Dacht met de ANWB creditcard een betrouwbare creditcard te hebben, maar oh wat een teleurstelling. Dat juist ANWB met zo'n partij in zee gaat stelt me teleur. Onverwachts werden er meerdere bedragen afgeschreven en toen ik met ICS fraudedesk belde werd me verteld dat het hier geen fraude betrof, enige uitleg konden ze me niet geven. Kortom ANWB stop met deze ***club, het voegt niets toe. Alleen wordt jullie naam te grabbel gegooid
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk
|
Zitten ook tegen ons pensioen aan en dan komt er nog meer binnen dan werkend. Maar ICs stopt mijn card en biedt aan een prepaid. Geen bkr registratie en 30 jaar card betekenen niks. Binnen 4 dagen creditcard met 5000 limiet via rabobank in de bus. Doe geen zaken met dit waardeloze bedrijf! Je wordt als hond behandeld. Mijn kids zeggen de kaarten nu ook op. F ics
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nicolaas
|
Waardeloos bedrijfsvoering, neem een andere creditcard aanbieder. Mijn financiële situatie is goed, geen schulden en altijd netjes betaald. Ik denk dat mijn inkomen hoger is dan menigeen die bij ICS werkt. Ik gebruik card hoofdzakelijk voor vakantie want in USA kan je niet zonder zoals autohuren, hotels reserveren en soms omdat een bedrijf daar bankpas weigert. Nu na nieuwe beoordeling terwijl card nog ruim een jaar geldig is ben ik afgewezen en wordt card na systeem beoordeling geblokkeerd. Reden ter bescherming van mij om niet in financiële problemen te komen, belachelijk. Ik denk dat reden is mijn leeftijd, ga bijna met pensioen, onze 2e card opgezegd want maken hier geen gebruik meer van, dus inkomen van mijn vrouw telt niet meer mee en maak ook niet zoveel gebruik van card dus is weinig aan mij te verdienen. Terwijl het verplicht is bij afwijzing contact op te nemen om een passende oplossing te zoeken is het gewoon NEE. Niks geen contact opnemen. Na mijn boze telefoontje werd voorgesteld om mijn situatie door medewerker nogmaals persoonlijk te laten beoordelen en te kijken ook voorstel was een debet te nemen maar daar huur je geen auto mee en geen hotel zeker niet in USA. Wil niets meer mee te maken hebben met dit onpersoonlijk bedrijf met deze vorm van systeem beoordeling en niet naar je persoonlijke situatie kijkend. Ga nu wel naar andere maatschappij die NIET van ICS is, opzouten die zooi. Ze willen mij en andere niet meer hebben.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
diana
|
WAARDELOOS !! schandalig is t gewoon, na jaren rente te hebben betaald en netjes elke maand mn aflossing word ineens mn card geblokkeerd terwijl we elke maand meer dan 2000 netto overhouden. ik ben pas 42 dus met leeftijd heeft t niets te maken. buiten dat, kun je ook niet meer inloggen want hij is geblokkeerd en verwijderd?!. dus rente overzichten en hoe en wat kun je ineens niet meer zien. ook betalen via de app of mijn icscard werkt niet meer. als je dan belt krijg je een medewerkster die doodleuk zegt dat ik te weinig inkomen heb?! had me dan die kaart nooit gegeven want mn inkomen is nog nooit zo hoog geweest. Echt totaal niet klantvriendelijk en gewoon puur schandalig!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peeters
|
ZELFS MET EEN MILJOEN VERMOGEN TREKT ICS VISA Credit card GEWOON IN !!
Ik gebruik al 20 jaar een visa ICS card en krijg per 1 november gewoon een brief thuis dat mijn creditcard door ICS geblokkeerd wordt. Het probleem is opeens dat ik als zelfstandige in box 1 net een te laag arbeidsinkomen heb; dat ik door hard werken en veel sparen in box 3 een vermogen van ruim 1 miljoen euro heb en daar juist veel inkomsten uit haal is niet van belang. "Tellen we niet mee, u bent financieel niet meer draagkrachtig" wordt er gewoon neerbuigend gesteld...
Aan de telefoon geeft ICS me aan dat ik niet de enige ben; er zijn ook veel ouderen waarvan ze de credit card afnemen; al hebben ze een spaarrekening met een miljoen euro, als ze een klein pensioen hebben hebben ze pech gehad. BIZAR!!
ICS verwijst naar gedragscodes en richtlijnen die de zwakkeren moet beschermen tegen te hoge schulden. Prima, maar daar vallen mensen met vermogen toch echt niet onder. Blijkbaar is voor ICS iedereen die in box 1 niet het gewenste bedrag haalt een onverantwoordelijke kleuter die beschermd moeten worden en waarbij ze dan abrupt de kaart denken te kunnen intrekken.
Verhaal van ICS van "zorgplicht" en "gedragscode" is ook niet correct; in deze code staat letterlijk dat kredietverleners ook wel degelijk zelf invulling kunnen geven aan de wijze waarop ze bepaalde type inkomens op verantwoorde wijze meenemen" Maar ja dat is natuurlijk ingewikkeld en maatwerk, dat kost tijd en daar hebben ze geen zin in.
