wij komen uit schiedam,voor een dagje ontspannig en gezelligheid met onze hondjes naar intratuin in zoetermeer
8.3
0
Klant van Intratuin
|
Het eetgedeelte is vernieuwd. Voorheen was hier de sfeer erg gezellig. Nu is het verbouwd en lijkt het meer op een kantoorkantine. Sfeerloos. erg jammer. Ik ga nu liever naar wassenaar de bosrand.
7.3
0
Klant van Intratuin
|
Altijd leuk om naar Intra tuin te gaan na het TV programma want daarin zie je weer nieuwe dingen die je niet zo gauw zouden opvallen.
7.2
0
Klant van Intratuin
|
Vestiging Zoetermeer, altijd leuk, leuke koffie hoek, wc lastig bereikbaar. leuke aanbiedingen ruime keuze ook voor diervoeders.
7.0
0
Klant van Intratuin
|
Weet een personeelslid mij geen advies te geven, dan haalt hij/zij een wel-deskundige erbij.
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|wij komen uit schiedam,voor een dagje ontspannig en gezelligheid met onze hondjes naar intratuin in zoetermeer
Klant van Intratuin
|Het eetgedeelte is vernieuwd. Voorheen was hier de sfeer erg gezellig. Nu is het verbouwd en lijkt het meer op een kantoorkantine. Sfeerloos. erg jammer. Ik ga nu liever naar wassenaar de bosrand.
Klant van Intratuin
|Altijd leuk om naar Intra tuin te gaan na het TV programma want daarin zie je weer nieuwe dingen die je niet zo gauw zouden opvallen.
Klant van Intratuin
|Vestiging Zoetermeer, altijd leuk, leuke koffie hoek, wc lastig bereikbaar. leuke aanbiedingen ruime keuze ook voor diervoeders.
Klant van Intratuin
|Weet een personeelslid mij geen advies te geven, dan haalt hij/zij een wel-deskundige erbij.