Zeer tevreden over aanbod, kwaliteit en redelijk tevreden over de prijzen. Personeel is over het algemeen klantvriendelijk en deskundig.
Ontevreden echter over de looproute. Ik moet regelmatig de hele zaak noodgedwongen doorlopen omdat Intratuin mij het hele assortiment wil laten zien, terwijl ik precies weet wat ik nodig heb en waar het ligt. Betuttelend en irritant.
7.9
0
Bregje de Kort
|
De vele parkeerplekken zijn erg fijn en de sfeer in de winkel vind ik erg prettig.
6.9
0
Margreet van der Laan
|
Mooie winkel, helemaal prima. Alleen zijn de planten erg duur!
8.5
0
e de jager koper
|
het is een van de beste winkel erg behulpzaam vriendelijk en zo als het ook hoort fijn personeel petje af voor jullie
8.9
0
Adriana Pronk
|
Mooie overzichtelijke winkel met schitterende planten en accessoires, en een gezellige lunchroom l!!!
1308 Reviews Plaats review
Th.G.A.M. Mulder
|Zeer tevreden over aanbod, kwaliteit en redelijk tevreden over de prijzen. Personeel is over het algemeen klantvriendelijk en deskundig.
Ontevreden echter over de looproute. Ik moet regelmatig de hele zaak noodgedwongen doorlopen omdat Intratuin mij het hele assortiment wil laten zien, terwijl ik precies weet wat ik nodig heb en waar het ligt. Betuttelend en irritant.
Bregje de Kort
|De vele parkeerplekken zijn erg fijn en de sfeer in de winkel vind ik erg prettig.
Margreet van der Laan
|Mooie winkel, helemaal prima. Alleen zijn de planten erg duur!
e de jager koper
|het is een van de beste winkel erg behulpzaam vriendelijk en zo als het ook hoort fijn personeel petje af voor jullie
Adriana Pronk
|Mooie overzichtelijke winkel met schitterende planten en accessoires, en een gezellige lunchroom l!!!