in wat voor jaargetijde je ook komt het is er altijd gezellig met alle nieuwtjes op tuin gebied
8.3
0
Klant van Intratuin
|
Ik geniet altijd als ik door Intra Tuin loop.Groot assortiment voor de tuin
en accessoires voor het huis.
8.0
0
Klant van Intratuin
|
Ik ga graag naar intratuin ik vind het ontspannend,gezellig en betaalbaar.
7.7
0
Klant van Intratuin
|
Intratuin is actief om klanten te laten blijven komen,leuke acties,wisseling in de winkel om het interessant te blijven houden.
Lekkere producten in de koffiecorner.
Gezellige acties rond de kersttijd e.d.
7.5
0
Klant van Intratuin
|
Een leuke winkel, met een uitgebreid afwisselend assortiment. Prettig om te winkelen en een hapje te eten. Ook de workshops voor de kinderen zijn heel leuk gekozen en de kids hebben het erg naar hun zin.
1308 Reviews Plaats review
Klant van Intratuin
|in wat voor jaargetijde je ook komt het is er altijd gezellig met alle nieuwtjes op tuin gebied
Klant van Intratuin
|Ik geniet altijd als ik door Intra Tuin loop.Groot assortiment voor de tuin
en accessoires voor het huis.
Klant van Intratuin
|Ik ga graag naar intratuin ik vind het ontspannend,gezellig en betaalbaar.
Klant van Intratuin
|Intratuin is actief om klanten te laten blijven komen,leuke acties,wisseling in de winkel om het interessant te blijven houden.
Lekkere producten in de koffiecorner.
Gezellige acties rond de kersttijd e.d.
Klant van Intratuin
|Een leuke winkel, met een uitgebreid afwisselend assortiment. Prettig om te winkelen en een hapje te eten. Ook de workshops voor de kinderen zijn heel leuk gekozen en de kids hebben het erg naar hun zin.