Kortom, kocht drie solar buitenlampen. Waar er vervolgens één stuk ging, kreeg daarvoor een nieuwe batterij, alsnog deed hij niets. Kocht zelf een nieuwe buitenlamp van € 27,50 deze lamp dimde niet zoals het hoort te gaan, hij bleef in het begin van de avond voluit branden, zonder dat hij dimde. Ging met de bon terug naar ene Sander, hij die deze lamp eerder mij vanuit de schappen heeft gepakt. Ik stond zelf op dat moment te wachten bij de balie, zodat ik hem vervolgens kon afrekenen betreft het financiële plaatje. Deze buitenlamp branden voluit, dus dimde niet. Vertelde het verhaal tegenover twee verkopers, waar in o.a. dezelfde verkoper Sander bij was. Hij liet weten, dat de lamp niets mankeerde, terwijl die andere man het verhaal wel begreep, ook met het feit dat ik er garantie ervoor had. U kunt het thuis filmen zei Sander met een lach op zijn gezicht, waarop ik zei, ik sta hier niet te liegen. Ben naar huis gegaan, met in vervolgens dat ik nog een keer heb gebeld. Kreeg die andere verkoper aan de telefoon, met de mededeling, dat hij het ermee eens was, betreft alleen al de garantie, ook dat de lamp het deed. Waarop ik zei, in ons telefonische gesprek, dat ik tig keer zei (in de winkel), hij is niet stuk, maar de dimmer doet het niet. Zodat hij om zo'n 11 uur in de avond echt uitgaat. De man was overstuur, dit wat ik daarna hoorde van Sander, aangezien ik hem buiten tegenkwam op het parkeerterrein. Ik stopte, om mijn verhaal te doen, dus met toeval kwam ik hem tegen. De tweede man, daar waar ik vervolgens een telefonisch gesprek mee had, hij is normaal gesproken een verkoper van de aquariumafdeling, hij zei, ik spring nu bij betreft de buitenlampen afdeling, dit wat tegenwoordig geldt voor al het verdere personeel van de Driesprong, dus qua verdelingen. Fotograferen is mogelijk, ook betreft filmen, gewoon in de achtertuin fijn jezelf bewijzen i.p.v. hup een andere lamp. Het komt erop neer, dit is kortetermijnpolitiek, dus niet echt klantvriendelijk zoals het behoort te gaan tegenover iedere klant. Ik ben maar één klant, maar (weet) dat er meerdere mensen ontevreden naar huis worden getuurd. De enige die echt klantvriendelijk is, ook (stel) in telefonische gesprekken, dat is Mieke (zij weet nog wat klantenservice is, maar goed, antireclame is niet oké (alsnog) bij deze ????
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jack
|
Vijver in de tuin. Een vijver in de tuin gemaakt. Pluspunten: Goed advies gekregen over de aanleg. Alle spullen welke ik nodig had hadden ze in huis.
3 Reviews Plaats review
Sandra Troost
|Kortom, kocht drie solar buitenlampen. Waar er vervolgens één stuk ging, kreeg daarvoor een nieuwe batterij, alsnog deed hij niets. Kocht zelf een nieuwe buitenlamp van € 27,50 deze lamp dimde niet zoals het hoort te gaan, hij bleef in het begin van de avond voluit branden, zonder dat hij dimde. Ging met de bon terug naar ene Sander, hij die deze lamp eerder mij vanuit de schappen heeft gepakt. Ik stond zelf op dat moment te wachten bij de balie, zodat ik hem vervolgens kon afrekenen betreft het financiële plaatje. Deze buitenlamp branden voluit, dus dimde niet. Vertelde het verhaal tegenover twee verkopers, waar in o.a. dezelfde verkoper Sander bij was. Hij liet weten, dat de lamp niets mankeerde, terwijl die andere man het verhaal wel begreep, ook met het feit dat ik er garantie ervoor had. U kunt het thuis filmen zei Sander met een lach op zijn gezicht, waarop ik zei, ik sta hier niet te liegen. Ben naar huis gegaan, met in vervolgens dat ik nog een keer heb gebeld. Kreeg die andere verkoper aan de telefoon, met de mededeling, dat hij het ermee eens was, betreft alleen al de garantie, ook dat de lamp het deed. Waarop ik zei, in ons telefonische gesprek, dat ik tig keer zei (in de winkel), hij is niet stuk, maar de dimmer doet het niet. Zodat hij om zo'n 11 uur in de avond echt uitgaat. De man was overstuur, dit wat ik daarna hoorde van Sander, aangezien ik hem buiten tegenkwam op het parkeerterrein. Ik stopte, om mijn verhaal te doen, dus met toeval kwam ik hem tegen. De tweede man, daar waar ik vervolgens een telefonisch gesprek mee had, hij is normaal gesproken een verkoper van de aquariumafdeling, hij zei, ik spring nu bij betreft de buitenlampen afdeling, dit wat tegenwoordig geldt voor al het verdere personeel van de Driesprong, dus qua verdelingen. Fotograferen is mogelijk, ook betreft filmen, gewoon in de achtertuin fijn jezelf bewijzen i.p.v. hup een andere lamp. Het komt erop neer, dit is kortetermijnpolitiek, dus niet echt klantvriendelijk zoals het behoort te gaan tegenover iedere klant. Ik ben maar één klant, maar (weet) dat er meerdere mensen ontevreden naar huis worden getuurd. De enige die echt klantvriendelijk is, ook (stel) in telefonische gesprekken, dat is Mieke (zij weet nog wat klantenservice is, maar goed, antireclame is niet oké (alsnog) bij deze ????
Jack
|Vijver in de tuin. Een vijver in de tuin gemaakt. Pluspunten: Goed advies gekregen over de aanleg. Alle spullen welke ik nodig had hadden ze in huis.