen met partner ringen en de vriendelijkheid en de deskundigheid en vooral de aandacht was heel prettig.
9.0
0
G.Dros
|
Op 29.12.2015 hebben wij een mooi horloge gekocht - precies naar onze smaak
Werden op een byzonder prettige en deskundige manier geholpen door Yvonne
8.3
0
Klant van Siebel Juweliers
|
Zeer vriendelijk geholpen. Hoewel het niet om een hele dure aankoop ging is deze echter wel prachtig ingepakt zodat je echt iets te geven hebt.
42 Reviews Plaats review
Susan
|Op 26-4-2019 bezochten ik en mijn moeder het filiaal in middelburg.
Ons oog viel oog viel op een horloge van boss en armani en wilde deze dus bekijken .
Na lang wachten werden we dan begroet door uw medewerkster gemaakt Stefanie , goedenmiddag zij ze en ik andwoorde met goedenmiddag zou u ons zo kunnen helpen , haar andwoord hier op was " ik ben bezig zie je dat niet "
Ik gaf aan geen enkel probleem en dat we even wachten .
Na een kwartier werden we dan eindelijk geholpen deze mevrouw kwam heel geïrriteerd over de eerste vraag was dan ook "wat heb je gezien " voor mij is dat geen enkel probleem maar ik vind het naar mijn moeder ( ik 29 zij 49 ) toch een beetje onbeschoft de vraag wat heeft u gezien of wat zou u graag willem bekijken lijkt mij niet meer dan normaal.
Wij wilde graag 2 horloge's zien mijn moeder wees een 3e aan in de vitrine wat er toen gebeurden schrok ik heel erg van mevrouw sloeg nog net niet de handen van mijn moeder uit de vitrine en zij daarbij AFBLIJFEN!
Dat was eigelijk het punt waarop ik zoiets had van dit gaat te ver , en let op ik begrijp goed dat er ivm met diefstal etc dat klanten niet met hun handen in de vitrines mogen maar dat kan toch echt op een normale manier verteld worden.
Vervolgens zijn we naar de bali gelopen om de 3 horloges te bekijken en onze keus viel op het boss horloge van 350 euro . We gaven aan dat het een cadeau was of ze dat wou inpakken mevrouw pakt naast de bali een doosje van Boss deze doos was erg vies .
Ik vroeg mevrouw of ze misschien een ander doosje heeft een cadeau van 350 euro en dan in een vieze doos.
Mevrouw (Stefanie ) gaf aan dat alle dozen vies waren en het in het magazijn erg stoffig was , ik liep zelf naar de doosjes toe en zag dat er wel degelijk doosjes waren die er netjes uitzagen dus ik wilde er 1 oppakken om te laten zien nog voor dat ik ook maar het doosje kon oppakken werd er naar mij geroepen "Blijf daar met je vingers van af "
Op dat moment barste voor mij de bom ik ben nog nooit zo respectvol behandelt dus ik heb dit aangegeven aam Stefanie en verteld dat ik hier niet van gediend ben en dat zij wel eens aan haar klantvriendelijkheid mag werken dat wij gewoon alleen maar een cadeau willen kopen.
Wij kregen hierop het andwoord ik denk dat u tegen mijn moeder die in het hele verhaal haar mond niet geopend heeft het verwijt werk jij maar eens even aan je opvoeding ik ben echt nog steeds helemaal ontdaan over hoe we behandelt zijn mevrouw Stefanie gaf aan oke ik ben niet klantvriendelijk genoeg dan wacht maar op een andere collega en liep weg.
Terwijl alles rond was er hoefde alleen nog maar afgerekend te worden.
We hebben toen een half uur moeten wachten tot dat een andere collega tijd had om te helpen .
Ik was woedend we stonden imiddels al een uur in de zaak de mensen die na ons kwamen waren eerder klaar ik vroeg tussendoor nog of ik Stefanie haar naam mocht zij vroeg waarvoor ik geef mij naam niet en zij daarbij mag ik jou naam en adres ook dit vind ik wedrom heel ongepast en gaf aan een klacht te willen indienen en daarvoor haar naam nodig te hebben.( gelukkig had ze een naam bordje op waarop ik haar naam toch heb kunnen achter halen )
Uiteindelijk werden we dan geholpen en konden we het horloge kopen .
Als het aan mij had gelegen was dat na dit alles niet bij u geweest alleen helaas hadden we het horloge die middag nodig om weg te geven .
Wij kopen al heel lang bij jullie winkel altijd perfecte service en ik en de familie zijn altijd erg te vreden maar na dit incident helaas niet meer .
Dit ook op het verjaardag feest besproken met meerderen mensen en iedereen tot conclusie gekomen dat dit zo niet kan .
Zo ga je niet met mensen om helemaal niet vaste klanten en we komen geen 2 euro uitgeven 350 dan mag je opseminst met respect behandelt worden .
Ik hoor graag van u of dit de normale gang van zaken is en of u als bedrijf achter dit soort personeel staat.
Klant van Siebel Juweliers
|Zeer tevreden over klantvriendelijke en behulpzaam winkelpersoneel. Ik was al een aantal dagen eerder in de winkel geweest en door een vriendelijke (blonde)jongedame geholpen. We hebben een aantal sieraden uit de vitrine gehaald en gepast. Kwam uit op één ring, maar moest erover nadenken.
Vervolgens ben ik een aantal dagen opnieuw naar de winkel getogen. Mijn verkoopadviseur op de deze tweede dag was Thea. Ze heeft de tijd genomen om mij zo goed mogelijk te adviseren bij de keuze voor een ring, ketting en hanger. Ze heeft de moeite genomen om een uit de collectie gehaalde ring voor mij alsnog te reserveren. Ze moest de ring eerst zoeken, want hij was inmiddels uit de vitrine. Ben ik heel mee, zodat mij set compleet is. Ook de administratieve afhandeling en betaling (facturatie) is netjes gegaan en was ze bereid rekening te houden met mijn wensen en mogelijkheden voor wat betreft afrekening. Kreeg een handgeschreven juwelierscertificaat mee bij de sieraden naast de duidelijke uitleg die zij gaf. Daarnaast ook tips meegekregen voor een handige app voor mijn bijenkorfcard. Ik heb het als een prettige en klantvriendelijke ongedwongen service ervaren en ging afgelopen vrijdag met een mooi ingepakt cadeau de deur uit en kom weer terug zodra de vermaakte ring klaar is.
E.Sliep
|Wij gaan trouwen en wilde onze liefde bezegelen met partner ringen en de vriendelijkheid en de deskundigheid en vooral de aandacht was heel prettig.
G.Dros
|Op 29.12.2015 hebben wij een mooi horloge gekocht - precies naar onze smaak
Werden op een byzonder prettige en deskundige manier geholpen door Yvonne
Klant van Siebel Juweliers
|Zeer vriendelijk geholpen. Hoewel het niet om een hele dure aankoop ging is deze echter wel prachtig ingepakt zodat je echt iets te geven hebt.