Klik hier om je antwoord te annuleren.
11 juli 2011
Gewoon een fijne, iets duurder winkel.Ze hebben wel alles.Sfeer is goed
10 juli 2011
Vooral in de herfst is het gezellig, alleen jammer dat de afstand groot is.
ik loop heel graag en vaak in de intratuin omdat ze mooie spullen hebben en ook veel en goed tuingroen je wordt er ook vrolijk van als je er bent
Vind het een fijn bedrijf om in rond te lopen. Gezellig ingericht. Groot assortiment. En ruim opgezet. Vriendelijk personeel.
9 juli 2011
Veel keus om leuke ideeën op te doen voor het opleuken van huis en tuin.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Gewoon een fijne, iets duurder winkel.Ze hebben wel alles.Sfeer is goed
Klant van Intratuin
|Vooral in de herfst is het gezellig, alleen jammer dat de afstand groot is.
Klant van Intratuin
|ik loop heel graag en vaak in de intratuin omdat ze mooie spullen hebben en ook veel en goed tuingroen je wordt er ook vrolijk van als je er bent
Klant van Intratuin
|Vind het een fijn bedrijf om in rond te lopen. Gezellig ingericht. Groot assortiment. En ruim opgezet. Vriendelijk personeel.
speedytiny
|Veel keus om leuke ideeën op te doen voor het opleuken van huis en tuin.