de aanbiedingen bij de Intratuin vind ik goed maar verder vind ik de kwaliteit niet staan bij de prijzen die ze vragen voor planten.
6.5
0
Klant van Intratuin
|
Goede presentatie van planten en aanverwante artikelen. Lijkt tegenwoordig zelfs een trendsetter (bijvoorbeeld de eetbare tuin van vorig jaar) in plaats van een trendvolger.
7.8
0
hbeniemans
|
winkel zeer schoon ruim sortering goede prijs zeer bekwaam personeel altijd vriendelijk en hulpvaardig ruime parkeer plaatsen en goed berijkbaar
10
0
Klant van Intratuin
|
Intratuin slaat voor mij twee vliegen in 1 klap.
Ik kom thuis met wat ik wilde en hebben nog een leuk uitje met de kinderen ook gehad
8.0
0
Klant van Intratuin
|
Assortiment uitstekend maar meestal erg duur,de sfeer en de onwelwillendheid van het personeel is ver beneden peil vaak zelfs onbeschoft.
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|de aanbiedingen bij de Intratuin vind ik goed maar verder vind ik de kwaliteit niet staan bij de prijzen die ze vragen voor planten.
Klant van Intratuin
|Goede presentatie van planten en aanverwante artikelen. Lijkt tegenwoordig zelfs een trendsetter (bijvoorbeeld de eetbare tuin van vorig jaar) in plaats van een trendvolger.
hbeniemans
|winkel zeer schoon ruim sortering goede prijs zeer bekwaam personeel altijd vriendelijk en hulpvaardig ruime parkeer plaatsen en goed berijkbaar
Klant van Intratuin
|Intratuin slaat voor mij twee vliegen in 1 klap.
Ik kom thuis met wat ik wilde en hebben nog een leuk uitje met de kinderen ook gehad
Klant van Intratuin
|Assortiment uitstekend maar meestal erg duur,de sfeer en de onwelwillendheid van het personeel is ver beneden peil vaak zelfs onbeschoft.