Het is de prijs waarbij ik telkens bij Intratuin afhaak.
4.7
0
Klant van Intratuin
|
gezellig en klantvriendelijk personeel met kennis van zaken. gezellige winkel met groot assortiment. helaas wel ontzettend duur.
5.5
0
Klant van Intratuin
|
Personeel is vaak bezig met etalages/nieuwe inrichting op te bouwen (ook logisch hoor!) maar heeft daardoor weinig tijd voor klanten.
7.5
0
Klant van Intratuin
|
Bij Intratuin is er voor iedereen iets leuks. Een zeer breed assortiment en deskundige personeel om te helpen bij alle tuinvragen.
9.2
0
Maritjasmijn
|
Fijn tuincentrum om te winkelen. Goed personeel, komen altijd met goede tips voor bijvoorbeeld juiste tuininrichting, welke plant waar. Goed alternatief etc. Fijne winkel. Ik wordt er altijd blij van.!
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Het is de prijs waarbij ik telkens bij Intratuin afhaak.
Klant van Intratuin
|gezellig en klantvriendelijk personeel met kennis van zaken. gezellige winkel met groot assortiment. helaas wel ontzettend duur.
Klant van Intratuin
|Personeel is vaak bezig met etalages/nieuwe inrichting op te bouwen (ook logisch hoor!) maar heeft daardoor weinig tijd voor klanten.
Klant van Intratuin
|Bij Intratuin is er voor iedereen iets leuks. Een zeer breed assortiment en deskundige personeel om te helpen bij alle tuinvragen.
Maritjasmijn
|Fijn tuincentrum om te winkelen. Goed personeel, komen altijd met goede tips voor bijvoorbeeld juiste tuininrichting, welke plant waar. Goed alternatief etc. Fijne winkel. Ik wordt er altijd blij van.!