Goede kwaliteit planten, echter de sortering (vaste) buitenplanten zou wat ruimer kunnen zijn. De binnenplantenafdeling ziet er goed verzorgd uit en de sortering is ruim.
7.9
0
Ineke Flaton
|
Intratuin Zoetermeer voelt voor ons als een vertrouwde omgeving. We weten meestal wel waar we moet zijn, maar vinden het toch heerlijk om het hele tuincentrum door te lopen. Voor ons is het ontspanning om naar Intratuin te gaan en negen van de tien keer vinden we wat we zoeken. Kunnen we het niet vinden, dan is er altijd iemand in de buurt die je kan helpen. Je hoeft niet te zoeken.
8.0
0
Sophie Doove
|
Assortiment, service en aankleding van de winkel zijn top! Genoeg parkeergelegenheid.
7.8
0
G.J. Crama
|
Ik vind het assortiment fantastisch. Sfeervol ingericht en vriendelijk personeel. Kortom, bij Intratuin Zoetermeer is het gezellig vertoeven en dat maakt je BLIJ !
8.6
0
Ineke Hussem
|
De winkel in zoetermeer is groot, mooi en overzichtelijk, een makkelijkere weg naar de kassa zou wel wenselijk zijn, vooral als je maar een kleinigheidje nodig hebt.
Ik kom graag bij Intratuin Zoetermeer, zeker tijdens de kerstmarkt.
1308 Reviews Plaats review
H.G. Baden
|Goede kwaliteit planten, echter de sortering (vaste) buitenplanten zou wat ruimer kunnen zijn. De binnenplantenafdeling ziet er goed verzorgd uit en de sortering is ruim.
Ineke Flaton
|Intratuin Zoetermeer voelt voor ons als een vertrouwde omgeving. We weten meestal wel waar we moet zijn, maar vinden het toch heerlijk om het hele tuincentrum door te lopen. Voor ons is het ontspanning om naar Intratuin te gaan en negen van de tien keer vinden we wat we zoeken. Kunnen we het niet vinden, dan is er altijd iemand in de buurt die je kan helpen. Je hoeft niet te zoeken.
Sophie Doove
|Assortiment, service en aankleding van de winkel zijn top! Genoeg parkeergelegenheid.
G.J. Crama
|Ik vind het assortiment fantastisch. Sfeervol ingericht en vriendelijk personeel. Kortom, bij Intratuin Zoetermeer is het gezellig vertoeven en dat maakt je BLIJ !
Ineke Hussem
|De winkel in zoetermeer is groot, mooi en overzichtelijk, een makkelijkere weg naar de kassa zou wel wenselijk zijn, vooral als je maar een kleinigheidje nodig hebt.
Ik kom graag bij Intratuin Zoetermeer, zeker tijdens de kerstmarkt.