ruim opgezette winkel met prettig restaurant. veel keuze qua producten. ook als je iets niet kan vinden word je er heen gebracht. alleen als van ver weg komt en direct bij aankomst naar het toilet wil, moet je toch eerst door een flink deel van de winkel. jullie riviera maison afdeling is heel netjes en verzorgd. kortom ik kom graag bij jullie!
7.5
0
M. de Roos
|
Intratuin is altijd een gezellige tuin-winkel! Voor tuin- en kamerplanten maar ook andere "hebbe-dingetjes", even gezellig aan de koffie met wat lekkers en ook de hondjes zijn er welkom; ze weten precies dat ze bij de kassa altijd iets lekkers krijgen!
Tip: blijf van de kerst-show iets moois maken en laat het geen "warenhuis met kerst-artikelen" worden. Tot nu toe lukt jullie dat prima: geen warenhuis maar sfeer-gebeuren!
8.4
0
J.Prak
|
Nou ik ben gewoon hel tevreden ,Omdat niet alleen het personeel mij goed geholpen hebben ,Maar ook dat er veel uitgelegd werd .Ik zou eigenlijk weten wat voor verbeteringen er nog zou moeten komen .Want alles is er wat je nodig heb voor de tuin en voor gewone planten voor binnen ,En dan ook nog klantvriendelijk.Nee hoor helemaal top ,Ik raad het dan ook iedereen aan om naar Intratuin te gaan als ze wat nodig hebben
8.5
0
Caro
|
Intratuin is altijd een leuk tuincentrum om naar toe te gaan. Uitgebreid assortiment. Tevens een lekker en fijn tuincentrum-eetgelegenheid. Ook altijd de mooiste kerstshow van Zoetermeer en omstreken. Tevens altijd lekkers voor onze honden. Ook altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker met vragen over ons aquarium. Kortom, wij zijn tevreden.
8.6
0
Ap
|
Wij komen bijna elke maand in deze Intratuin en dat al jaren lang met veel plezier, echter 1 ding wat ons tegenstaat zijn die afschuwelijke kruidkoekjes die bij de koffie geserveerd worden en dat ook al jaren lang....
1308 Reviews Plaats review
d hoppenbrouwer
|ruim opgezette winkel met prettig restaurant. veel keuze qua producten. ook als je iets niet kan vinden word je er heen gebracht. alleen als van ver weg komt en direct bij aankomst naar het toilet wil, moet je toch eerst door een flink deel van de winkel. jullie riviera maison afdeling is heel netjes en verzorgd. kortom ik kom graag bij jullie!
M. de Roos
|Intratuin is altijd een gezellige tuin-winkel! Voor tuin- en kamerplanten maar ook andere "hebbe-dingetjes", even gezellig aan de koffie met wat lekkers en ook de hondjes zijn er welkom; ze weten precies dat ze bij de kassa altijd iets lekkers krijgen!
Tip: blijf van de kerst-show iets moois maken en laat het geen "warenhuis met kerst-artikelen" worden. Tot nu toe lukt jullie dat prima: geen warenhuis maar sfeer-gebeuren!
J.Prak
|Nou ik ben gewoon hel tevreden ,Omdat niet alleen het personeel mij goed geholpen hebben ,Maar ook dat er veel uitgelegd werd .Ik zou eigenlijk weten wat voor verbeteringen er nog zou moeten komen .Want alles is er wat je nodig heb voor de tuin en voor gewone planten voor binnen ,En dan ook nog klantvriendelijk.Nee hoor helemaal top ,Ik raad het dan ook iedereen aan om naar Intratuin te gaan als ze wat nodig hebben
Caro
|Intratuin is altijd een leuk tuincentrum om naar toe te gaan. Uitgebreid assortiment. Tevens een lekker en fijn tuincentrum-eetgelegenheid. Ook altijd de mooiste kerstshow van Zoetermeer en omstreken. Tevens altijd lekkers voor onze honden. Ook altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker met vragen over ons aquarium. Kortom, wij zijn tevreden.
Ap
|Wij komen bijna elke maand in deze Intratuin en dat al jaren lang met veel plezier, echter 1 ding wat ons tegenstaat zijn die afschuwelijke kruidkoekjes die bij de koffie geserveerd worden en dat ook al jaren lang....