Vriendelijk deskundig personeel goede sfeer, aantrekkelijk assortiment. Makkelijk bereikbaar goed parkeren. Een aanrader voor elke plantenliefhebber!
8.5
0
M.Lut-Heinrichs
|
Ik vind het een prettige winkel om rond te lopen. Overzichtelijk en aantrekkelijk.
8.9
0
A.L. van Wijk
|
Ik ben in het algemeen genomen tevreden over het gehele concept. Artikel(en) waar ik naar op zoek ben is/zijn vrijwel altijd te vinden. Alleen het door te voeren beleid omtrent verkoop van bestrijdingsmiddelen welke bijensterfte veroorzaken worden te traag doorgevoerd.
7.2
0
FCM Herscheid
|
houwen zo, en doorgaan op de ingeslagen weg. Veranderen niet nodig.
7.7
0
Sharmila
|
Zijn al jaren klant bij intratuin zoetermeer.
Tot heden zijn wij altijd goed geadviseerd en vinden het prettig om bij intratuin onze spullen te kopen.
1308 Reviews Plaats review
p vis
|Vriendelijk deskundig personeel goede sfeer, aantrekkelijk assortiment. Makkelijk bereikbaar goed parkeren. Een aanrader voor elke plantenliefhebber!
M.Lut-Heinrichs
|Ik vind het een prettige winkel om rond te lopen. Overzichtelijk en aantrekkelijk.
A.L. van Wijk
|Ik ben in het algemeen genomen tevreden over het gehele concept. Artikel(en) waar ik naar op zoek ben is/zijn vrijwel altijd te vinden. Alleen het door te voeren beleid omtrent verkoop van bestrijdingsmiddelen welke bijensterfte veroorzaken worden te traag doorgevoerd.
FCM Herscheid
|houwen zo, en doorgaan op de ingeslagen weg. Veranderen niet nodig.
Sharmila
|Zijn al jaren klant bij intratuin zoetermeer.
Tot heden zijn wij altijd goed geadviseerd en vinden het prettig om bij intratuin onze spullen te kopen.