Inspirerende en verhelderende training waarbij je vooral gedragstijlen leert herkennen en mee om leert gaan. Begrip voor elkaars stijl en vooral het hoe en waarom er achter maakt dat je een betere manier van conflicthantering toepast
8.0
0
Arine wassenaar
|
Toelichting Samen met mijn collega hebben wij deze dag als zeer positief ervaren. Programma was helder verfrissend veel tips enthousiaste trainer die de aandacht van iedere deelnemer goed wist vast te houden goede locatie niet te grote groepen. Afgerond in 6 2015 Naam Arine Wassenaar
10
0
Marga Meijer
|
Tijdens de cursus werden zowel door trainer als cursisten praktijkvoorbeelden gegeven besproken dit was heel fijn om soms toch de droge stof beter te begrijpen. De trainer was super vertelde duidelijk en nam de tijd. De locatie was goed lekker midden in het centrum goed te bereiken voor iedereen en de lunch was super en goed geregeld.
10
0
Andy van Ijzendoorn
|
De training Klant- en Servicegericht was erg effectief. Veel handige tools geleerd om zelf en mijn personeel sneller en beter te laten werken met klachten en overige Customer support zaken.
10
0
Jorine Bergman
|
Het was een intensieve week maar erg leerzaam en praktisch. Er was veel tijd voor praktijkvoorbeelden. Mede dankzij deze training heb ik een een nieuwe opdracht gekregen waarbij een prince2 foundation certificaat vereist was.
1250 Reviews Plaats review
Maurice Kassing
|Inspirerende en verhelderende training waarbij je vooral gedragstijlen leert herkennen en mee om leert gaan. Begrip voor elkaars stijl en vooral het hoe en waarom er achter maakt dat je een betere manier van conflicthantering toepast
Arine wassenaar
|Toelichting Samen met mijn collega hebben wij deze dag als zeer positief ervaren. Programma was helder verfrissend veel tips enthousiaste trainer die de aandacht van iedere deelnemer goed wist vast te houden goede locatie niet te grote groepen. Afgerond in 6 2015 Naam Arine Wassenaar
Marga Meijer
|Tijdens de cursus werden zowel door trainer als cursisten praktijkvoorbeelden gegeven besproken dit was heel fijn om soms toch de droge stof beter te begrijpen. De trainer was super vertelde duidelijk en nam de tijd. De locatie was goed lekker midden in het centrum goed te bereiken voor iedereen en de lunch was super en goed geregeld.
Andy van Ijzendoorn
|De training Klant- en Servicegericht was erg effectief. Veel handige tools geleerd om zelf en mijn personeel sneller en beter te laten werken met klachten en overige Customer support zaken.
Jorine Bergman
|Het was een intensieve week maar erg leerzaam en praktisch. Er was veel tijd voor praktijkvoorbeelden. Mede dankzij deze training heb ik een een nieuwe opdracht gekregen waarbij een prince2 foundation certificaat vereist was.