Fletcher Zutphen – een “tatty” hotel, geen 4* waard
Als u houdt van een hotel in een zakelijke omgeving, dan kan ik dit hotel aanbevelen. Bedrijvenpark rondom, met autodealer(s), bedrijfspanden, bouwmarkt, benzinestation. Ook als u houdt van vintage architectuur van 40/50 jaar geleden die onveranderd is gebleven, kan ik dit hotel ook aanbevelen.
Het leek wel aantrekkelijk, wat extra korting op de kamerprijs als je bij Fletcher Zutphen boekte, totdat ik bij aankomst in het hotel de kamer(s) wilde betalen. De korting geldt alleen voor de 1e kamer, niet voor de 2e kamer. Vreemde gang van zaken.
Of ik maar gelijk bij het inboeken voor het diner wilde reserveren. Ik was even verbaasd, kwam ik in een Michelin of BIB Gourmand restaurant ? Of had ik iets gemist waardoor dit restaurant door alle fijnproevers uit Nederland bezocht werd ? De tweede dag, niet gereserveerd voor het diner. En dan sta je voor joker in het restaurant, want je wordt niet bediend, echt niet. Te weinig personeel en daar begint de vicieuze cirkel als je je personeel onvoldoende betaalt.
Het ontbijt is een verhaal apart. 17,50 voor een ontbijtbuffet dat met 10 euro al ruim betaald is. Geen dienblad, dus slepen met wat je op je tafel wilt hebben. 3 soorten gesneden kaas (o.k.); 3 soorten low budget vleeswaren, die bij mij thuis nooit de tafel zullen bereiken. Deels ook een Engels ontbijt maar zonder de worstjes, zonder bacon, maar met uitgebakken vet spek. Op zaterdag nog echte croissantjes van bladerdeeg, prima dus. Op zondag in vorm geperste fabrieksmatig gemaakte halvemaanvormige broodjes van wit brooddeeg (geen bladerdeeg) die je zelfs in een low-quality supermarkt niet kan kopen. Hoe kan je je gasten zo in de maling nemen voor 17,50!
De kamers zijn duidelijk aan renovatie toe. Stucwerk muren die veelvuldig zijn gelatext en deurstijlen van de badkamer met gebrek aan verf. Onvoldoende verlichting in de te kleine badkamer; in een hoekje kon nog net een te laag toilet geplaatst worden.
En net als je in slaap gevallen bent, word je wakker gemaakt door een gezelschap jongvolwassenen die zich in de bar hebben bezat en over de gang lopen te rennen en te schreeuwen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Jacques van roosmalen
|
In Beekbergen een hok geboekt van Fletcher Hotel een donker hok bijna geen verlichting maar dat was waarschijnlijk om de smerigheid te verdoezelen mieren,stofvlokken en een heleboel muggen een smerige koekebak aan de wc bril waar ik dwars moest gaan zitten omdat ik met mijn knieën klem kwam te zitten tegen de muur. Een terras van 2bij 2 met 2 groen uitgeslagen stoelen en een asbak die al een tijd niet geleegd was. Dit zag er heel anders uit dan op de foto,s dus ben misleid . Ik ben naar de balie gegaan om mijn beklag te doen een andere kamer die zat er naast het zelfde als de eerste behalve de koekebak op de wc bril. Dus dat ging het ook niet worden het ziet er inderdaad niet zo schoon uit en het is erg gedateerd volgen de medewerkster dus we zijn weg gegaan. En thuis gekomen een klacht ingediend dat we misleid zijn dus een voucher alleen kan je deze niet in wisselen in de vakantie periode terwijl ik dit wel had gedaan met dat hok. Dan mijn geld maar terug maar dat gaat helemaal niet gebeuren dus niet alleen misleid maar ook nog ***.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Gerrit
|
Mijn ouders hadden via vakantieveilingen dit hotel geboekt maar ze kwamen er te laat achter dat dit feitelijk voor hen te ver rijden is (vader 85). Ze accepteerden dat ze de waardebon van vakantieveilingen twv ca 40 euro kwijt waren. Waar zij, en ik, grote moeite mee hebben is dat de kosten van het daarna geboekte diner (60 euro 2 personen) niet gerestitueerd worden omdat dit volgens de alg.voorwaarden zo geregeld is. Dit had m.i. eenvoudig omgezet kunnen worden in een dinerbon welke gebruikt kon worden in een ander fletcher hotel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Miriam
|
Een voucher met diner gekocht via AH.
Ik kon door medische problemen pas op het laatste moment boeken en daarbij is iets misgegaan.
Dus geprobeerd het goed te krijgen via Fletcher, zodat we gewoon in maart eindelijk een nachtje weg konden.
Maar Fletcher doet helemaal niets en zegt de voucher is niet opnieuw te activeren.
Het hotel waar we dus hadden moeten verblijven wil wel iets doen maar het hoofdkantoor dus niet.
Nooit meer een voucher voor mij.
Geld weggegooid en ook geen leuk uitje
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Erhan
|
Helaas ben ik erachter gekomen dat je genaaid word door dit hotel.
Ik had een voucher gekocht, maar helaas zit hier meer nadeel dan voordeel aanvast.
Ik heb en voor het hotel zelf betaald en het voucher zelf.
Je krijgt ook je geld niet terug want ze weten zich te dekken.
Trap hier niet in mensen.
Gelukkig ben ik ervaring rijker en raad dit hotel zeker niet aan dus afrader!
