Al 12 jaar klant (geweest), alle issues werden snel en adequaat afgehandeld. Zo niet in 2022. Folders verkeerd gevouwen. Foto gemaakt (met rode pijltjes) en gemaild. Na 2 dagen reactie per mail "Of ik foto's wil maken van het verzendlabel en een serie folders". Tuurlijk...doe ik. Na 5 dagen een reactie. Drukwerk is conform de drukproef. Kan een herdruk krijgen met 5,33 euro korting. Terug gemaild dat ik het vreemd vind dat 65 folders wel goed gevouwen zijn en 193 niet!. Geen reactie! Elders laten drukken zonder problemen. En die 5,33 euro? 2 euro erbij en idrukker kan het boek van Jay Bear kopen "How to hug your customers". Hebben ze zeker nodig!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Susan
|
Wat een vreselijk slechte ongeorganiseerde bende!!!
Deadline niet gehaald door iDrukker!!!
Ik heb betaald en keurg de regels gevolgd voor spoedlevering voor 10 uur maar de levering is niet gedaan en stond zelfs nog 'in productie' werd mij verteld toen ik belde om verhaal te halen!
Dit kost je klanten, geld, tijd en heel veel frustratie!!!
En hou rekening met minimaal een half uur wachttijd als je belt met de klantenservice!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
JW de Jong
|
Wat een chaos: Eerst verkeerde informatie via de mail gekregen na vraag over de formaten, daarna pas om 19 uur laten weten dat je de deadline van de volgende dag niet haalt, waardoor dat dus ook niet meer elders kan worden uitgezet, eindeloos gezanik over de bestanden die te groot zouden zijn wat uiteindelijk niet zo was en dan nog een van de 10 doeken niet leveren, een dag te laat, en dan ook niet uit jezelf met prijscompensatie komen voor de dag later leveren. De mensen aan de telefoon waren wel erg aardig maar heb wel 3 uur in totaal aan te telefoon gezeten of in de wacht. Wat een blamage. De order was er een van 1000 euro en zou indien succesvol vaak worden herhaald. Dus advies: ga wat zorgvuldiger met je orders om. We hebben hier heel veel stress van gehad. Doeken zelf waren wel erg mooi.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hoopcommunicatie
|
visitekaartjes laten drukken
Sterke punten
Even checken of alles klopt
Verbeterpunten of tips
Levertijd duidelijker aangeven op site.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
G. van Duijsen
|
Goede snelle service. Zeer klantvriendelijk
Sterke punten
Snelle service vriendelijke mensen aan de telefoon goede kwaliteit van de producten.
318 Reviews Plaats review
Marc
|Al 12 jaar klant (geweest), alle issues werden snel en adequaat afgehandeld. Zo niet in 2022. Folders verkeerd gevouwen. Foto gemaakt (met rode pijltjes) en gemaild. Na 2 dagen reactie per mail "Of ik foto's wil maken van het verzendlabel en een serie folders". Tuurlijk...doe ik. Na 5 dagen een reactie. Drukwerk is conform de drukproef. Kan een herdruk krijgen met 5,33 euro korting. Terug gemaild dat ik het vreemd vind dat 65 folders wel goed gevouwen zijn en 193 niet!. Geen reactie! Elders laten drukken zonder problemen. En die 5,33 euro? 2 euro erbij en idrukker kan het boek van Jay Bear kopen "How to hug your customers". Hebben ze zeker nodig!
Susan
|Wat een vreselijk slechte ongeorganiseerde bende!!!
Deadline niet gehaald door iDrukker!!!
Ik heb betaald en keurg de regels gevolgd voor spoedlevering voor 10 uur maar de levering is niet gedaan en stond zelfs nog 'in productie' werd mij verteld toen ik belde om verhaal te halen!
Dit kost je klanten, geld, tijd en heel veel frustratie!!!
En hou rekening met minimaal een half uur wachttijd als je belt met de klantenservice!
JW de Jong
|Wat een chaos: Eerst verkeerde informatie via de mail gekregen na vraag over de formaten, daarna pas om 19 uur laten weten dat je de deadline van de volgende dag niet haalt, waardoor dat dus ook niet meer elders kan worden uitgezet, eindeloos gezanik over de bestanden die te groot zouden zijn wat uiteindelijk niet zo was en dan nog een van de 10 doeken niet leveren, een dag te laat, en dan ook niet uit jezelf met prijscompensatie komen voor de dag later leveren. De mensen aan de telefoon waren wel erg aardig maar heb wel 3 uur in totaal aan te telefoon gezeten of in de wacht. Wat een blamage. De order was er een van 1000 euro en zou indien succesvol vaak worden herhaald. Dus advies: ga wat zorgvuldiger met je orders om. We hebben hier heel veel stress van gehad. Doeken zelf waren wel erg mooi.
Hoopcommunicatie
|visitekaartjes laten drukken
Sterke punten
Even checken of alles klopt
Verbeterpunten of tips
Levertijd duidelijker aangeven op site.
G. van Duijsen
|Goede snelle service. Zeer klantvriendelijk
Sterke punten
Snelle service vriendelijke mensen aan de telefoon goede kwaliteit van de producten.