Een tuincentrum waar je voor een ruim tuin en woon assortiment terecht kunt.
6.8
0
Klant van Intratuin
|
Gezellige zaak, wel aan de dure kant
7.2
0
Klant van Intratuin
|
uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel
8.0
0
Klant van Intratuin
|
Gemiddeld scoort intratuin voor mij een 7, wat bij mij goed is.
Wanneer we iets voor de tuin willen dan is er altijd wel wat te vinden. We kijken tegenwoordig ook niet verder, we shoppen alleen bij intratuin.
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Een tuincentrum waar je voor een ruim tuin en woon assortiment terecht kunt.
Klant van Intratuin
|Gezellige zaak, wel aan de dure kant
Klant van Intratuin
|uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel
Klant van Intratuin
|Gemiddeld scoort intratuin voor mij een 7, wat bij mij goed is.
Wanneer we iets voor de tuin willen dan is er altijd wel wat te vinden. We kijken tegenwoordig ook niet verder, we shoppen alleen bij intratuin.
Klant van Intratuin
|Prijzen zijn m.i. TE duur!