net een aquarium gekocht voor mijn zoontje bij Intratuin Zoetermeer. heel goed geholpen, veel informatie gekregen en heel klantvriendelijk geholpen. in 1 woord...TOP
7.2
0
Klant van Intratuin
|
Het restaurant van Intratuin zou gezelliger/knusser mogen. Zie bv de Bosrand. Dat straalt sfeer uit. Voor ons ook een belangrijk punt om naar Intratuin te gaan.
7.2
0
Klant van Intratuin
|
Vind altijd leuk om te wandelen en te kijken, planten kopen en daarna koffie drinken.....
8.8
0
Klant van Intratuin
|
Een hele gezellige winkel waar je doorheen loopt ook al heb je niets nodig, maar je gaat altijd wel met iets naar huis.
8.5
0
Klant van Intratuin
|
Het is echt een uitje en ik kom altijd met iets moois of leuks thuis.
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|net een aquarium gekocht voor mijn zoontje bij Intratuin Zoetermeer. heel goed geholpen, veel informatie gekregen en heel klantvriendelijk geholpen. in 1 woord...TOP
Klant van Intratuin
|Het restaurant van Intratuin zou gezelliger/knusser mogen. Zie bv de Bosrand. Dat straalt sfeer uit. Voor ons ook een belangrijk punt om naar Intratuin te gaan.
Klant van Intratuin
|Vind altijd leuk om te wandelen en te kijken, planten kopen en daarna koffie drinken.....
Klant van Intratuin
|Een hele gezellige winkel waar je doorheen loopt ook al heb je niets nodig, maar je gaat altijd wel met iets naar huis.
Klant van Intratuin
|Het is echt een uitje en ik kom altijd met iets moois of leuks thuis.