De sfeer is erg goed,er is voor iedereen een keuze,schoon en onderhouden,en je kan er ook een heerlijk kopje koffie kopen, en met de kerstdagen is er een hele gezellige opmaak van alles van kerstboom tot leuke huisjes en beweegbare artikelen, dus...er is genoeg aanwezig om ook een gezellig rond te wandelen.
9.5
0
Klant van Intratuin
|
We shoppen tegenwoordig bij de Intratuin Moerkapelle/Zevenhuizen. Ze hebben er een gigantisch assortiment en qua winkelopzet is deze vestiging uniek. Het personeel is vriendelijk en voorkomend.
8.5
0
Klant van Intratuin
|
Als ik wat wilt kopen slaag ik altijd wel bij intratuin.
8.3
0
Klant van Intratuin
|
intratuin is de gezelligste winkel voor de tuin en natuurlijk je huis altijd even gezellig om naar toe te gaan
8.7
0
Klant van Intratuin
|
Het is voor mij altijd een feest om er naar toe te gaan!
1308 Reviews Plaats review
Lucia
|De sfeer is erg goed,er is voor iedereen een keuze,schoon en onderhouden,en je kan er ook een heerlijk kopje koffie kopen, en met de kerstdagen is er een hele gezellige opmaak van alles van kerstboom tot leuke huisjes en beweegbare artikelen, dus...er is genoeg aanwezig om ook een gezellig rond te wandelen.
Klant van Intratuin
|We shoppen tegenwoordig bij de Intratuin Moerkapelle/Zevenhuizen. Ze hebben er een gigantisch assortiment en qua winkelopzet is deze vestiging uniek. Het personeel is vriendelijk en voorkomend.
Klant van Intratuin
|Als ik wat wilt kopen slaag ik altijd wel bij intratuin.
Klant van Intratuin
|intratuin is de gezelligste winkel voor de tuin en natuurlijk je huis altijd even gezellig om naar toe te gaan
Klant van Intratuin
|Het is voor mij altijd een feest om er naar toe te gaan!