Klik hier om je antwoord te annuleren.
24 juni 2011
Ben vandaag nog bij Intratuin geweest. goed geholpen, veel keus, mooie spullen.
6 juni 2011
mag er graag kopen is ruim en overzichtelijk, zowel voor hond als kat
24 mei 2011
Intratuin is een mooi bedrijf met een groot assortiment en personeel dat goede adviezen geeft.
23 mei 2011
Prima, maar mag vernieuwender zijn!
Is wel groot maar veel zaken zijn toch aan de prijzige kant.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Ben vandaag nog bij Intratuin geweest. goed geholpen, veel keus, mooie spullen.
Klant van Intratuin
|mag er graag kopen is ruim en overzichtelijk, zowel voor hond als kat
Klant van Intratuin
|Intratuin is een mooi bedrijf met een groot assortiment en personeel dat goede adviezen geeft.
Klant van Intratuin
|Prima, maar mag vernieuwender zijn!
Klant van Intratuin
|Is wel groot maar veel zaken zijn toch aan de prijzige kant.