Klik hier om je antwoord te annuleren.
10 juli 2012
het is gewoon een mooi winkel
prijzen zijn wat aan de hoge kant. Advies vind ik erg belangrijk en dat is goed.
niet goedkoop ,wel goed
9 juli 2012
is gewoon top
Ik vind het er altijd netjes en geordend uitzien. En voor vragen kun je altijd bij het personeel terecht welke ook genoeg te vinden is in de winkel.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|het is gewoon een mooi winkel
Klant van Intratuin
|prijzen zijn wat aan de hoge kant. Advies vind ik erg belangrijk en dat is goed.
Klant van Intratuin
|niet goedkoop ,wel goed
Klant van Intratuin
|is gewoon top
Klant van Intratuin
|Ik vind het er altijd netjes en geordend uitzien. En voor vragen kun je altijd bij het personeel terecht welke ook genoeg te vinden is in de winkel.