Kom er graag voor het goede assortiment, en de ruime keuze op BBq artikelen.
8.3
0
I. van der Togt
|
grote keuze uit binnen- en buitenplanten en alles zeer ruim opgesteld.
8.2
0
Eddie van den Broek
|
Nog nooit een product gekocht dat naderhand tegen viel. Prima in orde dus.
9.0
0
J.van Haaften
|
Prima opstelling van alle planten en andere artikelen.Deskundig personeel,die ons vriendelijk en deskundig hebben geholpen.De winkel zag er schoon en verzorgd uit.
8.8
0
Marja Blijleven
|
De winkel is mooi ingericht en het is er altijd netjes. De planten staan er ook altijd goed bij.
Het assortiment is groot. Het assortiment binnen planten zou wat groter mogen zijn.
Voor de dieren is er veel te koop, leuk ook de kuikens die er waren.
Bij de kassa's in jullie winkel is het vaak druk, dit komt denk door de opstelling van de kassa's, hier zou iets aan verbeterd kunnen worden.
Wat ik ook tegen vond vallen was dat er nu betaald moet worden voor elk zakje/bakje/doosje, terwijl inpakken nog steeds wel gratis is.
1308 Reviews Plaats review
Leo Bakker
|Kom er graag voor het goede assortiment, en de ruime keuze op BBq artikelen.
I. van der Togt
|grote keuze uit binnen- en buitenplanten en alles zeer ruim opgesteld.
Eddie van den Broek
|Nog nooit een product gekocht dat naderhand tegen viel. Prima in orde dus.
J.van Haaften
|Prima opstelling van alle planten en andere artikelen.Deskundig personeel,die ons vriendelijk en deskundig hebben geholpen.De winkel zag er schoon en verzorgd uit.
Marja Blijleven
|De winkel is mooi ingericht en het is er altijd netjes. De planten staan er ook altijd goed bij.
Het assortiment is groot. Het assortiment binnen planten zou wat groter mogen zijn.
Voor de dieren is er veel te koop, leuk ook de kuikens die er waren.
Bij de kassa's in jullie winkel is het vaak druk, dit komt denk door de opstelling van de kassa's, hier zou iets aan verbeterd kunnen worden.
Wat ik ook tegen vond vallen was dat er nu betaald moet worden voor elk zakje/bakje/doosje, terwijl inpakken nog steeds wel gratis is.