Ik voel me als zeer trouwe klant waaraan ICS veel geld heeft verdiend als oud vuil behandeld. Deze gang van zaken is ook intriest als je artikel 3 van de voorwaarden van ICS zelf leest:
Onze algemene verplichtingen: "Wij zijn bij onze dienstverlening zorgvuldig en houden hierbij zo goed mogelijk rekening met uw belangen"
36 Reviews Plaats review
Henk Bouman
|Dacht met de ANWB creditcard een betrouwbare creditcard te hebben, maar oh wat een teleurstelling. Dat juist ANWB met zo'n partij in zee gaat stelt me teleur. Onverwachts werden er meerdere bedragen afgeschreven en toen ik met ICS fraudedesk belde werd me verteld dat het hier geen fraude betrof, enige uitleg konden ze me niet geven. Kortom ANWB stop met deze ***club, het voegt niets toe. Alleen wordt jullie naam te grabbel gegooid
Henk
|Zitten ook tegen ons pensioen aan en dan komt er nog meer binnen dan werkend. Maar ICs stopt mijn card en biedt aan een prepaid. Geen bkr registratie en 30 jaar card betekenen niks. Binnen 4 dagen creditcard met 5000 limiet via rabobank in de bus. Doe geen zaken met dit waardeloze bedrijf! Je wordt als hond behandeld. Mijn kids zeggen de kaarten nu ook op. F ics
Nicolaas
|Waardeloos bedrijfsvoering, neem een andere creditcard aanbieder. Mijn financiële situatie is goed, geen schulden en altijd netjes betaald. Ik denk dat mijn inkomen hoger is dan menigeen die bij ICS werkt. Ik gebruik card hoofdzakelijk voor vakantie want in USA kan je niet zonder zoals autohuren, hotels reserveren en soms omdat een bedrijf daar bankpas weigert. Nu na nieuwe beoordeling terwijl card nog ruim een jaar geldig is ben ik afgewezen en wordt card na systeem beoordeling geblokkeerd. Reden ter bescherming van mij om niet in financiële problemen te komen, belachelijk. Ik denk dat reden is mijn leeftijd, ga bijna met pensioen, onze 2e card opgezegd want maken hier geen gebruik meer van, dus inkomen van mijn vrouw telt niet meer mee en maak ook niet zoveel gebruik van card dus is weinig aan mij te verdienen. Terwijl het verplicht is bij afwijzing contact op te nemen om een passende oplossing te zoeken is het gewoon NEE. Niks geen contact opnemen. Na mijn boze telefoontje werd voorgesteld om mijn situatie door medewerker nogmaals persoonlijk te laten beoordelen en te kijken ook voorstel was een debet te nemen maar daar huur je geen auto mee en geen hotel zeker niet in USA. Wil niets meer mee te maken hebben met dit onpersoonlijk bedrijf met deze vorm van systeem beoordeling en niet naar je persoonlijke situatie kijkend. Ga nu wel naar andere maatschappij die NIET van ICS is, opzouten die zooi. Ze willen mij en andere niet meer hebben.
diana
|WAARDELOOS !! schandalig is t gewoon, na jaren rente te hebben betaald en netjes elke maand mn aflossing word ineens mn card geblokkeerd terwijl we elke maand meer dan 2000 netto overhouden. ik ben pas 42 dus met leeftijd heeft t niets te maken. buiten dat, kun je ook niet meer inloggen want hij is geblokkeerd en verwijderd?!. dus rente overzichten en hoe en wat kun je ineens niet meer zien. ook betalen via de app of mijn icscard werkt niet meer. als je dan belt krijg je een medewerkster die doodleuk zegt dat ik te weinig inkomen heb?! had me dan die kaart nooit gegeven want mn inkomen is nog nooit zo hoog geweest. Echt totaal niet klantvriendelijk en gewoon puur schandalig!
Peeters
|ZELFS MET EEN MILJOEN VERMOGEN TREKT ICS VISA Credit card GEWOON IN !!
Ik gebruik al 20 jaar een visa ICS card en krijg per 1 november gewoon een brief thuis dat mijn creditcard door ICS geblokkeerd wordt. Het probleem is opeens dat ik als zelfstandige in box 1 net een te laag arbeidsinkomen heb; dat ik door hard werken en veel sparen in box 3 een vermogen van ruim 1 miljoen euro heb en daar juist veel inkomsten uit haal is niet van belang. "Tellen we niet mee, u bent financieel niet meer draagkrachtig" wordt er gewoon neerbuigend gesteld...
Aan de telefoon geeft ICS me aan dat ik niet de enige ben; er zijn ook veel ouderen waarvan ze de credit card afnemen; al hebben ze een spaarrekening met een miljoen euro, als ze een klein pensioen hebben hebben ze pech gehad. BIZAR!!
ICS verwijst naar gedragscodes en richtlijnen die de zwakkeren moet beschermen tegen te hoge schulden. Prima, maar daar vallen mensen met vermogen toch echt niet onder. Blijkbaar is voor ICS iedereen die in box 1 niet het gewenste bedrag haalt een onverantwoordelijke kleuter die beschermd moeten worden en waarbij ze dan abrupt de kaart denken te kunnen intrekken.
Verhaal van ICS van "zorgplicht" en "gedragscode" is ook niet correct; in deze code staat letterlijk dat kredietverleners ook wel degelijk zelf invulling kunnen geven aan de wijze waarop ze bepaalde type inkomens op verantwoorde wijze meenemen" Maar ja dat is natuurlijk ingewikkeld en maatwerk, dat kost tijd en daar hebben ze geen zin in.
Ik voel me als zeer trouwe klant waaraan ICS veel geld heeft verdiend als oud vuil behandeld. Deze gang van zaken is ook intriest als je artikel 3 van de voorwaarden van ICS zelf leest:
Onze algemene verplichtingen: "Wij zijn bij onze dienstverlening zorgvuldig en houden hierbij zo goed mogelijk rekening met uw belangen"