Ik had in november een ring gekocht. Met zirkonia steentjes erin. Bij thuiskomst ligt steentje eruit. Is 2 dagen later naar hoofdkantoor gestuurd maar tot op heden nog geen terugkoppeling gehad. 2x gebeld en ik moet hun telefoontje afwachten. Zou druk zijn ivm kerstperiode. Terwijl eind november gezegd werd dat het ongeveer 2 weken kan duren. Schandalig dit. Koop nooit meer bij Siebel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Siebel Juweliers
|
Verkoopster dacht heel goed mee, was zeer vriendelijk. Nam voldoende tijd om te adviseren.
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Siebel Juweliers
|
Dame in winkel dacht mee en deed moeite om de aankoop zo goed mogelijk rond te krijgen.
8.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Karin
|
Geweldige service! Op zeer korte termijn is de armband, die ik gekocht had, gegraveerd. Heel behulpzaam met het meedenken hoe/wat te graveren.
9.1
0
Anton Melching
|
Veel licht in de winkel. Het is overzichtelijk
Er was direct contact met het personeel
31 Reviews Plaats review
Daisy
|Ik had in november een ring gekocht. Met zirkonia steentjes erin. Bij thuiskomst ligt steentje eruit. Is 2 dagen later naar hoofdkantoor gestuurd maar tot op heden nog geen terugkoppeling gehad. 2x gebeld en ik moet hun telefoontje afwachten. Zou druk zijn ivm kerstperiode. Terwijl eind november gezegd werd dat het ongeveer 2 weken kan duren. Schandalig dit. Koop nooit meer bij Siebel.
Klant van Siebel Juweliers
|Verkoopster dacht heel goed mee, was zeer vriendelijk. Nam voldoende tijd om te adviseren.
Klant van Siebel Juweliers
|Dame in winkel dacht mee en deed moeite om de aankoop zo goed mogelijk rond te krijgen.
Karin
|Geweldige service! Op zeer korte termijn is de armband, die ik gekocht had, gegraveerd. Heel behulpzaam met het meedenken hoe/wat te graveren.
Anton Melching
|Veel licht in de winkel. Het is overzichtelijk
Er was direct contact met het personeel