Je belt met de vraag of het bereiken van de pensioendatum nog gevolgen heeft voor het gebruik van de Bijenkorf Card. Er werd vervolgens een enkele vraag gesteld over mijn huidige financiële positie die aanzienlijk beter is dan op het moment van aanvraag ( nb geen volledig onderzoek dus). Hierna werd mij medegedeeld dat de Card met onmiddellijke ingang werd geannuleerd. Maar niet alleen dat. Ook mijn ABN Amro Card werd met onmiddellijke ingang geblokkeerd. Heimelijk gedrag en onzorgvuldig onderzoek kenmerken de gang van zaken. De ABN Amro zal ik heel snel inruilen voor een andere bank ( na 43 jaar). De Bijenkorf zal ik nooit meer betreden ( na 60 jaar). Uiteindelijk wordt dan toch duidelijk met wat voor soort organisaties je te maken hebt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Aafke
|
Al bijna 30 jaar klant (en altijd keurig betaald binnen het termijn) Mag ik de creditcard niet meer op mIjn naam hebben. Ik ben 1,5 jaar zzper (goedlopend) en moet blijkbaar met de nieuwe regels minimaal 2 jaar zzper zijn om mn kaart te mogen behouden op alleen mijn naam.
Na 2 maanden strijd, heb ik het opgegeven en vandaag gemaild dat ik de kaart wil opzeggen.
Echt bizar!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peter
|
jarenlang geld naar ze gebracht, zit het even tegen moet je maar je huis verkopen om 100 euro terug te betalen.***. Aardige medewerkers wel,***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wiola
|
Ik ben een aantal jeren in het bezit van credit card bij ICS. Paar dagen geleden gebeld en uitgelegd dat er afschrijvingen plaats vinden die niet klopeen. Ik heb drie keer gebeld en uitgelegd dat het niet bij mij bekend is en dat ik mijn credit card wil blokeren om te voorkkmen dat er nog meer afschrijvingen plaats gaan vinden. Ze zeggen dat dit niet mogelijk is... Ik moet dus het laten gebeuren en per keer lekker betwisten. Klanten service is heel slecht, mensen zijn erg onardig en alles behalve behulpzaam. Ik vindt het jammer omdat ik zo veel jaren klant ben geweest. Ik heb geen aansprak op wat van mijn credit card word zonder mijn toestemming afgeschreven.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Soran Al-Naqshbandi
|
I was busy for more than 6 weeks with them to get de Bijenkorf credit card before going for vacation. I called them more than 10 times and send them emails and every time they asked strange questions. Now I took a Visa signature card and I'm happy. Shame on you.
9 Reviews Plaats review
Job
|Je belt met de vraag of het bereiken van de pensioendatum nog gevolgen heeft voor het gebruik van de Bijenkorf Card. Er werd vervolgens een enkele vraag gesteld over mijn huidige financiële positie die aanzienlijk beter is dan op het moment van aanvraag ( nb geen volledig onderzoek dus). Hierna werd mij medegedeeld dat de Card met onmiddellijke ingang werd geannuleerd. Maar niet alleen dat. Ook mijn ABN Amro Card werd met onmiddellijke ingang geblokkeerd. Heimelijk gedrag en onzorgvuldig onderzoek kenmerken de gang van zaken. De ABN Amro zal ik heel snel inruilen voor een andere bank ( na 43 jaar). De Bijenkorf zal ik nooit meer betreden ( na 60 jaar). Uiteindelijk wordt dan toch duidelijk met wat voor soort organisaties je te maken hebt.
Aafke
|Al bijna 30 jaar klant (en altijd keurig betaald binnen het termijn) Mag ik de creditcard niet meer op mIjn naam hebben. Ik ben 1,5 jaar zzper (goedlopend) en moet blijkbaar met de nieuwe regels minimaal 2 jaar zzper zijn om mn kaart te mogen behouden op alleen mijn naam.
Na 2 maanden strijd, heb ik het opgegeven en vandaag gemaild dat ik de kaart wil opzeggen.
Echt bizar!
Peter
|jarenlang geld naar ze gebracht, zit het even tegen moet je maar je huis verkopen om 100 euro terug te betalen.***. Aardige medewerkers wel,***
Wiola
|Ik ben een aantal jeren in het bezit van credit card bij ICS. Paar dagen geleden gebeld en uitgelegd dat er afschrijvingen plaats vinden die niet klopeen. Ik heb drie keer gebeld en uitgelegd dat het niet bij mij bekend is en dat ik mijn credit card wil blokeren om te voorkkmen dat er nog meer afschrijvingen plaats gaan vinden. Ze zeggen dat dit niet mogelijk is... Ik moet dus het laten gebeuren en per keer lekker betwisten. Klanten service is heel slecht, mensen zijn erg onardig en alles behalve behulpzaam. Ik vindt het jammer omdat ik zo veel jaren klant ben geweest. Ik heb geen aansprak op wat van mijn credit card word zonder mijn toestemming afgeschreven.
Soran Al-Naqshbandi
|I was busy for more than 6 weeks with them to get de Bijenkorf credit card before going for vacation. I called them more than 10 times and send them emails and every time they asked strange questions. Now I took a Visa signature card and I'm happy. Shame on you.