Klik hier om je antwoord te annuleren.
5 juni 2013
Ik heb een prettig contact met mijn apotheek
prima service.
4 juni 2013
Vaak wordt er naar de klant geluisterd maar soms wordt geprobeert om een bijna gelijkwaardig medicijn aan te praten.
1 juni 2013
Het is een goede Apotheek
31 mei 2013
Altijd heel vriendelijk. De uitleg over medicijnengebruik wordt heel duidelijk en begrijpelijk uitgelegd.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Ik heb een prettig contact met mijn apotheek
Klant van Apotheek Slangenbeek
|prima service.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Vaak wordt er naar de klant geluisterd maar soms wordt geprobeert om een bijna gelijkwaardig medicijn aan te praten.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Het is een goede Apotheek
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Altijd heel vriendelijk. De uitleg over medicijnengebruik wordt heel duidelijk en begrijpelijk uitgelegd.