Klik hier om je antwoord te annuleren.
19 mei 2013
Wij vinden de sfeer en personeel gezellig en goed,straalt er van af dat de mensen daar met zin werken
Ik vind Intratuin een fijne zaak, alleen de prijzen vind ik aan de te hoge kant.
22 april 2013
leuke winkel, maar hoge prijzen
1 oktober 2012
Mooie nette, overzichtelijke en gezellige winkel met een uitgebreid assortiment. Hier slaag ik altijd.
27 augustus 2012
ze hebben lekker veel, maar wel duur
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Wij vinden de sfeer en personeel gezellig en goed,straalt er van af dat de mensen daar met zin werken
Klant van Intratuin
|Ik vind Intratuin een fijne zaak, alleen de prijzen vind ik aan de te hoge kant.
BHA
|leuke winkel, maar hoge prijzen
Klant van Intratuin
|Mooie nette, overzichtelijke en gezellige winkel met een uitgebreid assortiment. Hier slaag ik altijd.
Klant van Intratuin
|ze hebben lekker veel, maar wel duur