Groot assortiment.....leuke aanbiedingen.....iets te weinig personeel, als je iets wil vragen moet je gaan zoeken naar iemand..dat duurt wel even! Te warm in de winkel!!
Vriendelijk kassapersoneel.
8.5
0
Simonnette Moll
|
Het verschil met andere tuincentra is, dat het personeel altijd vriendelijk groet met een lach. Dat is net dat extra.
Daarnaast is het altijd schoon, goed gesorteerd assortiment met leuke aanbiedingen.
Op Koningsdag is dat beetje meer, een leuk klein cakje met oranje glazuur bij de koffie!
9.1
0
Yvonne
|
is niet nodig.altijd als we komen is het al anders Na Zevenhuizen Pijnacker Rhoon enz. is Zoetermeer de leukste ,gezelligste, gevarieerdeste en vooral nu ze ook heerlijke patatjes hebben, DE tuincentrum voor ONS en de hondjes. p/s JIP de hartelijke groeten van ons,
8.2
0
Arnout ense
|
ik kom er graag vooral met de kersttijd, leuke aanbiedingen, groot assortiment
8.9
0
Anja Kalmijn
|
Fijne overzichtelijke winkel met vriendelijk en kundig personeel. Ik ben vaste fan en vaste klant!
1308 Reviews Plaats review
W de Koning
|Groot assortiment.....leuke aanbiedingen.....iets te weinig personeel, als je iets wil vragen moet je gaan zoeken naar iemand..dat duurt wel even! Te warm in de winkel!!
Vriendelijk kassapersoneel.
Simonnette Moll
|Het verschil met andere tuincentra is, dat het personeel altijd vriendelijk groet met een lach. Dat is net dat extra.
Daarnaast is het altijd schoon, goed gesorteerd assortiment met leuke aanbiedingen.
Op Koningsdag is dat beetje meer, een leuk klein cakje met oranje glazuur bij de koffie!
Yvonne
|is niet nodig.altijd als we komen is het al anders Na Zevenhuizen Pijnacker Rhoon enz. is Zoetermeer de leukste ,gezelligste, gevarieerdeste en vooral nu ze ook heerlijke patatjes hebben, DE tuincentrum voor ONS en de hondjes. p/s JIP de hartelijke groeten van ons,
Arnout ense
|ik kom er graag vooral met de kersttijd, leuke aanbiedingen, groot assortiment
Anja Kalmijn
|Fijne overzichtelijke winkel met vriendelijk en kundig personeel. Ik ben vaste fan en vaste klant!