Klik hier om je antwoord te annuleren.
15 april 2014
een betere kan ik niet krijgen
Een goede apotheek. Maar ik koos deze apotheek omdat hij dicht in de buurt is.
Erg onpersoonlijk personeel en weinig interesse in de klant. Soms bij het houtaine af.
Ik ben heel blij met deze apotheek. Ze gaan serieus met klachten om en spreken met je in een aparte kamer als dat nodig is. Prima!
uitstekende apotheek. vriendelijke en correcte medewerkers en eigenaar. gezien de balie bediening is ook hier privacy een probleem.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|een betere kan ik niet krijgen
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Een goede apotheek. Maar ik koos deze apotheek omdat hij dicht in de buurt is.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Erg onpersoonlijk personeel en weinig interesse in de klant.
Soms bij het houtaine af.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Ik ben heel blij met deze apotheek. Ze gaan serieus met klachten om en spreken met je in een aparte kamer als dat nodig is. Prima!
Klant van Apotheek Slangenbeek
|uitstekende apotheek. vriendelijke en correcte medewerkers en eigenaar. gezien de balie bediening is ook hier privacy een probleem.