Goods mentioned as on stock was not on stock and was delivered in 2 weeks. Accessory recommended by shop was not compatible Bad to no response to emails I returned the non-compatible accessory and waiting 5 months for money This is literally the *** web shop I ever used!
*** deleted by the redaction
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
jadatmag
|
Een los onderdeel besteld (vrijdag 9 sept) dat volgens de webshop op voorraad was. Bij de bestelling opgegeven dat ik deze wou afhalen in de winkel zodat ik de winkel gelijk ook kon bekijken (om hier vaker terug te komen?)
Op maandag 11 sept kwam ik in de winkel nog zonder afhaalcode. De winkel die ik bezocht (Haagweg 111 zoals vermeld op hobbymaniac.nl) was eigenlijk 'dronecentraal.nl'. Volgens Google zitten er dan ook 3 droneshops op dat adres........ Heel apart en heel onduidelijk hoe dit nou zit. Hier werd mij verteld dat ik toch echt op de afhaalcode moest wachten. Die zou waarschijnlijk einde deze week komen. Dus ik vroeg; ohhh, jullie moeten hem eerst nog bestellen bij jullie leverancier? Waarop hij antwoordde dat dat niet het geval was en dat zij meerdere pakhuizen hadden. Toen vroeg ik of het dan sneller was als ik de bestelling gewoon zou laten opsturen in plaats van dat ik hem zelf afhaal. Daarop zei de meneer dat dat niet het geval was.
Na bijna een week te hebben gewacht op mijn afhaalbericht ben ik toch maar even gaan bellen (donderdag 15 sept). Immers, als je onderdelen voor de quadcopter nodig hebt betekent dit vaak dat je niet kan vliegen totdat je je onderdelen binnen hebt.
Mij werd toen verteld dat dat nog een paar weken zou kunnen duren.
Order geannuleerd en ik ben dan ook gelijk klaar met Hobbymaniac.nl.
Alleen maar onduidelijkheid en een voorraadindicator die vals is ingesteld om je bestelling en betaling maar te ontvangen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
David
|
Zondag 12 juni 2016 een zakje schroefjes besteld, woensdag 15 maar eens gaan mailen wanneer ze mijn schroefjes gaan versturen. 1 dag later geeft men aan begin volgende week (dat is op een dinsdag want maandag zijn ze gesloten); Anderhalve week voor een zakje schroefjes vind ik erg lang. Ik wil de order annuleren en krijg geen response. Ik stuur de dag er na nog eens een duidelijke mail dat ik wil annuleren. Pal daarna krijg ik een verzendmelding. Nu nog maar eens een mail verzonden met het verzoek de order niet te versturen want ze krijgen hem terug. De winkel stelt tevens dat retourkosten altijd voor de afnemer zijn, wat wettelijk verboden is omdat men de retourkosten terug MOET betalen zelfs.
Eens en nooit meer voor mij. Slechte communicatie en geen eerlijke uitstraling.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Plomp
|
Snelle levering en goeie service.
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Mabo
|
Goede service en aftersale. Camera van mijn yuneec deed het niet meer even langs en kon een nieuwe ophalen.
294 Reviews Plaats review
Ivo Dolezal
|Goods mentioned as on stock was not on stock and was delivered in 2 weeks. Accessory recommended by shop was not compatible Bad to no response to emails I returned the non-compatible accessory and waiting 5 months for money This is literally the *** web shop I ever used!
*** deleted by the redaction
jadatmag
|Een los onderdeel besteld (vrijdag 9 sept) dat volgens de webshop op voorraad was. Bij de bestelling opgegeven dat ik deze wou afhalen in de winkel zodat ik de winkel gelijk ook kon bekijken (om hier vaker terug te komen?)
Op maandag 11 sept kwam ik in de winkel nog zonder afhaalcode. De winkel die ik bezocht (Haagweg 111 zoals vermeld op hobbymaniac.nl) was eigenlijk 'dronecentraal.nl'. Volgens Google zitten er dan ook 3 droneshops op dat adres........ Heel apart en heel onduidelijk hoe dit nou zit. Hier werd mij verteld dat ik toch echt op de afhaalcode moest wachten. Die zou waarschijnlijk einde deze week komen. Dus ik vroeg; ohhh, jullie moeten hem eerst nog bestellen bij jullie leverancier? Waarop hij antwoordde dat dat niet het geval was en dat zij meerdere pakhuizen hadden. Toen vroeg ik of het dan sneller was als ik de bestelling gewoon zou laten opsturen in plaats van dat ik hem zelf afhaal. Daarop zei de meneer dat dat niet het geval was.
Na bijna een week te hebben gewacht op mijn afhaalbericht ben ik toch maar even gaan bellen (donderdag 15 sept). Immers, als je onderdelen voor de quadcopter nodig hebt betekent dit vaak dat je niet kan vliegen totdat je je onderdelen binnen hebt.
Mij werd toen verteld dat dat nog een paar weken zou kunnen duren.
Order geannuleerd en ik ben dan ook gelijk klaar met Hobbymaniac.nl.
Alleen maar onduidelijkheid en een voorraadindicator die vals is ingesteld om je bestelling en betaling maar te ontvangen.
David
|Zondag 12 juni 2016 een zakje schroefjes besteld, woensdag 15 maar eens gaan mailen wanneer ze mijn schroefjes gaan versturen. 1 dag later geeft men aan begin volgende week (dat is op een dinsdag want maandag zijn ze gesloten); Anderhalve week voor een zakje schroefjes vind ik erg lang. Ik wil de order annuleren en krijg geen response. Ik stuur de dag er na nog eens een duidelijke mail dat ik wil annuleren. Pal daarna krijg ik een verzendmelding. Nu nog maar eens een mail verzonden met het verzoek de order niet te versturen want ze krijgen hem terug. De winkel stelt tevens dat retourkosten altijd voor de afnemer zijn, wat wettelijk verboden is omdat men de retourkosten terug MOET betalen zelfs.
Eens en nooit meer voor mij. Slechte communicatie en geen eerlijke uitstraling.
Plomp
|Snelle levering en goeie service.
Mabo
|Goede service en aftersale. Camera van mijn yuneec deed het niet meer even langs en kon een nieuwe ophalen.