Ik vind Intrantuin het einde, ik vind het een hele leuke winkel, leuke spullen en altijd klantvriendelijk personeel ga zo door, ik ga er graag heen, ik kom nooit met lege handen thuis altijd zie ik wat leuks om mee te nemen. top!!!
9.0
0
Klant van Intratuin
|
Ik voel mij hier thuis.
8.0
0
Klant van Intratuin
|
Je vindt er ook altijd een moment voor jezelf!
7.8
0
Klant van Intratuin
|
Als ik iets vraag hebben ze altijd kundig advies, en weten ze het niet dan halen ze iemand anders erbij.
In andere winkels wordt er gezegd 'geen idee', maar bij intra tuin niet.
9.0
0
Klant van Intratuin
|
vind het een heerlijke tuin om in rond te wandelen! een vraag, de weg door de tuin, op weg naar de kassa is voor mij, en misschien anderen ook, erg lang.( i.v.m. zenuwpijn in mn voeten ) zou er een tussenweg gemaakt kunnen worden zodat ik een stuk kan afsluiten en eerder bij de kassa's te komen ?
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Ik vind Intrantuin het einde, ik vind het een hele leuke winkel, leuke spullen en altijd klantvriendelijk personeel ga zo door, ik ga er graag heen, ik kom nooit met lege handen thuis altijd zie ik wat leuks om mee te nemen. top!!!
Klant van Intratuin
|Ik voel mij hier thuis.
Klant van Intratuin
|Je vindt er ook altijd een moment voor jezelf!
Klant van Intratuin
|Als ik iets vraag hebben ze altijd kundig advies, en weten ze het niet dan halen ze iemand anders erbij.
In andere winkels wordt er gezegd 'geen idee', maar bij intra tuin niet.
Klant van Intratuin
|vind het een heerlijke tuin om in rond te wandelen! een vraag, de weg door de tuin, op weg naar de kassa is voor mij, en misschien anderen ook, erg lang.( i.v.m. zenuwpijn in mn voeten ) zou er een tussenweg gemaakt kunnen worden zodat ik een stuk kan afsluiten en eerder bij de kassa's te komen ?