Zeer slechte service.
Ik raad u aan om niet bij deze winkel te bestellen.
32 inch Philips televise besteld voor bij mijn ouders op de slaapkamer,
bleef meer dan een dag op "wacht op verzenden" staan.
Heir over contact mee opgenomen waarna ze gewoon simpelweg de status veranderd hebben naar verzonden. nooit bevestiging gehad en hier van een tracking nummer.
Als ik hier vervolgens op door vraag word er simpelweg geen antwoord meer gegeven. ook niet als je een ultimatum stelt.
Kortom, deze zaak is niet te vertrouwen, bestel gewoon ergens anders ook als het je daar veel meer lijkt te kosten. je zult in ieder geval je product binnen redelijke termijn ontvangen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dave en Ellen
|
betreft order XXXXXX140223 Op 13 November een Surround Setup kunnen bestellen aan een mooie prijs. Goed en vriendelijk geholpen. Dag nadien netjes geleverd volgens afspraak. Echter, bij levering vastgesteld dat 2 verpakkingen reeds geopend waren. Eén set speakers en de subwoofer. Daarnaast ook, na controle, vastgesteld dat er lakschade was aan beide (gebruikte?) speakers, aan 1 nieuwe speaker (deze kwam wel uit gesloten en niet eerder geopende verpakking) en dat er duidelijke cirkelvormige “doeksporen” waren op de sub. Aangezien ik nieuwe producten had besteld onmiddellijk contact opgenomen en de melding gemaakt, de dag nadien voorzien van het nodige beeldmateriaal. Opnieuw vriendelijk te woord gestaan en er werd de belofte gemaakt dat ik de dag er na zou verder geholpen worden. De dagen verstreken en ik kreeg geen enkele reactie. Op 17/11 en 20/11 een update gevraagd maar geen enkele respons. Uiteindelijk maar de telefoon genomen en op 22/11 gebeld met de vraag of er nog iets zou ondernomen worden? Na een lang maar bevredigend telefoongesprek andermaal de mededeling dat ik de dag nadien zou gecontacteerd worden. Ik kreeg op 23/11 inderdaad een voorstel dat naar mijn mening ontoereikend was. Namelijk een wissel van een van de sets naar een toonzaalmodel en een shoptegoed van 50€ om de pijn voor de andere gebruikte/beschadigde artikels te verzachten. Gezien de aankoopprijs absoluut onaanvaardbaar. Toen ik een tegenvoorstel deed, namelijk een wissel tegen gewoonweg nieuwe producten of een wissel tegen het toonzaalmodel en een compensatie van 10% van de aankoopprijs voor het toonzaalmodel en de gebruikte/beschadigde producten bleef het opnieuw stil. Op 27/11, voor de 2de maal na een telefonische contact van mij uit, de vraag om beeldmateriaal te voorzien. Bovendien werd mijn verhaal na 2 weken helemaal in twijfel getrokken. Dus de dag nadien 28/11 nog maar eens contact opgenomen om alles andermaal te verduidelijken. Uiteindelijk de RMA dienst aan de lijn en tot een consensus kunnen komen. Namelijk een wissel tegen één set toonzaalspeakers (volgens Hificorner waren er geen nieuwe beschikbaar) en een iets ruimere maar aanvaardbare restitutie. De wissel zou de week nadien, op woensdag 6 december, plaatsvinden en Hificorner zou mij nog contacteren voor verdere afhandeling. Vandaag 5 december in de late namiddag na lang wachten telefonisch contact opgenomen om te vragen of ik nog instructies zou krijgen daar het stil bleef. Ik kreeg als antwoord dat het in behandeling was en de instructies zouden volgen. Ik kreeg die inderdaad even later maar omdat ze onduidelijk waren en een antwoord op mijn vraag uit bleef nog eens contact opgenomen en verduidelijking gevraagd. Nu, ik kom net uit de chat, te horen gekregen dat ze morgen de speakers komen ophalen maar dat de vervangende (toonzaal) set niet zal geleverd worden omdat deze niet tijdig bij de