Ik vind het een gezellige winkel de entree is al supernde parkeerplaatsen grandioos maar het is wel erg warm binnen !!!
8.8
0
De Vries
|
Personeel vissen en reptielen afdeling zeer goed geïnformeerd.
Prijzen van planten te hoog.
Geen grind, jammer.
6.6
0
Rob van Toledo
|
Ik kwam voor een bepaalde aanbieding en dacht snel klaar te zijn. Dus ik ging zomder kar naar binnen. Binnen aan gekomen zag ik nog iets waar ik naar op zoek was. Ik besloot om toch maar een wagentje te halen, ik had echter geen muntgeld, na navraag bij een medewerkster kreeg ik zo van haar haar eigen AH munt te leen. Geweldige service. Ook bij de visafdeling kreeg ik veel goede adviezen. Kortom een geslaagde koopjesdag! Ik kom zeker terug. De klantvriendelijkheid maakt toch vaak het verschil. Je voelt je welkom.
9.4
0
Hanneke Marchal
|
Paar jaar geleden kweepeerboom gekocht. Na een jaar kwam ik er achter dat hij niet aangeslagen was. Teruggebracht en ik kreeg een nieuwe terwijl ik niet eens het bonnetje meer had. Dat noem ik nog eens service!! Deze boom is trouwens prachtig gegroeid en we oogsten elk jaar kilo's kweeperen.
7.6
0
Inge zonneveld
|
Het is wat onoverzichtelijk geworden door de tuinmeubelen afdeling, hoe die opgezet is.
1308 Reviews Plaats review
Rita Schreuder
|Ik vind het een gezellige winkel de entree is al supernde parkeerplaatsen grandioos maar het is wel erg warm binnen !!!
De Vries
|Personeel vissen en reptielen afdeling zeer goed geïnformeerd.
Prijzen van planten te hoog.
Geen grind, jammer.
Rob van Toledo
|Ik kwam voor een bepaalde aanbieding en dacht snel klaar te zijn. Dus ik ging zomder kar naar binnen. Binnen aan gekomen zag ik nog iets waar ik naar op zoek was. Ik besloot om toch maar een wagentje te halen, ik had echter geen muntgeld, na navraag bij een medewerkster kreeg ik zo van haar haar eigen AH munt te leen. Geweldige service. Ook bij de visafdeling kreeg ik veel goede adviezen. Kortom een geslaagde koopjesdag! Ik kom zeker terug. De klantvriendelijkheid maakt toch vaak het verschil. Je voelt je welkom.
Hanneke Marchal
|Paar jaar geleden kweepeerboom gekocht. Na een jaar kwam ik er achter dat hij niet aangeslagen was. Teruggebracht en ik kreeg een nieuwe terwijl ik niet eens het bonnetje meer had. Dat noem ik nog eens service!! Deze boom is trouwens prachtig gegroeid en we oogsten elk jaar kilo's kweeperen.
Inge zonneveld
|Het is wat onoverzichtelijk geworden door de tuinmeubelen afdeling, hoe die opgezet is.