Ik wordt altijd vriendelijk geholpen. Als ik het niet kan vinden zoeken ze met je mee.
8.2
0
Elly
|
Algemene kennis van het groen ligt op een redelijk tot goed niveau. Meer specialistische kennis laat wel wat te wensen over, zoals kennis over onder meer over vollegrondsorchideeën. Opmerkingen en adviezen van de zijde van klant(en) laat men over zich heen komen om vervolgens niets mee te doen. Hier ontbreekt zeker de nodige basiskennis.
6.7
0
Annie Verhulst
|
zo gezellig,kan daar best een hele dag vertoeven
9.0
0
Klant van Intratuin
|
Vriendelijke bediening en heel belangrijk met een lach en geen jij en jouw.
8.3
0
Klant van Intratuin
|
Gewoon een hele leuke winkel om rond te snuffelen, en ook al ben je het niet van plan ik ga altijd wel met iets naar huis wat ik gewoon niet kan laten staan/liggen
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|Ik wordt altijd vriendelijk geholpen. Als ik het niet kan vinden zoeken ze met je mee.
Elly
|Algemene kennis van het groen ligt op een redelijk tot goed niveau. Meer specialistische kennis laat wel wat te wensen over, zoals kennis over onder meer over vollegrondsorchideeën. Opmerkingen en adviezen van de zijde van klant(en) laat men over zich heen komen om vervolgens niets mee te doen. Hier ontbreekt zeker de nodige basiskennis.
Annie Verhulst
|zo gezellig,kan daar best een hele dag vertoeven
Klant van Intratuin
|Vriendelijke bediening en heel belangrijk met een lach en geen jij en jouw.
Klant van Intratuin
|Gewoon een hele leuke winkel om rond te snuffelen, en ook al ben je het niet van plan ik ga altijd wel met iets naar huis wat ik gewoon niet kan laten staan/liggen