koerierdienst zijn afgeleverd. Nochtans, volgens de website gaat alles wat voor 23u59 wordt besteld nog naar de koerierdienst en levert Hificorner de dag er na. Toen ik daar op wees geen enkele reactie. Wel nog maar eens een verontschuldigen, de melding dat het druk is en de belofte dat ze donderdag zeker geleverd zullen worden. Dit was de spreekwoordelijke druppel. Ik heb erg geïrriteerd doch relatief vriendelijk afgezien van de wissel en gemeld dat ik enkel nog een wissel wens tegen nieuwe producten voor alle beschadigde en gebruikte producten die ik ontvangen heb. Over het goed onderrichte en erg vriendelijke personeel geen slecht woord, maar wat mij ondertussen wel duidelijk is (en ook niet langer ontkend wordt door het personeel) is dat de onderlinge communicatie ontoereikend is, er veel beloftes worden gemaakt die ze niet kunnen inlossen en dat Hificorner blijkbaar geen moeite heeft om geretourneerde/gebruikte goederen als nieuw te verkopen om vervolgens de melding van de klant in vraag te stellen en het volledige klantvriendelijk proces ondertussen 3 weken te laten aanslepen. Mijn centjes hebben ze nochtans reeds van 13 november in hun bezit. U bent gewaarschuwd. In tegenstelling tot alle positieve reacties hier heb ik een negatieve ervaring met hun.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martijn
|
Hificorner kenmerkt zich door een uitgebreid aanbod in combinatie met snelle levering en goede service.
8.3
0
André
|
Een paar producten besteld en van te voren vragen gesteld, deze werden zeer snel beantwoord. Ook mijn vragen tijdens de levering werden netjes beantwoord. Het product was er steeds binnen de afgesproken tijd van een dag. En de prijs was vergeleken met andere aanbieders ook zeer voordelig.
9.1
0
J. A.
|
Telefonisch goede hulp bij bepaling artikelkeuze, daarna prompte en keurig verzorgde levering!
19 Reviews Plaats review
Jeffrey
|Zeer slechte service.
Ik raad u aan om niet bij deze winkel te bestellen.
32 inch Philips televise besteld voor bij mijn ouders op de slaapkamer,
bleef meer dan een dag op "wacht op verzenden" staan.
Heir over contact mee opgenomen waarna ze gewoon simpelweg de status veranderd hebben naar verzonden. nooit bevestiging gehad en hier van een tracking nummer.
Als ik hier vervolgens op door vraag word er simpelweg geen antwoord meer gegeven. ook niet als je een ultimatum stelt.
Kortom, deze zaak is niet te vertrouwen, bestel gewoon ergens anders ook als het je daar veel meer lijkt te kosten. je zult in ieder geval je product binnen redelijke termijn ontvangen.
Dave en Ellen
|betreft order XXXXXX140223 Op 13 November een Surround Setup kunnen bestellen aan een mooie prijs. Goed en vriendelijk geholpen. Dag nadien netjes geleverd volgens afspraak. Echter, bij levering vastgesteld dat 2 verpakkingen reeds geopend waren. Eén set speakers en de subwoofer. Daarnaast ook, na controle, vastgesteld dat er lakschade was aan beide (gebruikte?) speakers, aan 1 nieuwe speaker (deze kwam wel uit gesloten en niet eerder geopende verpakking) en dat er duidelijke cirkelvormige “doeksporen” waren op de sub. Aangezien ik nieuwe producten had besteld onmiddellijk contact opgenomen en de melding gemaakt, de dag nadien voorzien van het nodige beeldmateriaal. Opnieuw vriendelijk te woord gestaan en er werd de belofte gemaakt dat ik de dag er na zou verder geholpen worden. De dagen verstreken en ik kreeg geen enkele reactie. Op 17/11 en 20/11 een update gevraagd maar geen enkele respons. Uiteindelijk maar de telefoon genomen en op 22/11 gebeld met de vraag of er nog iets zou ondernomen worden? Na een lang maar bevredigend telefoongesprek