175 Reviews Plaats review
Peter
|Fletcher Zutphen – een “tatty” hotel, geen 4* waard
Als u houdt van een hotel in een zakelijke omgeving, dan kan ik dit hotel aanbevelen. Bedrijvenpark rondom, met autodealer(s), bedrijfspanden, bouwmarkt, benzinestation. Ook als u houdt van vintage architectuur van 40/50 jaar geleden die onveranderd is gebleven, kan ik dit hotel ook aanbevelen.
Het leek wel aantrekkelijk, wat extra korting op de kamerprijs als je bij Fletcher Zutphen boekte, totdat ik bij aankomst in het hotel de kamer(s) wilde betalen. De korting geldt alleen voor de 1e kamer, niet voor de 2e kamer. Vreemde gang van zaken.
Of ik maar gelijk bij het inboeken voor het diner wilde reserveren. Ik was even verbaasd, kwam ik in een Michelin of BIB Gourmand restaurant ? Of had ik iets gemist waardoor dit restaurant door alle fijnproevers uit Nederland bezocht werd ? De tweede dag, niet gereserveerd voor het diner. En dan sta je voor joker in het restaurant, want je wordt niet bediend, echt niet. Te weinig personeel en daar begint de vicieuze cirkel als je je personeel onvoldoende betaalt.
Het ontbijt is een verhaal apart. 17,50 voor een ontbijtbuffet dat met 10 euro al ruim betaald is. Geen dienblad, dus slepen met wat je op je tafel wilt hebben. 3 soorten gesneden kaas (o.k.); 3 soorten low budget vleeswaren, die bij mij thuis nooit de tafel zullen bereiken. Deels ook een Engels ontbijt maar zonder de worstjes, zonder bacon, maar met uitgebakken vet spek. Op zaterdag nog echte croissantjes van bladerdeeg, prima dus. Op zondag in vorm geperste fabrieksmatig gemaakte halvemaanvormige broodjes van wit brooddeeg (geen bladerdeeg) die je zelfs in een low-quality supermarkt niet kan kopen. Hoe kan je je gasten zo in de maling nemen voor 17,50!
De kamers zijn duidelijk aan renovatie toe. Stucwerk muren die veelvuldig zijn gelatext en deurstijlen van de badkamer met gebrek aan verf. Onvoldoende verlichting in de te kleine badkamer; in een hoekje kon nog net een te laag toilet geplaatst worden.
En net als je in slaap gevallen bent, word je wakker gemaakt door een gezelschap jongvolwassenen die zich in de bar hebben bezat en over de gang lopen te rennen en te schreeuwen.
Jacques van roosmalen
|In Beekbergen een hok geboekt van Fletcher Hotel een donker hok bijna geen verlichting maar dat was waarschijnlijk om de smerigheid te verdoezelen mieren,stofvlokken en een heleboel muggen een smerige koekebak aan de wc bril waar ik dwars moest gaan zitten omdat ik met mijn knieën klem kwam te zitten tegen de muur. Een terras van 2bij 2 met 2 groen uitgeslagen stoelen en een asbak die al een tijd niet geleegd was. Dit zag er heel anders uit dan op de foto,s dus ben misleid . Ik ben naar de balie gegaan om mijn beklag te doen een andere kamer die zat er naast het zelfde als de eerste behalve de koekebak op de wc bril. Dus dat ging het ook niet worden het ziet er inderdaad niet zo schoon uit en het is erg gedateerd volgen de medewerkster dus we zijn weg gegaan. En thuis gekomen een klacht ingediend dat we misleid zijn dus een voucher alleen kan je deze niet in wisselen in de vakantie periode terwijl ik dit wel had gedaan met dat hok. Dan mijn geld maar terug maar dat gaat helemaal niet gebeuren dus niet alleen misleid maar ook nog ***.
Gerrit
|Mijn ouders hadden via vakantieveilingen dit hotel geboekt maar ze kwamen er te laat achter dat dit feitelijk voor hen te ver rijden is (vader 85). Ze accepteerden dat ze de waardebon van vakantieveilingen twv ca 40 euro kwijt waren. Waar zij, en ik, grote moeite mee hebben is dat de kosten van het daarna geboekte diner (60 euro 2 personen) niet gerestitueerd worden omdat dit volgens de alg.voorwaarden zo geregeld is. Dit had m.i. eenvoudig omgezet kunnen worden in een dinerbon welke gebruikt kon worden in een ander fletcher hotel.
Miriam
|Een voucher met diner gekocht via AH.
Ik kon door medische problemen pas op het laatste moment boeken en daarbij is iets misgegaan.
Dus geprobeerd het goed te krijgen via Fletcher, zodat we gewoon in maart eindelijk een nachtje weg konden.
Maar Fletcher doet helemaal niets en zegt de voucher is niet opnieuw te activeren.
Het hotel waar we dus hadden moeten verblijven wil wel iets doen maar het hoofdkantoor dus niet.
Nooit meer een voucher voor mij.
Geld weggegooid en ook geen leuk uitje
Erhan
|Helaas ben ik erachter gekomen dat je genaaid word door dit hotel.
Ik had een voucher gekocht, maar helaas zit hier meer nadeel dan voordeel aanvast.
Ik heb en voor het hotel zelf betaald en het voucher zelf.
Je krijgt ook je geld niet terug want ze weten zich te dekken.
Trap hier niet in mensen.
Gelukkig ben ik ervaring rijker en raad dit hotel zeker niet aan dus afrader!