Geboekt bij Corendon Plaza Badhoevendorp. Geen bevestiging gehad en boeking is er niet doorheen gekomen.
Betaald voor een boeking die nooit is gedaan. Ze geven aan dat het geld teruggestort wordt. De NL klantenservice zegt binnen 5 tot 10 werkdagen. De ENG klantenservice zegt binnen 3 tot 4 werkdagen, de andere medewerker zegt weer dat het binnen 72 uur weer op de rekening moet staan.
Blijf bellen en mailen naar hen om een terugbetaling. Ik heb gemaild naar info at hotels.com en het telefoonnummer vind je via de website. Ik heb printscreens van de betaling en de boeking die ik gedaan heb op hun website (let op het gaat niet om de bevestiging van de boeking want die heb ik nooit gekregen), gemaild. Uiteindelijk krijg je wel een reactie van hen.
Ik heb het geld teruggekregen na 5 dagen. Kijk aub uit iedereen en boek gewoon via hotel of het betreffende bedrijf zelf. Kost je misschien iets meer geld, maar hopelijk scheelt dit wel een betaling die je niet terugkrijgt als je er niet achteraan gaat.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Lea Lubeck
|
Vreselijk bedrijf, al 2,5 jaar bezig met hotel.com , gaat over 4 dagen Valencia. Hotel heeft ons nu geannuleerd omdat ze gesloten zijn. Valencia gaat niet meer door, maar ik kan de voucher (van 2,5 jaar geleden) alleen voor Valencia gebruiken. Terwijl er een andere medewerkerster gezegd heeft dat ik het ook ergens anders voor kan gebruiken. Steeds weer een andere dame, ze weten niets. En het geld wat ik wel terug zou krijgen heb ik ook nog niet. Echt moedeloos nu. En verdrietig dat dit niet verholpen kan worden. Doen ook geen moeite tot een oplossing.Laatste keer hotel.com
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Ellie Duits
|
hotel geboekt en betaald via ideal geen bevestiging gekregen niet terug te vinden in mijn account. telefonisch contact naar uren in de wacht moest maar mailen. gedaan krijg je een standaard mail terug dat je moet bellen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Rob
|
Hotel in Madagascar geboekt en betaald via hotels.com.
Hotel Tsienimparthy van 8 op 9 oktober. Boeking zou door hotels.com geannuleerd zijn omdat ze de eigenaar niet zouden betalen. Hij liet een aantal rekeningen zien die onbetaald zouden zijn. De enige optie was om de kamer opnieuw te betalen wat dus gedaan hebben. Na onze vakantie contact gezocht met hotels.com die het uit zouden zoeken.
Niets meer gehoord!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
BMW
|
Oppassen! Misleidende site. Zonder dat het duidelijk zichtbaar is staat er wanneer je al geboekt hebt, dat er schoonmaak kosten á €60 bijkomende kosten zijn. En ook nog eens dat de borg maar liefst €400 is!
46 Reviews Plaats review
Eva
|Geboekt bij Corendon Plaza Badhoevendorp. Geen bevestiging gehad en boeking is er niet doorheen gekomen.
Betaald voor een boeking die nooit is gedaan. Ze geven aan dat het geld teruggestort wordt. De NL klantenservice zegt binnen 5 tot 10 werkdagen. De ENG klantenservice zegt binnen 3 tot 4 werkdagen, de andere medewerker zegt weer dat het binnen 72 uur weer op de rekening moet staan.
Blijf bellen en mailen naar hen om een terugbetaling. Ik heb gemaild naar info at hotels.com en het telefoonnummer vind je via de website. Ik heb printscreens van de betaling en de boeking die ik gedaan heb op hun website (let op het gaat niet om de bevestiging van de boeking want die heb ik nooit gekregen), gemaild. Uiteindelijk krijg je wel een reactie van hen.
Ik heb het geld teruggekregen na 5 dagen. Kijk aub uit iedereen en boek gewoon via hotel of het betreffende bedrijf zelf. Kost je misschien iets meer geld, maar hopelijk scheelt dit wel een betaling die je niet terugkrijgt als je er niet achteraan gaat.
Lea Lubeck
|Vreselijk bedrijf, al 2,5 jaar bezig met hotel.com , gaat over 4 dagen Valencia. Hotel heeft ons nu geannuleerd omdat ze gesloten zijn. Valencia gaat niet meer door, maar ik kan de voucher (van 2,5 jaar geleden) alleen voor Valencia gebruiken. Terwijl er een andere medewerkerster gezegd heeft dat ik het ook ergens anders voor kan gebruiken. Steeds weer een andere dame, ze weten niets. En het geld wat ik wel terug zou krijgen heb ik ook nog niet. Echt moedeloos nu. En verdrietig dat dit niet verholpen kan worden. Doen ook geen moeite tot een oplossing.Laatste keer hotel.com
Ellie Duits
|hotel geboekt en betaald via ideal geen bevestiging gekregen niet terug te vinden in mijn account. telefonisch contact naar uren in de wacht moest maar mailen. gedaan krijg je een standaard mail terug dat je moet bellen.
Rob
|Hotel in Madagascar geboekt en betaald via hotels.com.
Hotel Tsienimparthy van 8 op 9 oktober. Boeking zou door hotels.com geannuleerd zijn omdat ze de eigenaar niet zouden betalen. Hij liet een aantal rekeningen zien die onbetaald zouden zijn. De enige optie was om de kamer opnieuw te betalen wat dus gedaan hebben. Na onze vakantie contact gezocht met hotels.com die het uit zouden zoeken.
Niets meer gehoord!!
BMW
|Oppassen! Misleidende site. Zonder dat het duidelijk zichtbaar is staat er wanneer je al geboekt hebt, dat er schoonmaak kosten á €60 bijkomende kosten zijn. En ook nog eens dat de borg maar liefst €400 is!