andermaal de mededeling dat ik de dag nadien zou gecontacteerd worden. Ik kreeg op 23/11 inderdaad een voorstel dat naar mijn mening ontoereikend was. Namelijk een wissel van een van de sets naar een toonzaalmodel en een shoptegoed van 50€ om de pijn voor de andere gebruikte/beschadigde artikels te verzachten. Gezien de aankoopprijs absoluut onaanvaardbaar. Toen ik een tegenvoorstel deed, namelijk een wissel tegen gewoonweg nieuwe producten of een wissel tegen het toonzaalmodel en een compensatie van 10% van de aankoopprijs voor het toonzaalmodel en de gebruikte/beschadigde producten bleef het opnieuw stil. Op 27/11, voor de 2de maal na een telefonische contact van mij uit, de vraag om beeldmateriaal te voorzien. Bovendien werd mijn verhaal na 2 weken helemaal in twijfel getrokken. Dus de dag nadien 28/11 nog maar eens contact opgenomen om alles andermaal te verduidelijken. Uiteindelijk de RMA dienst aan de lijn en tot een consensus kunnen komen. Namelijk een wissel tegen één set toonzaalspeakers (volgens Hificorner waren er geen nieuwe beschikbaar) en een iets ruimere maar aanvaardbare restitutie. De wissel zou de week nadien, op woensdag 6 december, plaatsvinden en Hificorner zou mij nog contacteren voor verdere afhandeling. Vandaag 5 december in de late namiddag na lang wachten telefonisch contact opgenomen om te vragen of ik nog instructies zou krijgen daar het stil bleef. Ik kreeg als antwoord dat het in behandeling was en de instructies zouden volgen. Ik kreeg die inderdaad even later maar omdat ze onduidelijk waren en een antwoord op mijn vraag uit bleef nog eens contact opgenomen en verduidelijking gevraagd. Nu, ik kom net uit de chat, te horen gekregen dat ze morgen de speakers komen ophalen maar dat de vervangende (toonzaal) set niet zal geleverd worden omdat deze niet tijdig bij de koerierdienst zijn afgeleverd. Nochtans, volgens de website gaat alles wat voor 23u59 wordt besteld nog naar de koerierdienst en levert Hificorner de dag er na. Toen ik daar op wees geen enkele reactie. Wel nog maar eens een verontschuldigen, de melding dat het druk is en de belofte dat ze donderdag zeker geleverd zullen worden. Dit was de spreekwoordelijke druppel. Ik heb erg geïrriteerd doch relatief vriendelijk afgezien van de wissel en gemeld dat ik enkel nog een wissel wens tegen nieuwe producten voor alle beschadigde en gebruikte producten die ik ontvangen heb. Over het goed onderrichte en erg vriendelijke personeel geen slecht woord, maar wat mij ondertussen wel duidelijk is (en ook niet langer ontkend wordt door het personeel) is dat de onderlinge communicatie ontoereikend is, er veel beloftes worden gemaakt die ze niet kunnen inlossen en dat Hificorner blijkbaar geen moeite heeft om geretourneerde/gebruikte goederen als nieuw te verkopen om vervolgens de melding van de klant in vraag te stellen en het volledige klantvriendelijk proces ondertussen 3 weken te laten aanslepen. Mijn centjes hebben ze nochtans reeds van 13 november in hun bezit. U bent gewaarschuwd. In tegenstelling tot alle positieve reacties hier heb ik een negatieve ervaring met hun.
Martijn
|Hificorner kenmerkt zich door een uitgebreid aanbod in combinatie met snelle levering en goede service.
André
|Een paar producten besteld en van te voren vragen gesteld, deze werden zeer snel beantwoord. Ook mijn vragen tijdens de levering werden netjes beantwoord. Het product was er steeds binnen de afgesproken tijd van een dag. En de prijs was vergeleken met andere aanbieders ook zeer voordelig.
J. A.
|Telefonisch goede hulp bij bepaling artikelkeuze, daarna prompte en keurig verzorgde levering!