Wat er in de showroom staat is duidelijk niet de kwaliteit die je geleverd krijgt. De bank in de showroom (Amsterdam arena) was keurig strak gestoffeerd. De geleverde bank is slecht gestoffeerd,overal plooien etc. Via servicedienst is de bank retour geweest naar de fabrikant (mecam group).
Hier is er een (1) ding verbeterd maar aan de plooien in zit- en rugkussens is niets gedaan.
Weer contact met serviceafdeling en foto's aangeleverd. De fabrikant stelt nu dat de plooien normaal zijn en geen verdere actie noodzakelijk is . En Houweling verschuilt zich nu achter de fabrikant en deelt dezelfde mening en neemt geen verantwoording voor dit slechte product.
En de klant : Die bekijkt het maar! KOOP NIET BIJ DEZE ZAAK !!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E.Wijnberg
|
Wij hebben 6 eetkamerstoelen bij Houweling gekocht
Worden afgeleverd met deuk in het binnenwerk boven in de rug
Productie fout wordt erkend
Stoelen worden NIET voor goede exemplaren omgeruild
Houweling wil de bekleding eraf laten tornen, binnenwerk repareren , stof er weer op en ons opgelapte stoelen leveren
Kom op zeg !!!!! We hebben nieuwe stoelen gekocht !!!!
Bij bezorging zegt de chauffeur dat de knik weg zou trekken, dus we hebben alles betaald
Knik is zeker NIET weggetrokken en nu naar de geschillen commissie !!!!
Aangezien de firma Houweling geen verantwoordelijk neemt en ons veel overlast aandoet en misvormde stoelen niet wil omruilen, zullen we daar nooit meer een aankoop doen
Dan kun je beter op marktplaats kopen, dan weet je dat er iets aan kan markeren !
Het geeft veel stress en is een grove schande !
Nu afwachten of de geschillen commissie objectief is, kost in trouwens ook weer veel geld !
,
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
John
|
Wat een waardeloze bende in Leiderdorp.
Actief op zoek naar een nieuwe bank. Tonen veel interesse, worden aan ons lot overgelaten en dan van verkeerde informatie voorzien. De prijs als aangeduid op de bank klopte al niet en we kregen de verkeerde info van een andere bank. Waren van plan om een bank te bestellen (~8500), maar dankzij de klantvriendelijkheid van de medewerkers gaan we op zoek meubelzaak waar we wel wat aandacht krijgen. Ik snap het niet eerlijk gezegd - we werden bijna vijandig benaderd toen we aangeven dat er iets niet klopte. En daarna werd het weggewuifd als onbelangrijk. Het gaat hier wel om een behoorlijk te besteden bedrag, een beetje service zou heel fijn zijn geweest.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rik de Lange
|
Pas op! Verkoop Houwelig adviseert anders (kennelijk gebakken lucht) dan de uitvoering. Bij ons - bank wordt geïmpregneerd (400,0) en afneembaar, blijken alleen zitgedeeltes te zijn. lichte bank (bijna 7.000,) hadden wij anders NOOIT gekocht met huisdieren (hond, kat). - service afdeling "lost op" en komt met een alternatief (2 zitbank voor een 6 zitsbank) ..... Een alternatieve oplossing kost opnieuw een week omdat het niks mag kosten..... - Volgens service afdeling (Rob ***) ben ik de 1e met klacht hieromtrend........ hele aparte service........
4 Reviews Plaats review
M.J. van Kessel
|Wat er in de showroom staat is duidelijk niet de kwaliteit die je geleverd krijgt. De bank in de showroom (Amsterdam arena) was keurig strak gestoffeerd. De geleverde bank is slecht gestoffeerd,overal plooien etc. Via servicedienst is de bank retour geweest naar de fabrikant (mecam group).
Hier is er een (1) ding verbeterd maar aan de plooien in zit- en rugkussens is niets gedaan.
Weer contact met serviceafdeling en foto's aangeleverd. De fabrikant stelt nu dat de plooien normaal zijn en geen verdere actie noodzakelijk is . En Houweling verschuilt zich nu achter de fabrikant en deelt dezelfde mening en neemt geen verantwoording voor dit slechte product.
En de klant : Die bekijkt het maar! KOOP NIET BIJ DEZE ZAAK !!
E.Wijnberg
|Wij hebben 6 eetkamerstoelen bij Houweling gekocht
Worden afgeleverd met deuk in het binnenwerk boven in de rug
Productie fout wordt erkend
Stoelen worden NIET voor goede exemplaren omgeruild
Houweling wil de bekleding eraf laten tornen, binnenwerk repareren , stof er weer op en ons opgelapte stoelen leveren
Kom op zeg !!!!! We hebben nieuwe stoelen gekocht !!!!
Bij bezorging zegt de chauffeur dat de knik weg zou trekken, dus we hebben alles betaald
Knik is zeker NIET weggetrokken en nu naar de geschillen commissie !!!!
Aangezien de firma Houweling geen verantwoordelijk neemt en ons veel overlast aandoet en misvormde stoelen niet wil omruilen, zullen we daar nooit meer een aankoop doen
Dan kun je beter op marktplaats kopen, dan weet je dat er iets aan kan markeren !
Het geeft veel stress en is een grove schande !
Nu afwachten of de geschillen commissie objectief is, kost in trouwens ook weer veel geld !
,
John
|Wat een waardeloze bende in Leiderdorp.
Actief op zoek naar een nieuwe bank. Tonen veel interesse, worden aan ons lot overgelaten en dan van verkeerde informatie voorzien. De prijs als aangeduid op de bank klopte al niet en we kregen de verkeerde info van een andere bank. Waren van plan om een bank te bestellen (~8500), maar dankzij de klantvriendelijkheid van de medewerkers gaan we op zoek meubelzaak waar we wel wat aandacht krijgen. Ik snap het niet eerlijk gezegd - we werden bijna vijandig benaderd toen we aangeven dat er iets niet klopte. En daarna werd het weggewuifd als onbelangrijk. Het gaat hier wel om een behoorlijk te besteden bedrag, een beetje service zou heel fijn zijn geweest.
Rik de Lange
|Pas op! Verkoop Houwelig adviseert anders (kennelijk gebakken lucht) dan de uitvoering. Bij ons - bank wordt geïmpregneerd (400,0) en afneembaar, blijken alleen zitgedeeltes te zijn. lichte bank (bijna 7.000,) hadden wij anders NOOIT gekocht met huisdieren (hond, kat). - service afdeling "lost op" en komt met een alternatief (2 zitbank voor een 6 zitsbank) ..... Een alternatieve oplossing kost opnieuw een week omdat het niks mag kosten..... - Volgens service afdeling (Rob ***) ben ik de 1e met klacht hieromtrend........ hele aparte service........